Új, összekötő szerepben az Austrian

Kelet- és Nyugat-Európa közti összekötő kapocs szerepét kívánja betölteni a Lufthansa Csoport részeként a jövőben az Austrian Airlines (AUA).

Kiosztotta az Art Directors Club globális szervezete a 89. évad díjazottjait. A BBDO New York-i irodája kapta a legtöbb arany kockát, utánuk a Goodby, Silverstein & Partners és a Wieden + Kennedy kettőt-kettőt.

Ügyféloldalon az HBO szintén három aranyat vitt haza, kettőt a BBDO által készített, korábban már számos nagyon jelentős reklámdíjat elnyert 2008-as Cube Film Installation-ért, és egyet a The Affairs-ért. Idén huszonöt ország alkotásait díjazták.

Az önnepélyes díjátadó május 19-én lesz New York-ban. Az ADC magyar vonatkozása, hogy a Hall of Fame-ben helyet foglal Moholy-Nagy László, Kepes György és Kálmán Tibor is.

Arany kockát nyertek

Reklám kategória:

  • BBDO New York, New York, NY, USA for HBO “The Affair”, broadcast innovation
     
  • BBDO New York, New York, NY, USA for HBO “Cube Film Installation”, collateral advertising, unconventional/guerilla

 

{video|id=1134|width=560|height=340}

 

  • JWT Shanghai, Shanghai, China for CEPF “Shan Shui”, public service/non-profit/education, campaign, poster/billboard/outdoor

 

{video|id=1135|width=480|height=385}

 

  • Miami Ad School Europe, Hamburg, Germany for Colgate “Take Them Out”, product/service promotion, magazine, consumer, student
     
  • Prolam Y&R, Santiago, Chile for Colgate “Comics”, campaign, product/service promotion, magazine

  • Savannah College of Art & Design, Savannah, GA, USA for “Deadline”, animation, broadcast craft/digital technique, student
     
  • TBWA\Hunt\Lascaris, Johannesburg, Sandton, South Africa for The Zimbabwean “The Trillion Dollar Campaign”, print innovation, campaign, poster/billboard/outdoor

 

  • Y&R Dubai, Dubai, UAE for Harvey Nichols “Cause & Effect”, campaign, poster/outdoor/billboard



Dizájn kategória

  • BBDO New York, New York, NY, USA for HBO “Cube Film Installation”, environmental, environmental design
     
  • California College of the Arts, San Francisco, CA, USA for California College of the Arts-Graphic Design Thesis “Visualizing the Invisible”, book design, student
     
  • Masashi Kawamura, New York, NY, USA for Zealot Co. Ltd./Neutral Nine Records “SOUR ‘Hibi No Niero’ (Tone of Everyday)“, music video, TV/cinema
     
  • Office: Jason Schulte Design, San Francisco, CA, USA for Ogilvy & Mather, New York “IBM Smart Planet campaign”, branding
     
  • Pentagram Design, New York, NY, USA for The Cooper Union “The Cooper Union Signage and Environmental Graphics”, wayfinding systems/signage/directory, environmental design
     
  • Purpose, London, UK for EFFP (English Farming and Food Partnerships) “EFFP identity”, corporate identity program, corporate & promotional design
     
  • The New York Times Magazine, New York, NY, USA for The New York Times Magazine “Obama’s People”, photography, magazine editorial
     
  • The New York Times Magazine, New York, NY, USA for The New York Times Magazine “Great Performers”, photography, magazine editorial



Interaktív kategória

  • Domani Studios, Brooklyn, NY, USA for John F. Kennedy Presidential Library & Museum “We Choose the Moon”, non-profit/reference/educational, website
     
  • Dream Real Digital, Cape Town, South Africa for cdscds “cdscds”, self-promotion, blogs, communities and social networks
     
  • Forsman & Bodenfors, Gothenburg, Sweden for IKEA “Facebook Show”, product/service/entertainment promotion, blogs, communities and social networks
     
  • Goodby, Silverstein & Partners, San Francisco, CA, USA for GE “Plug into the Smart Grid”, product/service/entertainment promotion, website
     
  • Goodby, Silverstein & Partners, San Francisco, CA, USA for HP “Summit on the Summit”, campaign, product/service/entertainment promotion, campaign site
     
  • Leo Burnett/Arc Worldwide, Chicago, IL, USA for P&G Tampax “Zack Johnson”, product/service/entertainment promotion, online branded content
     
  • Wieden + Kennedy, Portland, OR, USA for NIKE “Livestrong Foundation”, campaign, product/service/entertainment promotion, beyond the web (interactive kiosk, installation)
     
  • Wieden + Kennedy, Portland, OR, USA for NIKE “Livestrong Foundation”, campaign, product/service/entertainment promotion, new media innovation

 


Krétára indít charterjáratot Debrecenből a Kartago Tours

Krétára indít charterjáratot Debrecenből a Kartago Tours 

Az utazásszervező új úti céllal bővítette debreceni indulású ajánlatait.
Új korszak kezdődik a low cost légitársaságnál

Új korszak kezdődik a low cost légitársaságnál 

A Wizz Air célja, hogy 2029-re kizárólag új generációs, neo gépeket üzemeltessen.
Repülési élmény autista gyerekeknek

Repülési élmény autista gyerekeknek  

Autizmussal élők számára szerveztek repülési próbát a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtéren.
Így nőtt a római nemzetközi repülőtér forgalma egy év alatt

Így nőtt a római nemzetközi repülőtér forgalma egy év alatt 

2019 óta tízmillióval emelkedett az érkezők és indulók száma, hosszabb távon pedig 60 millió fölötti utasforgalmat akarnak elérni.
Wizz Air: csalók élnek vissza a légitársaság nevével!

Wizz Air: csalók élnek vissza a légitársaság nevével! 

Csalók próbálnak pénzt kicsalni az utazóközönségtől.
Új logisztikai csomópontot nyitott a lett légitársaság

Új logisztikai csomópontot nyitott a lett légitársaság  

A régió egyik legmodernebb áruszállító HUB-ja üzemel ezentúl a rigai reptéren.
HungaroControl: paradigmaváltás, fejlesztések és még több légiforgalmi irányító

HungaroControl: paradigmaváltás, fejlesztések és még több légiforgalmi irányító 

Május 26-án Turi Ferenc vezérigazgató és Bárány Ákos kommunikációs és marketing igazgató a nyári csúcsszezonra való felkészülésükről tartott beszámolót.
Kutyafogadó a római reptéren

Kutyafogadó a római reptéren 

A Dog Relais az első olyan kutyáknak szánt fogadóhely, amelyet olasz repülőtéren hoztak létre.
Autóbuszkiállítás és buszvezetés a BKV óbudai garázsában

Autóbuszkiállítás és buszvezetés a BKV óbudai garázsában 

Május 24-én az Óbudai autóbuszgarázsban folytatódik a BKV idei nyílt napjainak sorozata.
Privát lakosztályok a felhők felett

Privát lakosztályok a felhők felett 

Az Emirates újabb fejlesztéseket vezet be prémium utasai számára a „Fly Better” ígéret jegyében.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.