Új étel- és italrendelés Ferihegyen a Wolttal

Új szolgáltatással bővíti palettáját a Budapest Airport: Európában elsőként lép partnerségre a Wolttal, aminek köszönhetően mostantól előre rendelhetnek a budapesti repülőtér tranzitterületén található éttermekből és kávézókból az utasok - tájékoztatta lapunkat a Budapest Airport.

Mostantól még könnyebben, gyorsabban és biztonságosabban intézhetik az éttermi vásárlást a budapesti repülőtéren az utasok, hiszen a Wolt alkalmazásban már a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér 2. Terminálján található vendéglátóipari egységek legtöbbje elérhető. A Budapest Airport és a Wolt Magyarország Kft. együttműködése lehetővé teszi, hogy az utasok várakozás nélkül adhassák le és érintkezésmentesen fizethessék ki rendeléseiket, amellyel a járvány idején is minimálisra csökkenthető az ételfelvételhez szükséges személyes találkozás, és biztosítható a megfelelő távolságtartás. Az utasok ezután átvehetik a rendeléseiket, és az ételt-italt a tranzitterületen található étkezőasztaloknál fogyaszthatják el, vagy magukkal vihetik a repülőgépre.


Az induló utasok számára a repülőtér területéről válnak elérhetővé az együttműködésben részt vevő éttermek étlapjai. Az elérhető vendéglátóegységek pontos listájáról a Wolt alkalmazás mellett a Budapest Airport honlapján is tájékozódhatnak. A szolgáltatást egyelőre csak beszállókártyával rendelkezők, valamint a repülőtéren dolgozók tudják igénybe venni, hiszen a rendelést közvetlenül az étteremben vagy a kávézóban, tehát az utasbiztonsági ellenőrzést követően kell átvenniük. A fizetésre azonnal sor kerül az alkalmazáson keresztül, a vásárló pedig értesítést kap, amint elkészül a rendelése. A mobileszközről rendelők ugyanazokkal az árakkal találkozhatnak, mint a személyesen az étteremben vásárló utasok, a Wolt ügyfélszolgálata pedig a repülőtéri vendéglátóegységekből vásárlók számára is ugyanúgy rendelkezésre áll. A szolgáltatásért nem kell külön díjat fizetni.

Chris Dinsdale, a Budapest Airport vezérigazgatója az együttműködés kapcsán elmondta: „Folyamatosan fejlesztjük szolgáltatási palettánkat és a már meglévő szolgáltatások színvonalát is a repülőtéren. A közelmúltban nyertük el egymás után nyolcadszor a régió legjobb repülőtere címet, és szeretnénk az utasoknak nyújtott szolgáltatásokat továbbfejleszteni, hogy világszínvonalú utazási élményben legyen részük.”
Patrick Bohl, a Budapest Airport kereskedelem és ingatlanmenedzsment vezetője hozzátette: „Büszkék vagyunk rá, hogy a Budapest Airport az első európai repülőtér, amely lehetővé teszi, hogy az utasok előre rendelhessenek ételt és italt a tranzitterületre az alkalmazáson keresztül. Így az étel- és italkínálat még könnyebben és egyszerűbben megismerhető, a rendelés gyors és érintkezésmentes, és nem utolsósorban időtakarékos. A Wolttal induló, egyedülálló partnerségünk újabb lehetőséget teremt, hogy a fokozatosan visszaépülő utasforgalmat a koronavírus-járvány miatt bezárt és most újranyitott éttermek és kávézók még biztonságosabban és kényelmesebben tudják kiszolgálni.”


„Ezzel a Budapest Airporttal közös kezdeményezéssel ismét jelentős lépést teszünk afelé, hogy felhasználóink bármikor és bárhol képesek legyenek ételt vagy italt rendelni” – jelentette ki Tajta Ákos, a Wolt Közép-Európáért felelős regionális ügyvezető igazgatója. A szakember szerint ez ugyanúgy az ügyfeleknek nyújtott lehetőségek megsokszorozásáról szól, mint a Wolt Market hamarosan esedékes elindítása vagy az eredetileg Budapest belső részeit felölelő magyarországi szolgáltatási terület folyamatos, egyre több vidéki városra kiterjedő szélesítése. Tajta Ákos leszögezte, akárcsak alapszolgáltatásaiknál, új fejlesztéseiknél is a rendelés gyorsaságát, egyszerűségét és biztonságosságát tartják szem előtt.

Az utasok számára már elérhető a szolgáltatás a Wolt-applikáció az App Store és a Google Play áruházakból egyaránt letölthető. A két együttműködő partner között folyamatosak az egyeztetések arról, hogy a kényelmesebb ételrendelés a jövőben a földi oldalon is elérhető legyen.


Villámcsapás kényszerítette földre a Wizz Air Budapest és Stockholm közötti gépét

Villámcsapás kényszerítette földre a Wizz Air Budapest és Stockholm közötti gépét 

A péntek hajnali járat kényszerleszállást hajtott végre Varsóban.
Így tervezik meg a magyar fiatalok a repüléseiket

Így tervezik meg a magyar fiatalok a repüléseiket 

A magyar fiatalok nemcsak álmodoznak, hanem tudatosan készülnek arra is, ha valami nem a tervek szerint alakul.
Útipoggyásszal kapcsolatos tudnivalók a NAV-tól

Útipoggyásszal kapcsolatos tudnivalók a NAV-tól 

A NAV felhívja a figyelmet a készpénzre is.
Újabb hiányosságokat tártak fel az Air India gépein

Újabb hiányosságokat tártak fel az Air India gépein  

Még vizsgálják a katasztrófa okait.
Végre egy értelmes ötlet a balatoni utazóközönségnek

Végre egy értelmes ötlet a balatoni utazóközönségnek  

Tizenegy balatoni állomáson a peronokat szektorokra osztják az utasok segítése érdekében.
Fenntarthatósági díj a diszkont légitársaságnak

Fenntarthatósági díj a diszkont légitársaságnak 

A Wizz Air ismét elnyerte a World Finance Sustainability Awards 2025-ös „Legfenntarthatóbb diszkont légitársaság” címét.
A Wizz Air saját költségén gondoskodik a Dubajban rekedt utasokról

A Wizz Air saját költségén gondoskodik a Dubajban rekedt utasokról 

A légitársasággal szemben azt követően indítottak vizsgálatot, hogy a hétfői Dubaj-Budapest járat törlése miatt több tucat magyar utas maradt ellátás nélkül a Közel-Keleten.
Jó hír: két díjmentes kézipoggyász lehet hamarosan a fedélzeten

Jó hír: két díjmentes kézipoggyász lehet hamarosan a fedélzeten 

Az Európai Unió törvényhozói kedden szavaztak arról a javaslatról, amely betiltaná a légitársaságok számára, hogy díjat számítsanak fel az utasok kis kézipoggyászáért.
Szerdán fennakadások a Budapest-Miskolc vasútvonalon

Szerdán fennakadások a Budapest-Miskolc vasútvonalon 

A MÁV-csoport közleménye alapján.
A Wizz Air Dubajban hagyott utasokat, a kormányhivatal már vizsgálja az esetet

A Wizz Air Dubajban hagyott utasokat, a kormányhivatal már vizsgálja az esetet 

Budapest Főváros Kormányhivatala vizsgálatot indított a légitársasággal szemben, jelentették be kedden.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.