A nagyobb kézipoggyászért pénzt kérne a Wizz Air

2012. augusztus 1-jétől megkezdi új kézipoggyász-szabályzatának tesztelését a Wizz Air.

Az új szabályzat lényege, hogy a légitársaság kétféle kézipoggyászt különböztet meg a jövőben. A kisebb, ülés alatt elférő, legfeljebb 42x32x25cm-es maximum 10kg-os kézitáskával, hátizsákkal, laptoptáskával továbbra is ingyenesen repülhetnek az utasok.

A nagyobb méretű kézipoggyászok fedélzetre viteléért 10 eurót kérne el légitársaság, azonban ezen utasoknak biztosítaná, hogy az elsők között szállhassanak a fedélzetre és helyezhessék el a fej feletti tárolókban táskájukat. Nagy kézipoggyásznak számít a kis kézipoggyásznál nagyobb, de legfeljebb 55x40x20cm-es, maximum 10kg-os gurulós bőrönd.

A tesztre jövő hónapban kerül sor minden London Luton és Katowice közti járaton. Azok az utasok, akik július 9-től a tesztben résztvevő járatokra foglalnak helyet, augusztus 1-jétől egy kis kézi poggyászt ingyen felvihetnek a fedélzetre, vagy online fizetnek 10 eurót, amennyiben egy nagy kézipoggyászt szeretnének az utastérbe felvinni. Azok, akik úgy döntenek, hogy fizetnek a nagy poggyászért, hamarabb szállhatnak fel a gépre (rögtön a Wizz Xpress utasok után), hogy az ülések feletti csomagtérben minden nagyméretű kézipoggyász számára jusson hely. A repülőtér területén vásárolt tárgyakat továbbra is be lehet vinni az utastérbe.

A Wizz Air szerint a beszállás így gyorsabbá válik és a gépek mindinkább időben indulnak majd, így összességében kellemesebbé válik az utazás. A tesztidőszak a tervek szerint augusztus végéig tart majd. Amennyiben a teszt sikeresnek bizonyul, az új kézipoggyász-szabályzat a teljes Wizz Air hálózaton érvénybe lép.


Perelnek a londoni taxisok, elegük van a Uber-sofőrökből

Perelnek a londoni taxisok, elegük van a Uber-sofőrökből 

Több mint tízezer londoni taxis nyújtott be keresetet az Uber ellen, azzal vádolva a céget, hogy megsértette a taxizás szabályait és szándékosan félrevezette a hatóságokat az engedélyek megszerzése érdekében.
A legaktívabb sofőr egy év alatt 747-szer használta az autómegosztót

A legaktívabb sofőr egy év alatt 747-szer használta az autómegosztót 

Már 23 millió megtett kilométer felett jár a most 5 éves wigo.
Így lehet hamarosan vonattal Spanyolországból Marokkóba utazni

Így lehet hamarosan vonattal Spanyolországból Marokkóba utazni 

Az alagút 27,6 km hosszú lenne maximum 300 méteres mélységben.
Koncert és foci élmények egy légitársasági platformon

Koncert és foci élmények egy légitársasági platformon 

Az új szolgáltatás több, mint tízmillió belépőjegyet kínál utasai számára, több mint háromszáz városába.
Ez a légitársaság a szektor legvonzóbb munkáltatója

Ez a légitársaság a szektor legvonzóbb munkáltatója 

A Randstad Employer Brand díjakat a világ legnagyobb független munkáltatói márkakutatása alapján osztják ki.
Low cost járatindulás: Isztambult köti össze Budapesttel

Low cost járatindulás: Isztambult köti össze Budapesttel 

Az AVIAREPS Magyarország, az idén 30 éves AVIAREPS cégcsoport magyar leányvállalata jelentette be a járatindítást.
Dubaj a világ legnagyobb repülőterét tervezi

Dubaj a világ legnagyobb repülőterét tervezi 

Dubajban vasárnap bejelentették az emírség azon tervét, hogy az Al Maktoum nemzetközi repülőteret a világ legnagyobb repülőterévé fejlesztik.
A 111 éves hajómatuzsálem visszatér a BAHART flottájába

A 111 éves hajómatuzsálem visszatér a BAHART flottájába 

A Jókaival a nagyközönség május elsejétől Balatonfüreden találkozhat, ahol sétahajóként üzemel  a teljes hajózási szezonban.
Lazulós döntés a holland légitársaságnál

Lazulós döntés a holland légitársaságnál 

Tornacipőt hordhat májustól a KLM teljes hajózó személyzete.
Új éjszakai járat indul Sopronból Varsóba

Új éjszakai járat indul Sopronból Varsóba 

A FlixBus új közép-európai járatával bővíti a Magyarországról elérhető úti célok kínálatát. A naponta közlekedő közvetlen járat kényelmes és megfizethető lehetőséget kínál Sopron lakosainak, hogy felfedezzék Varsó gazdag kulturális életét.

Interjú

Fejes Gergő: „Számomra fontos, hogy legyen valami meghökkentő részlet”

Fejes Gergő: „Számomra fontos, hogy legyen valami meghökkentő részlet” 

Idei Klasszis TopDesign versenyünkre készülve folytatjuk a 2023. évi Klasszis TopDesign verseny legemlékezetesebb mozzanatainak, szereplőinek bemutatását.
Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal 

Olyan szakmai információk, amelyekről ritkán esik szó az európai szállodai és kiskereskedői területen piacvezetőnek számító német alapítású textilcég esetén.
Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni”

Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni” 

A helyszín a Hardangervidda Nemzeti Park, ahol annak idején Amundsen készült fel az Antarktisz-expedícióra.