A világ egyik legjelentősebb márka-díjazási rendszerét 1995-ben alapították Nagy-Britanniában, és jelenleg a világ 57 országában működik. A marketing szakma, a média és a tudományos élet képviselőiből álló, független szakértői bizottság dönt arról, hogy az adott országban mely cégeket vagy árucikkeket minősítsenek szuper márkának, mégpedig a minőség, a megbízhatóság, a kiválóság, az ismertség és a népszerűség mércéi alapján.
A 20 éves Vista utazási cég már harmadszor kapja meg a Superbrands-díjat, s ez jelzi, hogy Magyarországon márkanévként változatlanul kiemelt értéket képvisel. Kurucz János, a Vista Utazási Irodák Kft. ügyvezetője a díj ismételt elnyerése kapcsán kiemelte, hogy az elismerésnek most a korábbiakhoz képest is jobban örülnek, mivel a a cégnek az utóbbi 10 hónapban nagyon jelentős belső strukturális átalakítások közepette kellett megóvnia szolgáltatási értékeit, jóhírét. Mint mondta, a díj újbóli elnyerése éppannyira megnyugtató számukra, mint az, hogy a reformok már érzékelhetően egészségesebbé és frissebbé tették a céget.