Az Aldi szerint az új vállalkozás a feje tetejére fogja állítani a brit online utazási piacot.
Az Aldi, amelynek jelenleg 400 boltja van az Egyesült Királyságban, a tervek szerint az On Holiday Group (OHG) technológiai platformját fogja használni. Elképzeléseik szerint számos desztinációt kínálnak majd, ugyanakkor korlátozott számú tour-operátorral kívánnak együtt dolgozni, mert kizárólag exkluzív ajánlatokat fognak ajánlani - értesült a travelmole.
Az OHG vezérigazgatója, Steve Endacott szerint az OHG által jelenleg kínált 10 ezer szálloda közül csak 150 fog megjelenni az Aldi weboldalán. „A szállodáknak valami speciális dolgot kell ajánlaniuk ahhoz, hogy felkerüljenek az oldalra. Cserébe viszont tele lesz a szállodájuk” – hangsúlyozta Endacott.
Az OHG-nál első körben nyári üdülőcsomagokat állítanak össze az Aldi részére, később jönnek a városlátogatások és a síprogramok. Az online felületet egy kéthetente megjelenő, 900 ezer példányos nyomtatott reklámfüzettel is megtámogatja a diszkontbolt-hálózat. Az Aldi, amelynek 7000 üzlete van világszerte, már értékesít üdüléseket osztrák, svájci és német boltjaiban, ahol a partnere az Eurotours International.
„Ausztriában 2003-as indulásunk óta már egymillió üdülést adtunk el – nyilatkozta Sarah Butler, az Aldi-csoport beszerzési igazgatója. Ezt a sikert szeretnénk megismételni Nagy-Britanniában is. Az időpont ideális: vége a hitelválságnak, az értékesítés volumene 26%-kal nőtt."
A www.alditravel.co.uk weboldal a tervek szerint január 8-án élesedik.
Forrás: TravelMole