Mint írják, magyar ügyfeleik ezentúl Súgóközpontjukban találhatják meg a számukra fontos érdeklődési módot, köztük a légitársaság ügyfélszolgálatának helyi tarifás telefonszámát is.
Azt javasolják, hogy honlapjukon vagy a mobilalkalmazásukban intézzék utasaik ügyeiket. Ezeken a felületeken módosítható legegyszerűbben a foglalás, igényelhető visszatérítés, illetve a késésekkel, esetleges járattörlésekkel kapcsolatos ügyintézés is így intézhető a leggyorsabban.
A járatokkal, foglalással, csomagkezeléssel kapcsolatban a nap 24 órájában működő, angolul, németül és olaszul beszélő chatbot, Amelia azonnali segítséget tud adni. Összetettebb kérdéseknél pedig live chaten keresztül is 0-24-ben fel lehet venni a kapcsolatot a Wizz Air munkatársával.
Mint hozzáteszik, tavaly indult el az Amelia Voice szolgáltatásuk, amely automata tájékoztatást és alapvető tanácsokat nyújt egy adott járat esetleges csúszása vagy törlése esetén.