Komoly versenytársat kapott a Bangkok Airways, miután a Vietnam Airlines és a kambodzsai kormány által alapított Cambodia Angkor Air immár napi 5 járatot közlekedtet Phnom Penh és Angkor között.
Jó hír a délkelet-ázsiai térségbe látogató turistáknak, hogy a térség egyik legnépszerűbb turisztikai látványosságának számító észak-kambodzsai Angkort Bangkokból meglehetősen magas árakon, eddig monopolhelyzetben kiszolgáló Bangkok Airways versenytársat kapott.
A kambodzsai Cambodia Angkor Air napi 5 járatot indított Phnom Penh és Siem Reap (Angkor) között, ráadásul 70 dollárért (+tax) kínálják a retúrjegyeket. 10 főnél nagyobb létszámú csoportok számára 59 dollárba kerül a jegy. A három darab új repülőgépet – egy Airbus 321 és két ATR72-es - üzemeltető társaság napi három járatot kínál Siem Reap, valamint a vietnámi Ho Chi Minh város között, sőt naponta kétszer repülik a kambodzsai főváros és Ho Chi Minh város (az egykori Saigon) közötti távot is. Így tulajdonképpen Bangkok akár ki is hagyható egy délkelet-ázsiai túra során. A légitársaságot 2009 nyarán alapította a kambodzsai kormány és a Vietnam Airlines. A cégben az utóbbi a kisebbségi (49%) tulajdonos. 2011-re komoly fejlesztéseket tervez a légitársaság: Szingapúr, Bangkok, Kuala Lumpur, Szöul, Tokió, Oszaka, valamint néhány kínai város felé tervezik új járatok indítását.
Négy új útvonalat és járatbővítést jelentett be a Wizz Air, ezzel a valaha volt legnagyobb légitársaságává nőtte ki magát Magyarországon a rendelkezésre álló helyek számának tekintetében.
Németország legforgalmasabb repülőtere, a frankfurti repülőtér csütörtök reggel több órára felfüggesztette a járatokat, miután klímaaktivisták a kifutópályákra ragasztották magukat.
Az esztétikus kialakítású és a legkorszerűbb emissziós előírásoknak megfelelő négy új hajó alig néhány hónappal forgalomba állítása után máris rangos nemzetközi elismeréseket vívott ki.
Több tucatnyi repülőgép nem tudott felszállni hétfő este a horvátországi Splitben zsarolási célú kibertámadás miatt, közölte a horvát közlekedési minisztérium.
A világ legnagyobb nemzetközi légitársasága pontosan tudja, hogy a gyermekekkel utazók plusz kihívásokkal néznek szembe, épp ezért számos családbarát szolgáltatással könnyíti meg repülőútjukat.
A két Michelin-csillagos étterem konyháját vezető séffel többek közt a versenyről és megosztó ételekről beszélgetünk, és mesél arról is, miért nem követi a trendeket.