Az Emirates hamarosan elérhető lesz a Be My Eyes alkalmazásban, amely több mint 8 millió önkéntes segítségével nyújt videós támogatást látássérült felhasználóknak. Az utasok az alkalmazás segítségével közvetlenül léphetnek kapcsolatba a légitársaság ügyfélszolgálatával, ahol az élő videóhívás során a légitársaság munkatársai útbaigazítást nyújtanak és egyéb kérdésekben is segítenek.
Segítség a neurodiverz utasoknak – Sensory Guide
Az IBCCES-szel közösen elkészítették a Sensory Guide-ot a Dubaji Nemzetközi Repülőtér 3-as termináljához. Ez az útmutató részletesen bemutatja a terminálban tapasztalható hangokat, fényeket és egyéb érzékszervi ingereket, hogy a neurodiverz utasok felkészülhessenek a repülőtéri élményekre. Az útmutató hamarosan a légitársaság weboldalán is elérhető lesz.
Sofőrszolgálat kerekesszékeseknek is
Új, kerekesszék-emelővel felszerelt sofőrszolgáltatást is bevezettek, amely jelenleg az Első és Business Osztályú utasok számára érhető el Dubajban. A kényelmes és biztonságos szállítást biztosító speciális járművek sofőrjeit folyamatosan képzik, hogy a legmagasabb szinten tudják kiszolgálni az utasok mobilitási igényeit.
Innovációk a könnyebb utazásért
A légitársaság jeltolmács robotja információs és útbaigazító szolgáltatásokat nyújt a siket és nagyothalló utasok számára, míg a virtuális valóság túráján a speciális igényű utasok előre megismerhetik a Dubaji Nemzetközi Repülőtér 3-as termináljának teljes folyamatát. A VR-headset segítségével az utasok végig járhatják a repülőtéri lépéseket, és megismerhetik a speciális segítségnyújtó pultokat és a biometrikus beszállókapukat.
Az új, úgynevezett kerekesszék-kockája biztonságos szállítást nyújt a mobilitási segédeszközöknek és kerekesszékeknek.
Ez az innovatív megoldás garantálja, hogy a kerekesszékek sérülés nélkül, megfelelően rögzítve érjenek célba.
A légitársaság eddig több mint 29 000 munkatársát képezte ki autizmus és rejtett fogyatékosságok témájában. A képzések során az empatikus kommunikációra és az autizmus felismerésére helyezik a hangsúlyt, hogy minden utas számára befogadó élményt nyújthassanak.