Wizz Air honlap: a rejtély megoldódott

Már, aki számára rejtély volt, hogy az elmúlt hétvégén miért is akadozott a Wizz Air honlapja; mert készült az új, zajlott az átállás.

50 fős, félig magyar fejlesztő csapat feladata egy olyan felhasználóbarát honlap kialakítása volt, melyen a főtevékenység jóval egyértelműbben kerül a központba, zavaró tényezők nélkül - derült ki kedden Daniel de Carvalho kommunikációs igazgató elmondásából.

Az új portált ugyanarra a motorra húzták rá, melyet a legtöbb légitársaság, köztük az örök vetélytárs Ryanair is használ. A 18 nyelvű honlap egyfajta utazási portálként működik különböző, az utazáshoz szorosan kapcsolódó szolgáltatások - autóbérlés, szállásfoglalás - értékesítésével - ismertette de Carvalho. Újdonságként saját felhasználói fiók hozható létre, mely alapján a gyakorta utazóknál a rendszer foglaláskor azonosítja a felhasználót annak minden, korábban rögzített utazási preferenciájával.

Az online megújulást indokolta az utasszám jelentős növekedése is köszönhetően a légitársaság utóbbi időkben tapasztalt erőteljes növekedésének, különösen a magyar piacon a Malév meghalasztása miatt.

Az új honlap elkészültét megelőzte az ügyfelekkel való konzultálás, illetve vetélytárs légitársaságok honlapjainak vizsgálata. Utóbbival kapcsolatban de Carvalho elmondta: nem akartak úgy ki nézni, mint egy „kínai piac”, tele mindenféle színes szövegboxokkal, olyan információkkal, ami elvonja az utas figyelmét attól, amiért elsősorban az oldalra látogat, a repülőjegy vásárlástól.

Piacteremtés

A társaság utasainak nagyjából 8 százaléka magyar utas. 2011-ben 11 millió utast szállított a fuvarozó, míg idén várhatóan 12 millióval zárják az évet. Idén 6 gépesre növelt budapesti bázisukkal és a 3 debreceni járattal 2,4 millió utast számítanak magyarországi repülőtereikre közlekedő járataikon. Érdeklődésünkre, hogy a Carvalho által említett „mi teremtjük a piacot” cégfilozófia az újonnan nyitott járatok, mint a debreceniek, esetében nem sülhet-e el visszafelé a kezdeti lelkesedést követeőn, a kommunikációs igazgató elmondta: egyrészt a piac megteremtését piackutatás is megelőzi, másrészt egy légi járattal és jó árakkal stimulálva az adott piacot az felébred és a kezdeti veszteségek nyereségbe fordulnak. Hozzátette: egy új járat esetében eltelik pár hónap, mire a hátizsákosok hostelek vendégéjszakáit duzzasztó rohamát követően egyszer csak megjelennek az adott reptéren az autókölcsönzők is jelezve az utazóközönség fizetőképességének változását.

Ne csak a lenyúlósak

Daniel de Carvalho elmondta: továbbra is várják a légügyi hatóságok és az érintett államok döntését a Malév korábban kétoldalú szerződésekkel szabályozott útvonal engedélyeire vonatkozó kérelmeik elbírálását. A Wizz Air számára előnyös döntés esetén megszűnhetne a „lenyúlós” légitársaságok egyeduralma - fogalmazott de Carvalho utalva egyebek mellett az érintett kijevi, moszkvai útvonalakra.


Új korszak kezdődik a low cost légitársaságnál

Új korszak kezdődik a low cost légitársaságnál 

A Wizz Air célja, hogy 2029-re kizárólag új generációs, neo gépeket üzemeltessen.
Repülési élmény autista gyerekeknek

Repülési élmény autista gyerekeknek  

Autizmussal élők számára szerveztek repülési próbát a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtéren.
Így nőtt a római nemzetközi repülőtér forgalma egy év alatt

Így nőtt a római nemzetközi repülőtér forgalma egy év alatt 

2019 óta tízmillióval emelkedett az érkezők és indulók száma, hosszabb távon pedig 60 millió fölötti utasforgalmat akarnak elérni.
Wizz Air: csalók élnek vissza a légitársaság nevével!

Wizz Air: csalók élnek vissza a légitársaság nevével! 

Csalók próbálnak pénzt kicsalni az utazóközönségtől.
Új logisztikai csomópontot nyitott a lett légitársaság

Új logisztikai csomópontot nyitott a lett légitársaság  

A régió egyik legmodernebb áruszállító HUB-ja üzemel ezentúl a rigai reptéren.
HungaroControl: paradigmaváltás, fejlesztések és még több légiforgalmi irányító

HungaroControl: paradigmaváltás, fejlesztések és még több légiforgalmi irányító 

Május 26-án Turi Ferenc vezérigazgató és Bárány Ákos kommunikációs és marketing igazgató a nyári csúcsszezonra való felkészülésükről tartott beszámolót.
Kutyafogadó a római reptéren

Kutyafogadó a római reptéren 

A Dog Relais az első olyan kutyáknak szánt fogadóhely, amelyet olasz repülőtéren hoztak létre.
Autóbuszkiállítás és buszvezetés a BKV óbudai garázsában

Autóbuszkiállítás és buszvezetés a BKV óbudai garázsában 

Május 24-én az Óbudai autóbuszgarázsban folytatódik a BKV idei nyílt napjainak sorozata.
Privát lakosztályok a felhők felett

Privát lakosztályok a felhők felett 

Az Emirates újabb fejlesztéseket vezet be prémium utasai számára a „Fly Better” ígéret jegyében.
Nyár a Wizz Air-nél: új járatok, Fel, északra! program, startra kész akciócsoport, Amelia titkára is fény derül

Nyár a Wizz Air-nél: új járatok, Fel, északra! program, startra kész akciócsoport, Amelia titkára is fény derül 

Amelia, a Wizz Air chatbotja nem véletlenül kapta nevét: a legendás pilótanőről, Amelia Earhartról nevezték el.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.