21 éves lány nyerte a Mercure világkörüli útját

A Mercure azért indította el a „Six Friends Theory” elnevezésű nemzetközi digitális akcióját, hogy bebizonyítsa a közismert hat lépés távolság elméletet, mely szerint mindannyian kapcsolatban vagyunk bárkivel a bolygón, hat ismerős távolságban. A nemzetközi kiválasztási folyamat 2015. január 20. és február 10. között zajlott a közösségi médiában. A Mercure most felfedi a világkörüli út nyertesét.

A „6 Friends Theory” akciót a W ügynökség találta ki, hogy kiválasszanak egy jelentkezőt a világon bárhonnan, és elvigyék őt, hogy találkozzon egy az ausztráliai bundjalung törzsi aboriginállal, ezáltal bebizonyítva, hogy ők ketten mindössze hat emberen keresztül ismerik egymást. Január 20. és február 10. között az internetfelhasználók a Mercure Facebook oldalán vettek részt egy versenyen. Ennek során a jelentkezőknek egy maximum 1 perces videót kellett feltölteniük a Facebookra, mely megmutatja a személyiségüket, szenvedélyeiket, motivációikat, terveiket, tehetségüket. A Mercure felhívására csaknem 400 jelentkezés érkezett világszerte, melyet közel 50.000 szavazat támogatott.



A kiválasztás február 10-én zárult le, a nyertes pedig – aki a legtöbb szavazatot kapta az internetfelhasználóktól és a zsűritől is – Ludovica Loda. Az Olaszországból származó 21 éves Ludovica szeret utazni és kalandokat átélni. Ludovica az összes kritériumnak megfelelt: kreatív, motivált, érzelmes, hiteles, lelkes, kíváncsi és nyitott személyiség.

Ludovica Loda egy világkörüli utazást nyert a Mercure szállodalánc támogatásával, mely találkozásokat, felfedezéseket, utazásokat és vadonatúj élményeket ígér. Az utazás a Ludovicát az aboriginállal összekötő öt barát összekapcsolásával meghatározott irányt fogja követni. Amióta az eredmények ismertek, és a nyertest kiválasztották, a Mercure olyan kapcsolatok után kutat, melyek meghatározzák az útitervet a szállodahálózaton keresztül.

{youtube|id=VQTlDa4X7rY}


Karintia téli arca

Karintia téli arca 

Télnyitó sajtóeseményen vehettünk részt egy valóban télre hangoló budai magaslaton, a Normafa tetején az Österreich Werbung (ÖW) magyarországi képviselete jóvoltából november 20-án.
Szlovénia meghosszabbította a határellenőrzést a magyar határon

Szlovénia meghosszabbította a határellenőrzést a magyar határon 

A szlovén kormány csütörtöki ülésén további hat hónappal meghosszabbította a határellenőrzést a horvát és a magyar határon.
Jégdóm nyílt a Magas-Tátrában

Jégdóm nyílt a Magas-Tátrában 

A jégdóm Szlovákia egyik leglátogatottabb látványosságává vált.
DZT: íme, az innovatív MI-influenszer

DZT: íme, az innovatív MI-influenszer 

A Német Turisztikai Hivatal (DZT) elindítja első MI-influenszer projektjét és ezáltal egy további szinten is felhasználja a mesterséges intelligenciát az úticél Németország nemzetközi marketingjében.
Mozart egykori otthona moziteremmé alakult

Mozart egykori otthona moziteremmé alakult 

A KINOLINO elnevezésű gyermek filmfesztiválnak először ad otthont moziként a híres bécsi zeneszerző egykori otthona.
Portugália turisztikai kínálata Budapest szívében

Portugália turisztikai kínálata Budapest szívében 

A rendezvényen közel harminc portugál turisztikai szolgáltató mutatta be legújabb ajánlatait, a résztvevők megismerkedhettek a portugál kulturális örökséggel, gasztronómiával, valamint a különböző régiók által kínált élményekkel, helyszínekkel, hotelekkel.
Megjelent Ausztria síkalauza

Megjelent Ausztria síkalauza 

Több mint 200 síterülettel, aktuális árakkal és tippekkel.
Mesterséges Intelligencia a gyakorlatban – podcastban elmesélve

Mesterséges Intelligencia a gyakorlatban – podcastban elmesélve 

Novemberben egy kísérleti jellegű adással jelentkezett a népszerű Dunakavicsok turisztikai podcast.
Föld alatti bunkervilág,  kommunista építészeti emlékek és mediterrán gasztronómia

Föld alatti bunkervilág, kommunista építészeti emlékek és mediterrán gasztronómia 

íme, mindezeket rejti az egykori kommunista ország fővárosa, Tirana.
Bécs köszöni, de nem kér a Black Friday-őrületből

Bécs köszöni, de nem kér a Black Friday-őrületből 

Narancshét vs. Black Friday – ez Bécs fenntartható válasza a vásárlási lázra.

Interjú

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.
Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket

Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket 

Senior Interior designer a Lissoni Associati-nál. A Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének tagja.