A „6 Friends Theory” akciót a W ügynökség találta ki, hogy kiválasszanak egy jelentkezőt a világon bárhonnan, és elvigyék őt, hogy találkozzon egy az ausztráliai bundjalung törzsi aboriginállal, ezáltal bebizonyítva, hogy ők ketten mindössze hat emberen keresztül ismerik egymást. Január 20. és február 10. között az internetfelhasználók a Mercure Facebook oldalán vettek részt egy versenyen. Ennek során a jelentkezőknek egy maximum 1 perces videót kellett feltölteniük a Facebookra, mely megmutatja a személyiségüket, szenvedélyeiket, motivációikat, terveiket, tehetségüket. A Mercure felhívására csaknem 400 jelentkezés érkezett világszerte, melyet közel 50.000 szavazat támogatott.
A kiválasztás február 10-én zárult le, a nyertes pedig – aki a legtöbb szavazatot kapta az internetfelhasználóktól és a zsűritől is – Ludovica Loda. Az Olaszországból származó 21 éves Ludovica szeret utazni és kalandokat átélni. Ludovica az összes kritériumnak megfelelt: kreatív, motivált, érzelmes, hiteles, lelkes, kíváncsi és nyitott személyiség.
Ludovica Loda egy világkörüli utazást nyert a Mercure szállodalánc támogatásával, mely találkozásokat, felfedezéseket, utazásokat és vadonatúj élményeket ígér. Az utazás a Ludovicát az aboriginállal összekötő öt barát összekapcsolásával meghatározott irányt fogja követni. Amióta az eredmények ismertek, és a nyertest kiválasztották, a Mercure olyan kapcsolatok után kutat, melyek meghatározzák az útitervet a szállodahálózaton keresztül.
{youtube|id=VQTlDa4X7rY}
Forrás: Turizmus Online