Digitális útikönyvek a Mercure szállodalánctól

Digitális útikönyvek a Mercure szállodalánctól 

A Mercure listát készített az Európa legnépszerűbb városaiban – többek közt Budapesten – található autentikus élményekről, a kiemelt látványosságoktól a rejtett gyöngyszemekig. A Discover Local könnyen használható online útvonalterveket kínál a kihagyhatatlan helyi célpontokhoz, a helyi nevezetességektől a kulturális örökségeken, művészeti helyszíneket át a kulináris élményekig. A digitális útikönyvek segítségével a vendégek elmerülhetnek a városban, és úgy látogathatnak meg helyszíneket, ehetnek és ihatnak, mint a helyiek - tájékoztatta lapunkat az Accor.
Nyáron nyílik a debreceni Mercure hotel

Nyáron nyílik a debreceni Mercure hotel 

Az Accor-csoport Magyarországon tovább bővíti portfólióját: a Hajdúság fővárosában nyitja Mercure szállodáját, amely a márka második desztinációja lesz a fővároson kívül. A Mercure Debrecen előreláthatólag augusztustól fogadja első vendégeit.
Mercure hotel nyílik Tokajban

Mercure hotel nyílik Tokajban 

Az Accor, a világ vezető szálloda- és vendéglátóipari csoportja Magyarországon bővíti elismert márkákból álló portfólióját. A csoport Tokajban, Magyarország egyik leghíresebb borvidékén írt alá üzemeltetési szerződést. A Mercure Tokajban – amely a márka második desztinációja az országban – jövő tavasszal fogadja első vendégeit.

Bokrétaavató a készülő Mercure hotelben Debrecenben 

Elérte legmagasabb pontját Debrecen most épülő első Mercure szállodája.
Épül az első Mercure szálloda Debrecenben

Épül az első Mercure szálloda Debrecenben 

Négycsillagos, 155 szobás üzleti szálloda épül Debrecen belvárosában, a 8,2 milliárd forint értékű beruházás alapkövét csütörtökön tették le a cívisvárosban.
Két Accor hotel egy épületben

Két Accor hotel egy épületben 

Teljesen megújult a Várnegyed szomszédságában fekvő Mercure Budapest Buda szálloda. Két új hotelmárka – a Mercure és az ibis – kap helyet az új épületben, amely régóta Budapest turisztikai térképének része. A vendégeket 400 szoba, összesen 800 m2 alapterületű konferenciatermekkel rendelkező üzleti szolgáltatás, valamint étterem és bár várja. 

Az Orbis házat vesz Bukarestben 

Összhangban az üzleti stratégiájával, melynek része a tőke legígéretesebb piacokra való allokációja, ami támogatja a fenntartható eredményeket a jövőben, az Orbis aláírta a Mercure Bucharest Unirii szálloda megvásárlásáról szóló szerződést 11.35 millió Euró értékben, melynek része a telek, az épület és a hozzá tartozó szálloda-üzemeltetői üzleti tevékenység is.
Mi az a kombószálloda?

Mi az a kombószálloda? 

Az AccorHotels magyarországi Mercure szállodái számára 2018 a megújulás éve. Tavasztól a Mercure Budapest Buda és a Mercure Budapest Korona vendégei már felújított szobák kényelmét élvezhetik a fővárosi látogatásuk során. A Mercure Budapest Buda különösen érdekes lehet az utazók számára, hiszen Magyarországon először valósul meg két hotelmárka, a Mercure és az ibis kombinációja egy szálloda épületén belül.
„Ez a befektetés az egyik legnagyobb Nyugat-Macedóniában”

„Ez a befektetés az egyik legnagyobb Nyugat-Macedóniában” 

Vezető állami tisztségviselők és nagykövetek jelenlétében, május 10-én hivatalosan is megnyílt az első Mercure szálloda Macedóniában, Tetovo központjában - közölte pénteken az Orbis.

Két új szállodával lép be a szlovén piacra az Orbis 

Az Orbis Hotel Group, a világ vezető utazási és lifestyle csoportja, az AccorHotels kelet-európai stratégiai partnere és a kizárólagos képviselője az AccorHotels márkáknak a régióban, helyi partnerével, a Terme Mariborral kötött, egy Mercure és egy ibis Styles szállodára vonatkozó franchise megállapodással belép a Szlovén piacra.

Az Orbis tovább terjeszkedik Romániában 

Az Orbis Hotel Group, az AccorHotels – a világ vezető utazási és életmódcsoportja – kelet-európai stratégiai partnere, illetve az AccorHotels valamennyi márkájának a kizárólagos képviselője a régióban, tovább erősíti romániai terjeszkedését a Mercure Sighisoara megnyitásával, amely az első Mercure szálloda Bukaresten kívül.

Itt az Accor idei borválogatása 

A Mercure és Novotel szállodák idén is megrendendezték az éves borválogatásukat, melyhez ismét a partnereik segítségét kérték.

Tavaly is javította nyereségességét az Orbis 

Nyilvánosságra hozta 2016. évi eredményeit az Orbis szállodavállalat. A társaság minden mutatóját jelentősen javította a múlt év során.

Ez a budapesti hotel tudja, milyen egy igazi városi fűszerkert 

A Mercure Budapest Korona Hotelben mostantól a szálloda fűszerkertjének terményei ízesítik a vendégek reggelijét.

A videojáték és a bicikli adta az ihletet 

Az ibis Styles hivatalosan is megnyitotta első két szállodáját Magyarországon: az egyik ház dizájnja a retro-videójátékok jegyében fogant, a másikban minden a kerékpározás körül forog. Az ünnepélyes megnyitón a finom falatok mellett biciklis akrobaták bemutatóját is élvezhettük.

Megy a szekér az Orbisnak 

Sikeres első negyedévet zár a kelet-európai Accor-szállodákat üzemetető Orbis Group, minden mutató növekedést mutat az egy évvel ezelőttihez képest. 

Kelet-európai sikertörténet 

„A kelet-európai AccorHotels szállodák üzemeltetésének 2015. januári átvételével a Csoport nemzetközivé vált, megteremtve az új piacokon való további növekedés lehetőségét” – nyilatkozta Gilles Clavie, az Orbis SA elnök-vezérigazgatója. Egy év telt el azóta, hogy az Orbis Hotel Group átvette az AccorHotels valamennyi márkájának kelet-európai üzemeltetését, ezzel a régió legnagyobb szállodahálózatává vált, több mint 100 szállodával, melyből 17 Magyarországon Sofitel, MGallery, Novotel, Mercure és ibis márkanevek alatt üzemel.

Megvan a Mercure pályázatának győztese 

A Mercure azért indította el a „Six Friends Theory” digitális akcióját, hogy bebizonyítsa a hat lépés távolság elméletet, amely szerint mindenki kapcsolatban van bárkivel a bolygón, hat ismerős távolságban. A nemzetközi kiválasztási folyamat 2015. január 20. és február 10. között zajlott a közösségi médiában. A Mercure most közzétette a világkörüli út nyertesét.

21 éves lány nyerte a Mercure világkörüli útját 

A Mercure azért indította el a „Six Friends Theory” elnevezésű nemzetközi digitális akcióját, hogy bebizonyítsa a közismert hat lépés távolság elméletet, mely szerint mindannyian kapcsolatban vagyunk bárkivel a bolygón, hat ismerős távolságban. A nemzetközi kiválasztási folyamat 2015. január 20. és február 10. között zajlott a közösségi médiában. A Mercure most felfedi a világkörüli út nyertesét.

Világkörüli útra visz a Mercure 

A Mercure úgy döntött, hogy bebizonyítja a hat lépés távolságról szóló elméletet, mely szerint bárki összeköthető a bolygón hat barát távolságán keresztül. A Mercure egy világraszóló digitális akciót indított el, a “Six Friends Theory”-t, mely egy példátlan emberi élményt ötvöz a közösségi média erejével, személyes találkozásokon keresztül. A nemzetközi kiválasztási folyamat 2015. január 20-án indul a Facebookon és egészen február 10-ig tart, egy internetfelhasználó pedig nemsokára kivételes élményekkel gazdagodhat!

Világkörüli kampány a Mercure-tól 

A Mercure szállodalánc új kampányában be akarja bizonyítani a hat lépés elméletét, miszerint a világon két tetszőleges embert hat ember ismeretsége választ el egymástól. Ezért elindították a Six Friends Theory című kampányt, amelyre 2015 januárjától lehet jelentkezni a Facebookon és egy nyertest választanak ki a kalandra. 

97 szállodát vásárol az Accor 

Összesen 900 millió euró értékben vesz szállodákat az Accor csoport HotelInvest üzletága.

Teljesen megújult a Mercure borválogatás 

Az immár több mint 30 éves múltra visszatekintő borválogatás, mely eddig a Grands Vins Mercure nevet viselte, mind tartalmában, mind megjelenésében megújult. Ezentúl a „Flavours from the cellar” „Ízek, illatok egyenesen a pincékből” név fémjelzi a borszelekciót. Az új megjelenés hűen tükrözi a Mercure brand identitását, szem előtt tartva a helyi értékeket is: a kiválasztásra került borok hitelesen reprezentálják hazánk borkínálatát, borkultúráját.

Új szállodákkal készül az Accor a szocsi téli olimpiára 

Az Accor bővíti jelenlegi oroszországi hálózatát. A szállodaüzemeltető három új létesítményt hoz létre a Kaukázusban az eddigi tizennégy szállodája mellé. A három új hotel közül kettő is az olimpiai falu központjában található, amelyet 2014 januárjában nyitnak majd meg a szurkolók és a szponzorok számára. A Mercure Rosa Khutor, a Pullman Sochi Center és a Mercure Sochi Center a téli sportok szerelmeseit várja.

Mercure: 40! 

40. születésnapja alkalmából a Mercure szállodalánc 40 napos ünnepségsorozatot tart vendégei számára. Szeptember 16-tól október 25-ig 51 ország több mint 700 Mercure hotelében ünnepelhetjük együtt a különleges eseményt.

Bővítésbe és felújításba fog a Mercure 

A 2011-ben rekordnövekedést elérő, világszerte 80 új szállodát nyitott Mercure meglévő házai mellé több országban is új szállodákat nyit, különösen az Egyesült Királyságban és Olaszországban.

A Mercure márka legjobb borai 

Március 7-én különleges keretek közt átadták a Mercure szállodák legjobb borainak járó díjakat. A fehérborok közül a Szent István Korona pincészete, a vörösborok közül pedig a Garamvári Szőlőbirtok pincészete adta 2011-2012 év legkedveltebb nedűit.

Személyi változás az Accor Magyarországnál 

Ibis Budapest City-ből a Mercure Budapest Budába, a Mercure Budapest Budából az ibis Budapest City-be.

MSense: az érzékek birodalma 

nagyszabású rendezvényen mutatták be a magyarországi és szlovákiai Mercure szállodák az MSense szervízkultúrát, amelynek célja a még teljesebb vendégélmény kialakítása. A magyar kezdeményezés nyomán a programot nemzetközi szinten is átvehetik a jövőben.

Érzéki kihívás a Mercure régiós szállodáiban 

Az Accor szállodavállalat legkevésbé sztenderdizált márkája, a Mercure új szolgáltatási kultúrát vezet be hazai és szlovákiai szállodáiban. Az érzékekre ható program az MSense nevet viseli.

Interaktív online játékot indított a Mercure 

Az Accor csoport Mercure brandje interaktív online játékot indított a mercure.com weboldal március 30-i megújulását követően.

Személyi változás a Mercure Budapest Metropolnál 

2011. május 1-től Pintér Tamás tölti be a Mercure Budapest Metropol Front Office Manager-i pozícióját - közölte a Turizmus Online-nal az Accor Magyarország.

Új design, új funkciók 

A megújult dizájnnal és a felhasználóbarátabb keresési funkciókkal találkoznak ezentúl az ügyfelek a Mercure weboldalán. 

Tavaly nyereséges volt az Accor 

A legnagyobb európai szállodalánc, a Magyarországon is szállodákkal és utalványértékesítéssel jelen lévő francia Accor szerdán 3,6 milliárd eurós adózott eredményt jelentett a tavalyról az előző évi, 282 milliós veszteség helyett.

Az első Mercure-szálloda Pozsonyban 

Kedden hivatalosan is megnyílt Pozsony első Mercure szállodája, amely soft opening keretében október elseje óta fogad vendégeket. A szlovák főváros főpályaudvarának közelében fekvő, a szolid eleganciát finom pop-art gegekkel kombináló szálloda üzleti és szabadidős vendégek érkezésére egyaránt számít.

Megnyílt Pozsony első Mercure szállója 

Október elseje óta fogad vendégeket a négycsillagos Mercure Bratislava Centrum szálloda.

Ismét itt vannak a Mercure legjobb borai 

Partnerek és neves borszakértők segítségével idén is megszületett a döntés, hogy mely borok szerepelnek 1 éven keresztül a magyarországi Mercure szállodák italkínálatában 2010. június végétől.
Feliratkozás a Turizmus Online hírlevelére

Álláshirdetések

Munkatársat vagy munkát keres?

Adja fel hirdetését a Turizmus Online portálon, a turisztikai szakma honlapján! Leendő kollégái is minket olvasnak - válasszon csomagjaink közül!