Mercure cikkek
Digitális útikönyvek a Mercure szállodalánctól
A Mercure listát készített az Európa legnépszerűbb városaiban – többek közt Budapesten – található autentikus élményekről, a kiemelt látványosságoktól a rejtett gyöngyszemekig. A Discover Local könnyen használható online útvonalterveket kínál a kihagyhatatlan helyi célpontokhoz, a helyi nevezetességektől a kulturális örökségeken, művészeti helyszíneket át a kulináris élményekig. A digitális útikönyvek segítségével a vendégek elmerülhetnek a városban, és úgy látogathatnak meg helyszíneket, ehetnek és ihatnak, mint a helyiek - tájékoztatta lapunkat az Accor.
Nyáron nyílik a debreceni Mercure hotel
Az Accor-csoport Magyarországon tovább bővíti portfólióját: a Hajdúság fővárosában nyitja Mercure szállodáját, amely a márka második desztinációja lesz a fővároson kívül. A Mercure Debrecen előreláthatólag augusztustól fogadja első vendégeit.
Mercure hotel nyílik Tokajban
Az Accor, a világ vezető szálloda- és vendéglátóipari csoportja Magyarországon bővíti elismert márkákból álló portfólióját. A csoport Tokajban, Magyarország egyik leghíresebb borvidékén írt alá üzemeltetési szerződést. A Mercure Tokajban – amely a márka második desztinációja az országban – jövő tavasszal fogadja első vendégeit.
Bokrétaavató a készülő Mercure hotelben Debrecenben
Elérte legmagasabb pontját Debrecen most épülő első Mercure szállodája.
Épül az első Mercure szálloda Debrecenben
Négycsillagos, 155 szobás üzleti szálloda épül Debrecen belvárosában, a 8,2 milliárd forint értékű beruházás alapkövét csütörtökön tették le a cívisvárosban.
Két Accor hotel egy épületben
Teljesen megújult a Várnegyed szomszédságában fekvő Mercure Budapest Buda szálloda. Két új hotelmárka – a Mercure és az ibis – kap helyet az új épületben, amely régóta Budapest turisztikai térképének része. A vendégeket 400 szoba, összesen 800 m2 alapterületű konferenciatermekkel rendelkező üzleti szolgáltatás, valamint étterem és bár várja.
Az Orbis házat vesz Bukarestben
Összhangban az üzleti stratégiájával, melynek része a tőke legígéretesebb piacokra való allokációja, ami támogatja a fenntartható eredményeket a jövőben, az Orbis aláírta a Mercure Bucharest Unirii szálloda megvásárlásáról szóló szerződést 11.35 millió Euró értékben, melynek része a telek, az épület és a hozzá tartozó szálloda-üzemeltetői üzleti tevékenység is.
Mi az a kombószálloda?
Az AccorHotels magyarországi Mercure szállodái számára 2018 a megújulás éve. Tavasztól a Mercure Budapest Buda és a Mercure Budapest Korona vendégei már felújított szobák kényelmét élvezhetik a fővárosi látogatásuk során. A Mercure Budapest Buda különösen érdekes lehet az utazók számára, hiszen Magyarországon először valósul meg két hotelmárka, a Mercure és az ibis kombinációja egy szálloda épületén belül.
„Ez a befektetés az egyik legnagyobb Nyugat-Macedóniában”
Vezető állami tisztségviselők és nagykövetek jelenlétében, május 10-én hivatalosan is megnyílt az első Mercure szálloda Macedóniában, Tetovo központjában - közölte pénteken az Orbis.
Két új szállodával lép be a szlovén piacra az Orbis
Az Orbis Hotel Group, a világ vezető utazási és lifestyle csoportja, az AccorHotels kelet-európai stratégiai partnere és a kizárólagos képviselője az AccorHotels márkáknak a régióban, helyi partnerével, a Terme Mariborral kötött, egy Mercure és egy ibis Styles szállodára vonatkozó franchise megállapodással belép a Szlovén piacra.
Az Orbis tovább terjeszkedik Romániában
Az Orbis Hotel Group, az AccorHotels – a világ vezető utazási és életmódcsoportja – kelet-európai stratégiai partnere, illetve az AccorHotels valamennyi márkájának a kizárólagos képviselője a régióban, tovább erősíti romániai terjeszkedését a Mercure Sighisoara megnyitásával, amely az első Mercure szálloda Bukaresten kívül.
Itt az Accor idei borválogatása
A Mercure és Novotel szállodák idén is megrendendezték az éves borválogatásukat, melyhez ismét a partnereik segítségét kérték.
Tavaly is javította nyereségességét az Orbis
Nyilvánosságra hozta 2016. évi eredményeit az Orbis szállodavállalat. A társaság minden mutatóját jelentősen javította a múlt év során.
Ez a budapesti hotel tudja, milyen egy igazi városi fűszerkert
A Mercure Budapest Korona Hotelben mostantól a szálloda fűszerkertjének terményei ízesítik a vendégek reggelijét.
A videojáték és a bicikli adta az ihletet
Az ibis Styles hivatalosan is megnyitotta első két szállodáját Magyarországon: az egyik ház dizájnja a retro-videójátékok jegyében fogant, a másikban minden a kerékpározás körül forog. Az ünnepélyes megnyitón a finom falatok mellett biciklis akrobaták bemutatóját is élvezhettük.
Megy a szekér az Orbisnak
Sikeres első negyedévet zár a kelet-európai Accor-szállodákat üzemetető Orbis Group, minden mutató növekedést mutat az egy évvel ezelőttihez képest.
Kelet-európai sikertörténet
„A kelet-európai AccorHotels szállodák üzemeltetésének 2015. januári átvételével a Csoport nemzetközivé vált, megteremtve az új piacokon való további növekedés lehetőségét” – nyilatkozta Gilles Clavie, az Orbis SA elnök-vezérigazgatója. Egy év telt el azóta, hogy az Orbis Hotel Group átvette az AccorHotels valamennyi márkájának kelet-európai üzemeltetését, ezzel a régió legnagyobb szállodahálózatává vált, több mint 100 szállodával, melyből 17 Magyarországon Sofitel, MGallery, Novotel, Mercure és ibis márkanevek alatt üzemel.
Megvan a Mercure pályázatának győztese
A Mercure azért indította el a „Six Friends Theory” digitális akcióját, hogy bebizonyítsa a hat lépés távolság elméletet, amely szerint mindenki kapcsolatban van bárkivel a bolygón, hat ismerős távolságban. A nemzetközi kiválasztási folyamat 2015. január 20. és február 10. között zajlott a közösségi médiában. A Mercure most közzétette a világkörüli út nyertesét.
21 éves lány nyerte a Mercure világkörüli útját
A Mercure azért indította el a „Six Friends Theory” elnevezésű nemzetközi digitális akcióját, hogy bebizonyítsa a közismert hat lépés távolság elméletet, mely szerint mindannyian kapcsolatban vagyunk bárkivel a bolygón, hat ismerős távolságban. A nemzetközi kiválasztási folyamat 2015. január 20. és február 10. között zajlott a közösségi médiában. A Mercure most felfedi a világkörüli út nyertesét.
Világkörüli útra visz a Mercure
A Mercure úgy döntött, hogy bebizonyítja a hat lépés távolságról szóló elméletet, mely szerint bárki összeköthető a bolygón hat barát távolságán keresztül. A Mercure egy világraszóló digitális akciót indított el, a “Six Friends Theory”-t, mely egy példátlan emberi élményt ötvöz a közösségi média erejével, személyes találkozásokon keresztül. A nemzetközi kiválasztási folyamat 2015. január 20-án indul a Facebookon és egészen február 10-ig tart, egy internetfelhasználó pedig nemsokára kivételes élményekkel gazdagodhat!
Világkörüli kampány a Mercure-tól
A Mercure szállodalánc új kampányában be akarja bizonyítani a hat lépés elméletét, miszerint a világon két tetszőleges embert hat ember ismeretsége választ el egymástól. Ezért elindították a Six Friends Theory című kampányt, amelyre 2015 januárjától lehet jelentkezni a Facebookon és egy nyertest választanak ki a kalandra.
97 szállodát vásárol az Accor
Összesen 900 millió euró értékben vesz szállodákat az Accor csoport HotelInvest üzletága.
Teljesen megújult a Mercure borválogatás
Az immár több mint 30 éves múltra visszatekintő borválogatás, mely eddig a Grands Vins Mercure nevet viselte, mind tartalmában, mind megjelenésében megújult. Ezentúl a „Flavours from the cellar” „Ízek, illatok egyenesen a pincékből” név fémjelzi a borszelekciót. Az új megjelenés hűen tükrözi a Mercure brand identitását, szem előtt tartva a helyi értékeket is: a kiválasztásra került borok hitelesen reprezentálják hazánk borkínálatát, borkultúráját.
Új szállodákkal készül az Accor a szocsi téli olimpiára
Az Accor bővíti jelenlegi oroszországi hálózatát. A szállodaüzemeltető három új létesítményt hoz létre a Kaukázusban az eddigi tizennégy szállodája mellé. A három új hotel közül kettő is az olimpiai falu központjában található, amelyet 2014 januárjában nyitnak majd meg a szurkolók és a szponzorok számára. A Mercure Rosa Khutor, a Pullman Sochi Center és a Mercure Sochi Center a téli sportok szerelmeseit várja.
Mercure: 40!
40. születésnapja alkalmából a Mercure szállodalánc 40 napos ünnepségsorozatot tart vendégei számára. Szeptember 16-tól október 25-ig 51 ország több mint 700 Mercure hotelében ünnepelhetjük együtt a különleges eseményt.
Bővítésbe és felújításba fog a Mercure
A 2011-ben rekordnövekedést elérő, világszerte 80 új szállodát nyitott Mercure meglévő házai mellé több országban is új szállodákat nyit, különösen az Egyesült Királyságban és Olaszországban.
A Mercure márka legjobb borai
Március 7-én különleges keretek közt átadták a Mercure szállodák legjobb borainak járó díjakat. A fehérborok közül a Szent István Korona pincészete, a vörösborok közül pedig a Garamvári Szőlőbirtok pincészete adta 2011-2012 év legkedveltebb nedűit.
Személyi változás az Accor Magyarországnál
Ibis Budapest City-ből a Mercure Budapest Budába, a Mercure Budapest Budából az ibis Budapest City-be.
MSense: az érzékek birodalma
nagyszabású rendezvényen mutatták be a magyarországi és szlovákiai Mercure szállodák az MSense szervízkultúrát, amelynek célja a még teljesebb vendégélmény kialakítása. A magyar kezdeményezés nyomán a programot nemzetközi szinten is átvehetik a jövőben.
Érzéki kihívás a Mercure régiós szállodáiban
Az Accor szállodavállalat legkevésbé sztenderdizált márkája, a Mercure új szolgáltatási kultúrát vezet be hazai és szlovákiai szállodáiban. Az érzékekre ható program az MSense nevet viseli.
Interaktív online játékot indított a Mercure
Az Accor csoport Mercure brandje interaktív online játékot indított a mercure.com weboldal március 30-i megújulását követően.
Személyi változás a Mercure Budapest Metropolnál
2011. május 1-től Pintér Tamás tölti be a Mercure Budapest Metropol Front Office Manager-i pozícióját - közölte a Turizmus Online-nal az Accor Magyarország.
Új design, új funkciók
A megújult dizájnnal és a felhasználóbarátabb keresési funkciókkal találkoznak ezentúl az ügyfelek a Mercure weboldalán.
Tavaly nyereséges volt az Accor
A legnagyobb európai szállodalánc, a Magyarországon is szállodákkal és utalványértékesítéssel jelen lévő francia Accor szerdán 3,6 milliárd eurós adózott eredményt jelentett a tavalyról az előző évi, 282 milliós veszteség helyett.
Az első Mercure-szálloda Pozsonyban
Kedden hivatalosan is megnyílt Pozsony első Mercure szállodája, amely soft opening keretében október elseje óta fogad vendégeket. A szlovák főváros főpályaudvarának közelében fekvő, a szolid eleganciát finom pop-art gegekkel kombináló szálloda üzleti és szabadidős vendégek érkezésére egyaránt számít.
Megnyílt Pozsony első Mercure szállója
Október elseje óta fogad vendégeket a négycsillagos Mercure Bratislava Centrum szálloda.
Ismét itt vannak a Mercure legjobb borai
Partnerek és neves borszakértők segítségével idén is megszületett a döntés, hogy mely borok szerepelnek 1 éven keresztül a magyarországi Mercure szállodák italkínálatában 2010. június végétől.