DZT: íme, az innovatív MI-influenszer

A mesterséges intelligencia által generált influenszer „Emma” bemutatásával a DZT egy innovatív, interaktív márkaképviselőt hozott létre, aki a virtuális térben a potenciális utazók számára 24 órában inspirációt nyújt az igazi üdülési élményekhez és Németország személyes felfedezéséhez. Emma hosszú távú célja, hogy a DZT digitális kommunikációs stratégiájának központi, elengedhetetlen részévé váljon.  

Petra Hedorfer, a DZT igazgatótanácsi elnöke így nyilatkozott:

„A mesterséges intelligenciára (MI) alapuló influenszer Emma bevezetése a digitális stratégiánk következő lépése. A stratégia fontos részét alkotják az MI-alkalmazások – márkakommunikációnk kiegészítéseként és technológiai támogatásaként.

A customer journey részeként Emma már az ötletelés fázisában innovatív összekötőként szolgál a potenciális utazók és a valódi, felejthetetlen németországi élmények között. Emma párhuzamosan működik majd a már sikeresen bevezetett meglévő influenszer-marketing struktúrái mellett.

A „klasszikus” influenszerekkel való együttműködésnek köszönhetően az elmúlt évben már 148 millió megjelenést generáltunk az influenszerek közösségi média csatornáin.

A DZT MI-stratégiája felhasználja a technológiai innovációkat, amelyek nem arra hivatottak, hogy helyettesítsék a személyes élményeket és találkozásokat az úticél Németországban, hanem arra, hogy az utazók vásárlói útját (customer journey) szolgáltatásorientált módon optimalizálják.”

A mesterséges intelligenciára alapuló influenszer-projektet a DZT a Startup Creator ügynökséggel együttműködésben és a legmodernebb technológiák felhasználásával fejlesztette ki.

Hogyan kell elképzelni Emmát?

Emma egy modern, világra nyitott fiatal berlini hölgy, aki otthonosan mozog a digitális világban. Érdeklődik a technika és az utazás iránt, a harmincas évei közepén jár és összeköti az új technológiák iránti affinitását az úticél Németország iránti rajongásával. Instagram-csatornáján @EmmaTravelsGermany Emma ihlettel szolgál követőinek a következő németországi utazásukhoz, elkíséri őket útközben, illetve informatív és szórakoztató módon osztja meg élményeiket.

Hosszú távon Emma nem csupán információátadásra szolgál, hanem személyes utazási kísérőként funkcionál majd, aki személyre szabott útvonalakat állít össze a felhasználók egyéni érdeklődésének megfelelően.

Emma egy teljes mértékben a mesterséges intelligencia által generált „digital human”. Az élenjáró deep learning-algoritmusoknak és a Large Language Models-nek (LLMs) köszönhetően chat formátumban több mint 20 nyelven tud kommunikálni követőivel. Az év végéig a MI-asszisztens nem csak az összes információhoz fér majd hozzá a germany.travel oldalon, hanem arra is képes lesz, hogy a DZT Knowledge Graph valós idő-adatait is elérje.


Ketten Comóról – exkluzív hoteldizájn a felhők felett

Ketten Comóról – exkluzív hoteldizájn a felhők felett 

Olasz elegancia, festő ecsetjére kívánkozó háttér, magyar kreativitás és időtlen luxus a hegyek ölelésében – ez a Nuvole Garden hotelprojekt a Comói-tónál.
Ez történt Linzben egy rendhagyó eseményen

Ez történt Linzben egy rendhagyó eseményen 

A jövő nem fenyegetés, hanem lehetőség: felhívás az aktív alakításra.
Spanyolországot brutális hőség éri el

Spanyolországot brutális hőség éri el 

A nyár közepét idéző időjárás várhatóan e hét csütörtöktől vasárnapig tart majd.
Az idei nyár titkos favoritja: Bulgária

Az idei nyár titkos favoritja: Bulgária 

Feljebb ugrott a Kiwi.com foglalási listáján Portugália és Málta is.
Válságstáb alakult a parajdi sóbánya turizmusának megmentésére

Válságstáb alakult a parajdi sóbánya turizmusának megmentésére 

Jelenleg a bánya egyik legújabb részét, a Telegdy-szárnyat próbálják megmenteni két szigetelőgát kialakításával.
Ömlik a víz a parajdi sóbányába, drámai a helyzet

Ömlik a víz a parajdi sóbányába, drámai a helyzet 

A hétfő éjszakai és keddi esőzések nyomán a Korond-patak vízhozama másodpercenként 50 köbméterre nőtt.
Turisztikai fejlesztés Afrikában

Turisztikai fejlesztés Afrikában 

A győri székhelyű, nemzetközi médiavállalat, a Flying Media Hungary tovább erősítette pozícióját a globális turizmus- és légiközlekedési szakmában.
Hová indulnak idén a magyarok Horvátországban?  – itt a toplista

Hová indulnak idén a magyarok Horvátországban? – itt a toplista 

A nyaralók többsége saját autóval kel útra, és a klasszikus, 7 éjszakás vakáció a legjellemzőbb, csaknem minden harmadik foglalás esetén.
Kevesebben utazunk külföldre, de hosszabb ideig maradunk

Kevesebben utazunk külföldre, de hosszabb ideig maradunk  

Idén is leginkább Horvátországba utaznak a magyarok.
Magyar Nemzeti Nap az Oszakai Világkiállításon

Magyar Nemzeti Nap az Oszakai Világkiállításon 

Közel 250 ezer érdeklődő ismerhette már meg hazánkat a pavilon nyújtotta egyedi látogatói élményen, valamint a gazdag kulturális programkínálaton keresztül.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.