DZT: íme, az innovatív MI-influenszer

A mesterséges intelligencia által generált influenszer „Emma” bemutatásával a DZT egy innovatív, interaktív márkaképviselőt hozott létre, aki a virtuális térben a potenciális utazók számára 24 órában inspirációt nyújt az igazi üdülési élményekhez és Németország személyes felfedezéséhez. Emma hosszú távú célja, hogy a DZT digitális kommunikációs stratégiájának központi, elengedhetetlen részévé váljon.  

Petra Hedorfer, a DZT igazgatótanácsi elnöke így nyilatkozott:

„A mesterséges intelligenciára (MI) alapuló influenszer Emma bevezetése a digitális stratégiánk következő lépése. A stratégia fontos részét alkotják az MI-alkalmazások – márkakommunikációnk kiegészítéseként és technológiai támogatásaként.

A customer journey részeként Emma már az ötletelés fázisában innovatív összekötőként szolgál a potenciális utazók és a valódi, felejthetetlen németországi élmények között. Emma párhuzamosan működik majd a már sikeresen bevezetett meglévő influenszer-marketing struktúrái mellett.

A „klasszikus” influenszerekkel való együttműködésnek köszönhetően az elmúlt évben már 148 millió megjelenést generáltunk az influenszerek közösségi média csatornáin.

A DZT MI-stratégiája felhasználja a technológiai innovációkat, amelyek nem arra hivatottak, hogy helyettesítsék a személyes élményeket és találkozásokat az úticél Németországban, hanem arra, hogy az utazók vásárlói útját (customer journey) szolgáltatásorientált módon optimalizálják.”

A mesterséges intelligenciára alapuló influenszer-projektet a DZT a Startup Creator ügynökséggel együttműködésben és a legmodernebb technológiák felhasználásával fejlesztette ki.

Hogyan kell elképzelni Emmát?

Emma egy modern, világra nyitott fiatal berlini hölgy, aki otthonosan mozog a digitális világban. Érdeklődik a technika és az utazás iránt, a harmincas évei közepén jár és összeköti az új technológiák iránti affinitását az úticél Németország iránti rajongásával. Instagram-csatornáján @EmmaTravelsGermany Emma ihlettel szolgál követőinek a következő németországi utazásukhoz, elkíséri őket útközben, illetve informatív és szórakoztató módon osztja meg élményeiket.

Hosszú távon Emma nem csupán információátadásra szolgál, hanem személyes utazási kísérőként funkcionál majd, aki személyre szabott útvonalakat állít össze a felhasználók egyéni érdeklődésének megfelelően.

Emma egy teljes mértékben a mesterséges intelligencia által generált „digital human”. Az élenjáró deep learning-algoritmusoknak és a Large Language Models-nek (LLMs) köszönhetően chat formátumban több mint 20 nyelven tud kommunikálni követőivel. Az év végéig a MI-asszisztens nem csak az összes információhoz fér majd hozzá a germany.travel oldalon, hanem arra is képes lesz, hogy a DZT Knowledge Graph valós idő-adatait is elérje.


A hőség miatt nem látogatható az Eiffel-torony

A hőség miatt nem látogatható az Eiffel-torony  

A perzselő hőség szinte egész Franciaországot sújtja, a Météo France mérései szerint hétfőn sok helyen mintegy 38 Celsius-fok feletti értékeket regisztráltak.
Magyarok külföldön: mi a helyzet a biztosítási piacon?

Magyarok külföldön: mi a helyzet a biztosítási piacon? 

Az egyik biztosításközvetítő adatai szerint adatai a szerződések száma 9 százalékkal, az átlagdíj pedig 6 százalékkal emelkedett.
Van új a Nap alatt? – turisták az európai „hőkupola” alatt

Van új a Nap alatt? – turisták az európai „hőkupola” alatt 

Európa perzselő nyara – hol érzik a hőséget a legnagyobb mértékben a turisták?
Tömeg, pénz és ellentmondások – Jeff Bezos-esküvő Velencében

Tömeg, pénz és ellentmondások – Jeff Bezos-esküvő Velencében 

Az Amazon-alapító luxusesküvője nemcsak látványosság volt, hanem komoly bevételi forrás is, amelyet tüntetések és kritikus hangok kísértek.
Hőségriasztás Franciaországban

Hőségriasztás Franciaországban 

A legmagasabb szintű hőségriasztás lép életbe kedden Párizsban és környékén is.
Hétvégén nagyívben kerülje el Zágrábot és környékét!

Hétvégén nagyívben kerülje el Zágrábot és környékét!  

A Horvát Köztársaság Turisztikai és Sportminisztériuma, valamint a Horvát Idegenforgalmi Közösség óriási forgalomra figyelmeztet július 4-én, 5-én és 6-án.
Új pályázat zöld üzenettel: szakmai verseny a turisztikai reklámágazatnak

Új pályázat zöld üzenettel: szakmai verseny a turisztikai reklámágazatnak 

Egy új, most elindított nemzetközi kezdeményezés új szintre emeli a turisztikai promóciót.
Új díszkivilágításban pompázik Traianus császár római piaca

Új díszkivilágításban pompázik Traianus császár római piaca 

Az olasz főváros nevezetességei egymás után kapnak új díszkivilágítást.
Egy fiatalokkal teli ősi bajor város – felfedeztük Regensburgot

Egy fiatalokkal teli ősi bajor város – felfedeztük Regensburgot 

Bajorország szíve, ahol a sétahajót Keplernek hívják, és ahol XVI. Benedek pápának három bronzszobra is van a városban.
Együttműködés a MUISZ és a német-magyar kamara között

Együttműködés a MUISZ és a német-magyar kamara között 

A Német Magyar Ipari és Kereskedelmi Kamara (DUIHK) és a Magyar Utazási Irodák Szövetsége (MUISZ) stratégiai együttműködésről állapodott meg.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.