A Heineken is beszállt a világ első unalmas telefonjának létrehozásába

A Heineken két másik céggel együttműködve megalkotta a The Boring Phone “butatelefont”, amit úgy terveztek, hogy csak telefonálásra és üzenetküldésre alkalmas, tudható meg a Store Insider oldalán.

Miután egy kutatásból kiderült, hogy az emberek 90 százaléka még bulizás közben is a telefonját nyomkodja,

a Heineken válaszolt azon fiatal felnőttek kihívására, akik szeretnének elszakadni a technológiától. 

A HMD (Human Mobile Devices) cég által gyártott Heineken® x Bodega Boring Phone lejjebb csavarja a telefonok figyelemelterelő funkcióit: úgy tervezték, hogy az alapok meglegyenek, tehát

csak telefonálni és üzeneteket lehet küldeni rajta.   

Forrás: Heineken
Forrás: Heineken

Április 18-án, csütörtökön a milánói Design Week-en mutatták be a Human Mobile Devices (HMD) által gyártott 

"The Boring Phone" készüléket. A limitált darabszámú “butatelefonokból” szándékosan kihagyták az extrákat, hogy arra ösztönözzék az embereket, szakadjanak el egy kicsit az okostelefonjuktól, és bulizás közben inkább a valódi, személyes, face-to-face kapcsolataikra koncentráljanak. 

A “modernizált retró” jegyében a telefon a 2000-es éveket megidéző átlátszó tokot és hologramos matricákat kapott. 

Kiszedtünk belőle mindent, ami elterelheti a figyelmet: nem lehet vele letölteni social media appokat, és semmi olyat, ami kiszakít a pillanatból. Ráadásul akár egy héten át is kibírja egyetlen töltéssel – ez nagyjából 20 órányi telefonálással egyenlő 

- mondták a bemutatás alkalmával az alkotók.

A Heineken kutatásának meglepő eredménye

Mint a Store Insiderben írják, egy, a Heineken által megrendelt kutatásból kiderült, hogy a figyelemért folytatott versenyt továbbra is az okostelefonok uralják: az Egyesült Királyságban és az Egyesült Államokban az emberek 90 százaléka még egy szórakozással töltött este alatt is átlagosan hétszer csekkolják a telefonjukat, és a barátaikkal vagy családjukkal töltött idő során is pörgetik a híreket az okostelefonjukon.

Mivel azonban a válaszadók több mint egyharmada (37%) elmondta, hogy a kelleténél gyakrabban néz rá a telefonjára, a tendencia kezd megfordulni: 32 százalékuk elismeri, hogy legszívesebben kikapcsolná a telefonját, amíg szórakozik.

Az unalmas telefonoké a jövő?

Biztató jel az is, hogy minden ötödik ember (22%) már eleve kikapcsolja vagy otthon hagyja a telefonját a társasági események előtt, és további kétötödük (38%) azt állítja, hogy fontolóra venné ezt a megoldást. 

Mindannyiunknak jól jönne egy kis szünet a smart technológia állandó zavaró tényezőitől – és ez a kutatásaink szerint különösen fontos a Z és Y generáció számára

- nyilatkozta Nabil Nasser, a Heineken globális vezetője. 

Hozzátette azt is, a Heinekennél szeretnénk elősegíteni a valódi kapcsolatokat és a valódi pillanatokat – segíteni az embereknek megtapasztalni az igazi együttlét örömét.

További információk a Boring Phone-ról: www.heineken.com/theboringphone


Új program a Brazíliába látogató turistáknak

Új program a Brazíliába látogató turistáknak 

Kihagyhatatlan program annak, aki kikapcsolódásra és pihenésre vágyik.
Fókuszban az optimizmus és fenntarthatóság  az ÖRV kongresszusán

Fókuszban az optimizmus és fenntarthatóság az ÖRV kongresszusán 

Európa „túlzottan elkényelmesedett a jólétben, de optimista döntésekkel még lehet változtatni.
Űrközpontra bukkantunk Brüsszel szívében

Űrközpontra bukkantunk Brüsszel szívében 

Ittunk egy mennyei trappistát, beszélgettünk egy titokzatos emberrel és megvizsgáltuk az unió szívét.
Négy évszakos desztináció az új feltörekvő emírség

Négy évszakos desztináció az új feltörekvő emírség 

Ras Al Khaimah most a magyar piacot is célba vette.
Ez az olasz város betiltaná az éjfél utáni fagylaltárusítást

Ez az olasz város betiltaná az éjfél utáni fagylaltárusítást  

Azonban sokan látják úgy, hogy a szigorítás túl messzire megy.
Leszakadtak a párizsi Moulin Rouge szélmalmának lapátjai

Leszakadtak a párizsi Moulin Rouge szélmalmának lapátjai 

Egyelőre nem tudni, mitől szakadhattak le a lapátkerekek.
Csendes Olivér az ÖW-től továbblép

Csendes Olivér az ÖW-től továbblép  

Csendes Olivér, az Österreich Werbung (ÖW) digitális és innovációs igazgatója nyártól a Visit Hungary vezérigazgatójaként folytatja munkáját.
Ausztrália a legvonzóbb célország a munka miatt költözni vágyóknak

Ausztrália a legvonzóbb célország a munka miatt költözni vágyóknak 

Magyarország a korábbi, 2018-as felmérés óta 18 helyet csúszott vissza a népszerű városok rangsorában, így 2023-ban a 74. helyre került.
Új vasútvonal épülhet a spanyol tengerparton, ami összeköti a tengerparti városokat

Új vasútvonal épülhet a spanyol tengerparton, ami összeköti a tengerparti városokat 

Az új vonatvonal a turisták számára is lehetővé tenné, hogy minél többet fedezzenek fel Costa del Sol izgalmas turisztikai látványosságaiból.
Így nyerhet Bécsben a Sigmund Freud-kihívással

Így nyerhet Bécsben a Sigmund Freud-kihívással  

A részvételhez csupán az ivie városnéző alkalmazást kell letölteni.

Interjú

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal 

Olyan szakmai információk, amelyekről ritkán esik szó az európai szállodai és kiskereskedői területen piacvezetőnek számító német alapítású textilcég esetén.
Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni”

Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni” 

A helyszín a Hardangervidda Nemzeti Park, ahol annak idején Amundsen készült fel az Antarktisz-expedícióra.
Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban

Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban 

A vendéglátóipar fenntarthatósági fordulata elkerülhetetlen az ökológiai lábnyomunk csökkentéséért - de vajon hatékonyan cselekedhet-e a fenntarthatóságért egy olyan vendéglátóhely, amelynek saját jövője sincs biztosítva?