Miután egy kutatásból kiderült, hogy az emberek 90 százaléka még bulizás közben is a telefonját nyomkodja,
a Heineken válaszolt azon fiatal felnőttek kihívására, akik szeretnének elszakadni a technológiától.
A HMD (Human Mobile Devices) cég által gyártott Heineken® x Bodega Boring Phone lejjebb csavarja a telefonok figyelemelterelő funkcióit: úgy tervezték, hogy az alapok meglegyenek, tehát
csak telefonálni és üzeneteket lehet küldeni rajta.
Április 18-án, csütörtökön a milánói Design Week-en mutatták be a Human Mobile Devices (HMD) által gyártott
"The Boring Phone" készüléket. A limitált darabszámú “butatelefonokból” szándékosan kihagyták az extrákat, hogy arra ösztönözzék az embereket, szakadjanak el egy kicsit az okostelefonjuktól, és bulizás közben inkább a valódi, személyes, face-to-face kapcsolataikra koncentráljanak.
A “modernizált retró” jegyében a telefon a 2000-es éveket megidéző átlátszó tokot és hologramos matricákat kapott.
Kiszedtünk belőle mindent, ami elterelheti a figyelmet: nem lehet vele letölteni social media appokat, és semmi olyat, ami kiszakít a pillanatból. Ráadásul akár egy héten át is kibírja egyetlen töltéssel – ez nagyjából 20 órányi telefonálással egyenlő
- mondták a bemutatás alkalmával az alkotók.
A Heineken kutatásának meglepő eredménye
Mint a Store Insiderben írják, egy, a Heineken által megrendelt kutatásból kiderült, hogy a figyelemért folytatott versenyt továbbra is az okostelefonok uralják: az Egyesült Királyságban és az Egyesült Államokban az emberek 90 százaléka még egy szórakozással töltött este alatt is átlagosan hétszer csekkolják a telefonjukat, és a barátaikkal vagy családjukkal töltött idő során is pörgetik a híreket az okostelefonjukon.
Mivel azonban a válaszadók több mint egyharmada (37%) elmondta, hogy a kelleténél gyakrabban néz rá a telefonjára, a tendencia kezd megfordulni: 32 százalékuk elismeri, hogy legszívesebben kikapcsolná a telefonját, amíg szórakozik.
Az unalmas telefonoké a jövő?
Biztató jel az is, hogy minden ötödik ember (22%) már eleve kikapcsolja vagy otthon hagyja a telefonját a társasági események előtt, és további kétötödük (38%) azt állítja, hogy fontolóra venné ezt a megoldást.
Mindannyiunknak jól jönne egy kis szünet a smart technológia állandó zavaró tényezőitől – és ez a kutatásaink szerint különösen fontos a Z és Y generáció számára
- nyilatkozta Nabil Nasser, a Heineken globális vezetője.
Hozzátette azt is, a Heinekennél szeretnénk elősegíteni a valódi kapcsolatokat és a valódi pillanatokat – segíteni az embereknek megtapasztalni az igazi együttlét örömét.
További információk a Boring Phone-ról: www.heineken.com/theboringphone