Az első részben Duncan O’Rourke, a lánc észak-európai igazgatója és Natalia Bayona, az ENSZ Turisztikai Világszervezetének innovációs, oktatási és beruházási igazgatója azt vitatja meg, mi a technológia és az innováció szerepe a turizmus világában, miért fontos a helyi közösségek bevonása, a helyi élmények megteremtése, és hogyan alakítható a fiatalabb generáció támogatásával az ágazat jövője.
Mivel a globális munkaerőválság folytatódik, az Accor – kihasználva az iparágban betöltött európai vezető szerepét – bemutatja az ágazatot, a benne dolgozó embereket, a lehetőségeket és a karriereket, azt, hogy a vendéglátás nem csak a gazdaság kulcságazata, de kiváló karrierlehetőséget is jelent.
„Ahogy a világ újra nyit és a folytatódik a fellendülés, az emberek megint utaznak, különböző helyeket és kultúrákat ismernek meg, életre szóló emlékeket szereznek, és üzleti tevékenységüket a virtuális képernyőkön túlra is kiterjesztik. A vendéglátásban dolgozók teremtik meg ezeket a pillanatokat, ők fogadják az utazókat a világ minden táján", mondta Duncan O'Rourke, észak-európai vezérigazgatója. – Az idegenforgalom évente milliárdokkal járul hozzá a globális gazdasághoz, világszerte minden tizedik ember ebben szektorban dolgozik. A vendéglátás a makroszintű szemléleten túl az emberekről, a mesterségről és a szenvedélyről szól. Azokról, akik a szívvel-lélekkel végzik munkájukat és folyamatosan fejlődnek karrierjük során.”
Forrás: mindgeer / Turizmus Online