Petra Hedorfer, a DZT igazgatótanácsi elnöke így nyilatkozott: „A pandémia előtt megnőtt az emberek értékrendjében a figyelmesség, a fenntarthatóság és az érintetlen természet iránti vágyakozás. Az ‚Embrace German Nature' kampánymarketingünk töretlen folytatása, amely újra és újra márkamagunk központi elemeként határozza meg a „Természet és pihenés" és a „Fenntarthatóság" témáit. Jelenleg Németország az IPK International felmérése szerint már a második helyen áll az európaiak legkedveltebb nemzetközi természeti úti céljainak listáján. Emellett az Inspektour „Destination Brand 21" felmérése is alátámasztja, hogy a beutazás számára fontos küldőpiacokon Németországot nagyon megfelelő desztinációként ítélik meg a vidéki, illetve a fenntartható üdülésekre. Ezen pozíciónkat szeretnénk még tovább erősíteni azáltal, hogy reklámokkal támogatjuk a vidéki üdüléseket, a hosszabb utazásokat és a fenntartható üdülési élményeket."
Az ‚Embrace German Nature' digitális kampányként indult el áprilisban. A kampány központi eleme a kampányfilm, illetve új digitális eszközként a 8D-s hangzással készült videok.
Az IPK International legfrissebb felmérései a koronavírus a nemzetközi utazásra gyakorolt hatásaira azt mutatják, hogy 2022-ben a nemzetközi utazók 26 százaléka tervez természetorientált üdülést, a németországi úti céllal rendelkező utazók között ez az érték pedig eléri a 30 százalékot is.
A GTM szakértői csoportjának kiértékelése után (ehhez a DZT 259 CEO-t és key accountot kérdezett meg) a döntéshozók kereken fele már most érzékeli a foglalások enyhe eltolódását a fenntartható termékek és szolgáltatások irányába. A következő három évre nézve háromnegyedük a kereslet megnövekedésére számít ebben a szegmensben. A szakértők szerint Németország egyértelműen az első helyen áll a fenntartható úti célok listáján.
A németországi szárazföldi területek több mint 30 százaléka különleges védelem alatt áll mint „Nemzeti természeti táj" (Nationale Naturlandschaften).
Érintetlen természet Németország új kampányában
A Német Turisztikai Hivatal (DZT) tovább erősíti Németország pozícióját fenntartható úticélként a nemzetközi versenyben. Új 'Embrace German Nature' globális kampánya elindításával ráirányítja a potenciális németországi utazók figyelmét a nemzeti természeti tájakra és a fenntartható üdülési élményekre a vidéki régiókban - tájékoztatta lapunkat a DZT.
DZT: íme, az innovatív MI-influenszer
A Német Turisztikai Hivatal (DZT) elindítja első MI-influenszer projektjét és ezáltal egy további szinten is felhasználja a mesterséges intelligenciát az úticél Németország nemzetközi marketingjében.
Mozart egykori otthona moziteremmé alakult
A KINOLINO elnevezésű gyermek filmfesztiválnak először ad otthont moziként a híres bécsi zeneszerző egykori otthona.
Portugália turisztikai kínálata Budapest szívében
A rendezvényen közel harminc portugál turisztikai szolgáltató mutatta be legújabb ajánlatait, a résztvevők megismerkedhettek a portugál kulturális örökséggel, gasztronómiával, valamint a különböző régiók által kínált élményekkel, helyszínekkel, hotelekkel.
Megjelent Ausztria síkalauza
Több mint 200 síterülettel, aktuális árakkal és tippekkel.
Mesterséges Intelligencia a gyakorlatban – podcastban elmesélve
Novemberben egy kísérleti jellegű adással jelentkezett a népszerű Dunakavicsok turisztikai podcast.
Föld alatti bunkervilág, kommunista építészeti emlékek és mediterrán gasztronómia
íme, mindezeket rejti az egykori kommunista ország fővárosa, Tirana.
Bécs köszöni, de nem kér a Black Friday-őrületből
Narancshét vs. Black Friday – ez Bécs fenntartható válasza a vásárlási lázra.
Firenze betiltja a kulcsdobozokat és az idegenvezetők hangszóróit
Firenze is lépéseket tesz a túlturizmus visszaszorítására, és olyan intézkedéseket vezet be, mint például a rövid távú bérbeadók által használt kulcsdobozok és az idegenvezetők hangszóróinak betiltása.
Vendée Globe: Weöres Szabolcs megjavította a vitorláját, folytatja a versenyt
A magyar versenyzőnek sikerült megjavítania sérült vitorláját, és folytatja a földkerülő vitorlásversenyt.
Közép-Európa legszebb karácsonyi vásárainak kaleidoszkópja
Közép-Európa legszebb adventi vásárai idén is megnyitják kapuikat, hogy ízekkel, illatokkal, zenével és különleges programokkal varázsolják el az oda látogatókat.
Interjú
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk
Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban
Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.
Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket
Senior Interior designer a Lissoni Associati-nál. A Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének tagja.