A Skift szerint várható volt, hogy a vasútvonalon viszonylag sűrűen következnek be balesetek, mivel Florida állam legsűrűbben lakott területén halad át. A neonsárga vonatok 127 kilométer/órás legnagyobb sebességgel halad, és az első gázolásos baleset még a tesztüzem alatt bekövetkezett. A 2017 júliusi baleset óta 40-en haltak meg gázolás miatt, ez 27 ezer megtett kilométerenként egy halálesetet jelent, amely a legrosszabb mutató az Egyesült Államokban.
Fontos megjegyezni, hogy a halálesetek egyike sem köthető a Brightline személyzetéhez, vagy az eszközökhöz, az áldozatok többsége öngyilkos volt, kisebb részük motoros, vagy gyalogos volt, akiket vasúti kereszteződésben gázolt el a vonat, többük szervezetében később alkoholt, vagy drogot mutattak ki.
Bár ezek az esetek a vasúttársaság hatáskörén kívül esnek, a Blightline igyekszik megelőzni a további eseteket. Öngyilkossági kísérleteket megelőző csoportokkal dolgoznak együtt, és infravörös mozgásérzékelőkkel, drónokkal és a kereszteződéseket ellenőrző emberekkel igyekeznek tenni a halálesetek megelőzéséért, emellett kapukat és bokorsort telepítenek a problémás helyekhez.
A 107 kilométer hosszú vonalon irányonként 17 vonat közlekedik naponta, amelyet a tervek szerint 2022-ig újabb 270 kilométerrel toldanak meg és így eléri Orlandót.
Forrás: Skift