Ideje lecserélned a melegítődet egy túrabakancsra - ezt üzeni a fogságból szabaduló embereknek világszerte Izland, mindezt egy popszámba csomagolva. Az izlandi turisztikai hivatal ugyanis ezt a módját választotta a turizmus beindításának. A reklámhoz egy helyi előadó, Cell 7 és producertársa, Ásgeir Ásgeirsson írt zenét, a klip pedig hozza a feelgood klipek összes kliséjét hozza, rengeteg túlzással.
A reklám az Egyesült Államokban, az Egyesült Királyságban, Kanadában, Németországban és több skandináv országban is fut majd. A kampányhoz pedig - ahogy az 2021-ben már kötelező - TikTok-kampány is társul, amelynek részeként a reklámban szereplő, egyedi tervezésű túrabakancsokat lehet nyerni. Mindehhez elég gyorsan fel kell bukkanni a kampány reykjavíki popup boltjában, és bizonyítani kell egy repjeggyel, hogy június 24. után érkezett az ember Izlandra. Ha az első száz látogató között van, akkor a melegítőalsóját tényleg becserélik egy túrabakancsra.
{youtube|id=-RR_D9_laZk}
Forrás: Kreatív Online