Az osztrák magánvállalkozás, az Eurotours 1980-ban alakult, nem sokkal azután, hogy házaspár tulajdonosai, Bécsből az alpesi síparadicsomba, Kitzbühelbe költöztek, hogy szerencsét próbáljanak a síkölcsönzésben. Nemsokára a sílécek mellé már szállást is intéztek és 1980-ban alapították meg az irodát, amely 40 év alatt Közép-Európa egyik legnagyobb szereplőjévé nőtte ki magát az utazási ajánlatok direkt értékesítésében, és ma már Ausztria legnagyobb turisztikai vállalata, a Verkehrsbüro Csoport tagja. Az Eurotours első számú szolgáltató a belföldi turizmusban valamint top beutaztató az Ausztriával szomszédos államokban. Évi 1,3 millió utasuk és 350 alkalmazottjuk van.
Ausztriában – ahol az Aldit nem Aldinak, hanem Hofernek hívják - 15 éve kizárólagos utazásszervező partnerei az üzletláncnak és nagy sikerrel értékesítenek utakat Hofer Reisen brandként a vásárlók számára. Svájcban ugyancsak exkluzív partnerei az Aldi Suisse-nek. A német piacon 10 éve szállítanak be turisztikai árualapot az Aldi Süd-nek más irodákkal együtt. A magyarországi megjelenést a másfél évtizedes osztrák sikerekre alapozták. Ott van olyan utas, aki a 15 év alatt 100 utat foglalt. Az Aldi Travel vezetői magabiztosan állítják, hogy egy adott szállásra vagy utazási csomagra a piacon elérhető legjobb árat nyújtják – márpedig a dömpingárak az árérzékeny magyarok számára különösen vonzók - mindamellett, hogy a minőséget is garantálják: a jóból is a legjobbat igyekeznek nyújtani. Olyan minőséget, ami a német nyelvterületeken már bizonyított. Ez a kettő így kibékíthetetlen ellentétben áll - legyinthetne az ember. Az Aldi Travelt működtető Eurotours-nak azonban sikerült a lehetetlen. Hogy hogyan? Olvassák el a Turizmus és Vendég októberi számában.
Forrás: Turizmus Online