Ha az osztráknak jó, jó a magyarnak is?

Vajon mitől sikeres a német nyelvterületeken már évtizedek óta jól működő, nálunk éppen egy éve debütált Aldi Utazás üzleti modellje?

Az osztrák magánvállalkozás, az Eurotours 1980-ban alakult, nem sokkal azután, hogy házaspár tulajdonosai, Bécsből az alpesi síparadicsomba, Kitzbühelbe költöztek, hogy szerencsét próbáljanak a síkölcsönzésben. Nemsokára a sílécek mellé már szállást is intéztek és 1980-ban alapították meg az irodát, amely 40 év alatt Közép-Európa egyik legnagyobb szereplőjévé nőtte ki magát az utazási ajánlatok direkt értékesítésében, és ma már Ausztria legnagyobb turisztikai vállalata, a Verkehrsbüro Csoport tagja. Az Eurotours első számú szolgáltató a belföldi turizmusban valamint top beutaztató az Ausztriával szomszédos államokban. Évi 1,3 millió utasuk és 350 alkalmazottjuk van.

Ausztriában – ahol az Aldit nem Aldinak, hanem Hofernek hívják - 15 éve kizárólagos utazásszervező partnerei az üzletláncnak és nagy sikerrel értékesítenek utakat Hofer Reisen brandként a vásárlók számára. Svájcban ugyancsak exkluzív partnerei az Aldi Suisse-nek. A német piacon 10 éve szállítanak be turisztikai árualapot az Aldi Süd-nek más irodákkal együtt. A magyarországi megjelenést a másfél évtizedes osztrák sikerekre alapozták. Ott van olyan utas, aki a 15 év alatt 100 utat foglalt. Az Aldi Travel vezetői magabiztosan állítják, hogy egy adott szállásra vagy utazási csomagra a piacon elérhető legjobb árat nyújtják – márpedig a dömpingárak az árérzékeny magyarok számára különösen vonzók - mindamellett, hogy a minőséget is garantálják: a jóból is a legjobbat igyekeznek nyújtani. Olyan minőséget, ami a német nyelvterületeken már bizonyított. Ez a kettő így kibékíthetetlen ellentétben áll - legyinthetne az ember. Az Aldi Travelt működtető Eurotours-nak azonban sikerült a lehetetlen. Hogy hogyan? Olvassák el a Turizmus és Vendég októberi számában.

Forrás: Turizmus Online


Magyarok külföldön: mi a helyzet a biztosítási piacon?

Magyarok külföldön: mi a helyzet a biztosítási piacon? 

Az egyik biztosításközvetítő adatai szerint adatai a szerződések száma 9 százalékkal, az átlagdíj pedig 6 százalékkal emelkedett.
Van új a Nap alatt? – turisták az európai „hőkupola” alatt

Van új a Nap alatt? – turisták az európai „hőkupola” alatt 

Európa perzselő nyara – hol érzik a hőséget a legnagyobb mértékben a turisták?
Tömeg, pénz és ellentmondások – Jeff Bezos-esküvő Velencében

Tömeg, pénz és ellentmondások – Jeff Bezos-esküvő Velencében 

Az Amazon-alapító luxusesküvője nemcsak látványosság volt, hanem komoly bevételi forrás is, amelyet tüntetések és kritikus hangok kísértek.
Hőségriasztás Franciaországban

Hőségriasztás Franciaországban 

A legmagasabb szintű hőségriasztás lép életbe kedden Párizsban és környékén is.
Hétvégén nagyívben kerülje el Zágrábot és környékét!

Hétvégén nagyívben kerülje el Zágrábot és környékét!  

A Horvát Köztársaság Turisztikai és Sportminisztériuma, valamint a Horvát Idegenforgalmi Közösség óriási forgalomra figyelmeztet július 4-én, 5-én és 6-án.
Új pályázat zöld üzenettel: szakmai verseny a turisztikai reklámágazatnak

Új pályázat zöld üzenettel: szakmai verseny a turisztikai reklámágazatnak 

Egy új, most elindított nemzetközi kezdeményezés új szintre emeli a turisztikai promóciót.
Új díszkivilágításban pompázik Traianus császár római piaca

Új díszkivilágításban pompázik Traianus császár római piaca 

Az olasz főváros nevezetességei egymás után kapnak új díszkivilágítást.
Egy fiatalokkal teli ősi bajor város – felfedeztük Regensburgot

Egy fiatalokkal teli ősi bajor város – felfedeztük Regensburgot 

Bajorország szíve, ahol a sétahajót Keplernek hívják, és ahol XVI. Benedek pápának három bronzszobra is van a városban.
Együttműködés a MUISZ és a német-magyar kamara között

Együttműködés a MUISZ és a német-magyar kamara között 

A Német Magyar Ipari és Kereskedelmi Kamara (DUIHK) és a Magyar Utazási Irodák Szövetsége (MUISZ) stratégiai együttműködésről állapodott meg.
Nyár, szünidő és Dubaj

Nyár, szünidő és Dubaj 

A városban számos lehetőség van kulturális, aktív, sőt akár extrém programok kipróbálására.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.