Jelentős az érdeklődés a magyar piac iránt a Pow Wow-n

Nemrég Anaheimben rendezték meg több mint 1300 turisztikai kiállító és több mint 6500 érdeklődő részvételével az amerikai turisztikai szakma számára legjelentősebb vásárt, az IPW-t. Magyarországot idén 17 fő képviselte a helyszínen, a látogatásnak pedig meglett az eredménye, hiszen számos sikeres tárgyalást is folytattak.

Amerikai nemzeti parkok, utazási irodák, vidámparkok, bevásárlóközpontok, légitársaságok, szállodaláncok és gépkocsikölcsönzők mutathatták be a világnak hónap elején, mire képes valójában az Egyesült Államok turisztikai ipara. A kiállítók mintegy 70 ország turisztikai szakembereivel léphettek kapcsolatba, köztük például Magyarország képviselőivel is, ezzel elősegítve az Amerikába beutazó közönség számának növelését. Hazánkat a Discover America Magyarország és az USA nagykövetségének jóvoltából 17 fő képviselte az International Pow Wow (IPW) elnevezésű nagyszabású rendezvényen a kaliforniai Anaheimben.

A magyar szakemberek könnyen megtalálták a közös hangot az amerikai kiállítókkal, ami részben annak is betudható, hogy a tavalyi évben a beutazások száma Magyarországról jelentős mértékben, több mint 15 százalékkal növekedett, ezért az ottani vállalkozók nagyobb potenciált látnak a magyar turistákban. „Bátran mondhatjuk, hogy ez volt az utóbbi évek egyik legjobb vására. Remek volt a fogadtatás a kiállítók részéről, jelentős az érdeklődés a magyar piac iránt. Több sikeres tárgyalást is folytattunk, ennek következtében szeptemberben Key West bemutatkozik Budapesten a sajtó és az utazási irodák képviselőinek. Sőt, a közeljövőben reményeink szerint több amerikai szolgáltatóval és idegenforgalmi hivatallal is találkozhatunk Magyarországon” – mondta Farkas Miklós, a DAC Hungary elnöke. Mint fogalmazott, az egész vásáron pozitív volt a hangulat, az amerikai beutazó piacon folyamatos a növekedés és ezt a tendenciát várják az elkövetkező években is.

Farkas Miklós arról is beszélt, a szolgáltatók folyamatosan fejlesztenek, állandóan újdonságokkal találkozhatunk. Ez igaz a szállodaipar résztvevőire és a programszolgáltatókra egyaránt. „Egyre népszerűbbek a lakóautós nyaralások, főleg a nyugati parti nemzeti parkokba érdemes így ellátogatni, de az egész országban vannak felvételi és leadási pontok. Hatalmas a választék, a legegyszerűbb a kétszemélyes, alapfelszereltséggel rendelkező lakóautótól a több mint tíz méteres, minden igényt kielégítő járműig bármit választhatunk” – mesélte. Példaként említette továbbá, hogy egyre több helyen találkozhatunk az amerikai borturizmussal, a Napa és a Sonoma völgy mellett több más neves borrégió is képviselte magát a kiállításon. A DAC Hungary elnöke szerint nem véletlenül egyre népszerűbb úti cél az Egyesült Államok, hiszen rengeteg a látnivaló, a program, jó a konyha és egyre magasabb színvonalúak a szolgáltatások. Farkas Miklós mindenkinek azt javasolja, aki Amerikába szeretne utazni, forduljon a Discover America Magyarország valamelyik tag utazási irodájához, ahol készséggel állnak az érdeklődők rendelkezésére.

A Discover America Hungary Egyesületről

(Discover America Committee Hungary - röviden DAC): A 2010-ben alapított Discover America Hungary Egyesület (DAC) küldetése, hogy aktívan támogassa az amerikai idegenforgalmat. Tagjai utazási irodák, légitársaságok, szállodák, idegenforgalmi hivatalok, és az USA-ba irányuló magyar turistaforgalom élénkítéséért elkötelezett más cégek, magánszemélyek. Az egyesület széles körben népszerűsíti az Amerikai Egyesült Államok által kínált bámulatos turisztikai látnivalókat és programlehetőségeket, ezzel inspirálva az utazókat, hogy fedezzék fel az országot. A DAC szorosan együttműködik az Amerikai Nagykövetség Kereskedelmi Irodájával és az Egyesült Államok mint turista desztinációért felelős marketing szervezetével, a Brand USA-vel.

Forrás: Turizmus Online


Catania kincsei

Catania kincsei 

Szent Ágota szomorú legendája összefonódik Szicília második legnagyobb városa, Catania történelmével.
Helyszíni beszámoló az Osztrák Utazási Szövetség tavaszi kongresszusáról

Helyszíni beszámoló az Osztrák Utazási Szövetség tavaszi kongresszusáról 

Idén először a kongresszust minősített zöld rendezvényként szervezték, megfelelve ezzel az osztrák környezetvédelmi védjegy kritériumainak.
Csak online foglalással látogatható ezentúl a híres Kék Lagúna

Csak online foglalással látogatható ezentúl a híres Kék Lagúna 

Látogatói foglalási rendszer kerül bevezetésre a Comino-i Kék Lagúna ökológiai védelme érdekében.
Útmutató a Hajnan-szigetre készülőknek – MUISZ-tanulmányút, 2. rész

Útmutató a Hajnan-szigetre készülőknek – MUISZ-tanulmányút, 2. rész 

Ha a „kínai Hawaii”-nak nevezett üdülőszigetre tervez nyaralást vagy utazási irodásként oda szervez csoportokat/egyéni utasokat – íme, néhány hasznos tanács.
A RateHawk közzétette a 2024-es év üzleti eredményeit

A RateHawk közzétette a 2024-es év üzleti eredményeit 

A foglalások száma 67 százalékkal növekedett
Lezárult az Invia Group felvásárlása

Lezárult az Invia Group felvásárlása 

A WP Holding véglegesítette a vezető európai turisztikai vállalat, az Invia Group SE részvényeinek 100 százalékos felvásárlását. Az akvizíció értéke 242,8 millió euró volt.
A Bécsi Szimfonikusok igencsak rendhagyó helyen koncertezik

A Bécsi Szimfonikusok igencsak rendhagyó helyen koncertezik 

Május 22-én és 23-án a Bécsi Szimfonikusok Barokkegyüttese két koncertet ad az osztrák főváros egyik különleges pontján.
Japán sztárépítészek Oszakában: ilyen lesz Pesten az Új Nemzeti Galéria

Japán sztárépítészek Oszakában: ilyen lesz Pesten az Új Nemzeti Galéria 

Az új múzeumépület a tervek szerint az egykori Petőfi Csarnok helyén épül fel.
Hatalmas a káosz: áramszünet három dél-európiai országban – frissítve

Hatalmas a káosz: áramszünet három dél-európiai országban – frissítve 

A döbbenetes méretű áramkimaradás Spanyolországot, Portugáliát és Franciaország egyes részeit sújtja. Repülőterek is leálltak az egész régióban az áramkimaradás miatt.
Picasso-tálra bukkantak egy antwerpeni adományboltban

Picasso-tálra bukkantak egy antwerpeni adományboltban 

A Pablo Picasso által készített kerámia tálra az antwerpeni Kringwinkel Antwerpen használtcikk-üzletében találtak rá.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.