A németországi TUI hagyományosan erős a prémium és luxus szegmensben, a jövő év második felétől az utazási cég saját márkájával szeretné meghódítani az alacsony és a közepes árszegmenseket is, amelyeket eddig az 1-2-Fly márkával szólított meg. A vállalat döntése értelmében a 2018 nyári szezon befejezésével kivezetik a piacról az 1-2-Fly márkát.
A portfólió újraelosztása nem okoz hátrányt az utazási ügynökök és a nyaralók számára, az 1-2-Fly portfólió összes szállodája megtalálható a TUI-nál. A legnépszerűbbeket az ország katalógusai mutatják be.
Az 1-2-Fly árcédulát a TUI 1996-ban indította útjára, hogy ellensúlyozza a last minute-foglalásokat, és ösztönözze a nyaralókat a korai foglalásra. A 2018-as nyári szezonig, az utazásszervezők a szokásos feltételek mellett 1-2-fly-t is bérelhetnek.
Forrás: Turizmus Online