A munka során a márkaüzenetek lehatárolásánal többek között felmerültek a Szárazföldi Duna-delta, Duna-szív, Tündérek Földje fogalmak, de az egységes márkaüzenetről döntés egyelőre nem születetett, mivel a márkaelemeknek nem csak szlovák és magyar nyelvterületen kell jól interpretálhatónak lennie, hanem Európa további küldő országaiban (Csehország, Ausztria, Németország) is meg kell tudni szólítani a célcsoportokat. A lipóti összetartás során a magyar vendéglátó Mosonmagyaróvár Város Önkormányzat képviselői bemutattak Pozsony, Nagyszombat és Nyitra megyékből érkezett projektpartnereknek néhány egyedi attrakciónak számító turisztikai terméket és szigetközi programlehetőséget.
A fórum résztvevői ellátogattak a Pisztráng Kör Egyesület dunaszigeti Ökoparkjába, illetve a Mosonmagyaróvárt behálózó vízrendszeren keresztül fedezték fel a várost. A Bike & Boat projekt teljes költségvetése közel 3 millió euró, mely hozzájárul a Duna-menti határrégió vonzerejének és látogatószámának növeléséhez a Duna szlovák és magyar oldalán egyaránt. A projekt keretében a Szigetköz 25 településén idén ősszel kezdődnek meg a víziturizmust támogató ki-beszálló helyek kivitelezési munkálatok.