A Beautiful Destinations ügynökséggel való együttműködés célja Horvátország turisztikai vonzerejének növelése, az utószezoni lehetőségek megismertetése, illetve annak tudatosítása, hogy Horvátország egész éven át vonzó úti célja lehet az utazóközönségnek.
A Horvát Turisztikai Közösség és a Beautiful Destination ügynökség első együttműködése a várakozások szerint hatalmas haszonnal járhat a horvát turizmus számára, hiszen az ügynökség 1,2 millió Facebook követője, 15 millió Instagram követője, 80 ezer YouTube előfizetője és Snapchat oldalának több, mint 500 ezer napi megtekintése garantálja, hogy cég bejelentkezései a zágrábi, rijekai és opatijai Adventről, valamint Gorski kotarból rengeteg potenciális utazóhoz jutnak majd el.
Íly módon Horvátország téli kínálata a rövid promó videók, fényképek, Instagram történetek és Facebook bejegyzések által jut el az utazni vágyókhoz 180 országban.
Forrás: Turizmus Online