Lekerül a Channel a National Geographic végéről

Az arculatváltás részeként új szlogent is kapott a csatorna.

A National Geographic (NatGeo) globális arculatváltást hajt végre 2016 novemberében, melynek részeként a csatorna szlogenje „Még tovább”-ra (Further) változik. A megújulás keretében ezentúl a tévécsatorna is a National Geographic logót és elnevezést használja a „Channel” szó nélkül - olvasható a közleményben. 

{youtube|id=tyMuCZOxX8M}

Egy évvel ezelőtt egyetlen cégbe fogtuk össze valamennyi tartalomszolgáltató platformunkat, páratlan és irigylésre méltó globális jelenlétet teremtve legendás brandünk számára, amely ma már több mint 730 millió emberhez jut el havonta” – mondta Declan Moore, a National Geographic Partners vezérigazgatója.

Az arculatváltás fontos mérföldkő a National Geographic tévécsatornával kapcsolatos új víziónk megvalósítása felé vezető úton” – tette hozzá Courteney Monroe, a National Geographic Global Television Networks vezérigazgatója. „A Még tovább szlogen tökéletesen illeszkedik az új prémium műsorstratégiánkhoz, melynek alapját a minőség, a különbözőség és a tökéletességre való folyamatos, kreatív törekvés képezi. Az új vizuális megjelenés kifinomult, modern és filmszerű, tökéletesen megfelel a National Geographic brand által keltett elvárásoknak.”

A csatorna új, a hazánkban november 13-án bemutatott sorozata, a Mars – Utunk a vörös bolygóra is ehhez az új műsorstruktúrához illeszkedik - írják.

 


Napi látogatói limit Comino szigetén

Napi látogatói limit Comino szigetén 

Málta apró szigete, Comino már jó ideje a túlturizmus áldozata. A hatóságok most lépnek az ügyben.
A macska, „aki” megmentett egy japán vasútállomást

A macska, „aki” megmentett egy japán vasútállomást 

2007-ben a Wakayama Vasúttársaság vezetői úgy döntöttek, hogy egy macskát neveznek ki a Kishi állomás segédállomásfőnökévé, amely zseniális üzleti húzásnak bizonyult.
Életre szóló kaland Új-Zélandon

Életre szóló kaland Új-Zélandon 

A pályázatok benyújtására idén áprilisban nyílik ismét lehetőség.
Íme, Linz új jövőstratégiája

Íme, Linz új jövőstratégiája 

Take a RISK, visit LINZ: kockázatvállalás és jövőformálás a turizmusban.
Dachstein és Salzkammergut bemutatkozott Budapesten

Dachstein és Salzkammergut bemutatkozott Budapesten 

Turizmus egész évben: túrázás, kerékpározás és természet a Salzkammerguti régióban.
Bázeli harangok és böjti fesztivál

Bázeli harangok és böjti fesztivál 

A svájci kisváros farsangi hagyománya idén a hamvazószerda utáni hétre esik.
Az európai tőzsdék azonnal reagáltak a londoni repülőtérnél történt tűzesetre

Az európai tőzsdék azonnal reagáltak a londoni repülőtérnél történt tűzesetre 

Az utaztatási cégek részvényeinek árfolyamcsökkenése érzékenyen érintette az európai tőzsdemutatókat.
Bemutatkozott a Szlovák Paradicsom és Igló

Bemutatkozott a Szlovák Paradicsom és Igló  

A magyarok körében Szlovákia egész évben népszerű, különösen a Szlovák Paradicsom környéke, amely egész évben várja a látogatókat.
Indulhatnak a turisták Szantorini szigetére

Indulhatnak a turisták Szantorini szigetére 

A Szantorinit érintő földrengési aktivitás csökkenését követően a sziget készen áll arra, hogy fogadja a turistákat a közelgő szezonban.
Osztrák workshop a budai Vár tövében

Osztrák workshop a budai Vár tövében 

Ahány tartomány, annyiféle ajánlat.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.