A National Geographic (NatGeo) globális arculatváltást hajt végre 2016 novemberében, melynek részeként a csatorna szlogenje „Még tovább”-ra (Further) változik. A megújulás keretében ezentúl a tévécsatorna is a National Geographic logót és elnevezést használja a „Channel” szó nélkül - olvasható a közleményben.
{youtube|id=tyMuCZOxX8M}
“Egy évvel ezelőtt egyetlen cégbe fogtuk össze valamennyi tartalomszolgáltató platformunkat, páratlan és irigylésre méltó globális jelenlétet teremtve legendás brandünk számára, amely ma már több mint 730 millió emberhez jut el havonta” – mondta Declan Moore, a National Geographic Partners vezérigazgatója.
„Az arculatváltás fontos mérföldkő a National Geographic tévécsatornával kapcsolatos új víziónk megvalósítása felé vezető úton” – tette hozzá Courteney Monroe, a National Geographic Global Television Networks vezérigazgatója. „A Még tovább szlogen tökéletesen illeszkedik az új prémium műsorstratégiánkhoz, melynek alapját a minőség, a különbözőség és a tökéletességre való folyamatos, kreatív törekvés képezi. Az új vizuális megjelenés kifinomult, modern és filmszerű, tökéletesen megfelel a National Geographic brand által keltett elvárásoknak.”
A csatorna új, a hazánkban november 13-án bemutatott sorozata, a Mars – Utunk a vörös bolygóra is ehhez az új műsorstruktúrához illeszkedik - írják.
Forrás: Kreatív Online