Mint az idei katalógus megjelenéssel kapcsolatos közleményükből kiderül,
nem csak a szabadidős célú utazási kedv az egzotikus és kulturális körutazások, városlátogatások iránt nőtt meg az érdeklődés a tavalyi évben, hanem az utasok a garantált minőségi kiszolgálás mellett a különleges, tematizált utakat is egyre inkább elvárják.
A tavaly mintegy 15 százalékos növekedéssel 34 milliárd forintos árbevételt elért OTP Travel a folyamatosan változó utazói igényekre és a növekvő keresletre válaszul már nem csak a társaságra jellemző kulturális körutazásokra, gasztronómia kalandokra, világörökségi helyszínekre és különleges desztinációkra invitálja ügyfeleit a világ szépségeinek felfedezésére 2025. évi katalógusában.
Hanem tematikus utazásokkal és a hazai, valamint nemzetközi piacon is egyedülálló, a világ legjelentősebb művészeti vásárainak látogatásával szervezett utakkal bővíti portfólióját.
Fotó: OTP Travel
A hazai nagy utaztató cég meghatározó szereplő többek között az Amerika Egyesült Államokba történő utaztatásban; a desztináció iránti érdeklődés dinamikusan nő, az elmúlt öt év során 64 százalékkal emelkedett az USA-ba utazók száma. Erre reagálva az OTP Travel első művészeti fókuszú útja New Yorkot célozza. Az utazás egyedülálló programjai az Art Market Budapest szakértőivel közösen kerültek kialakításra, a 2024-ben létrejött stratégiai együttműködés alapján.
Egyre több utazó keres olyan programot, amely személyes érdeklődési körére szabott élményeket kínál. A kulturális körutazások népszerűsége folyamatosan nő, a mai utazók mélyebb kapcsolatot keresnek a helyi kultúrákkal, közösségekkel és a természettel. Célunk, hogy olyan különleges élményeket kínáljunk, amelyek lehetővé teszik az utazók számára, hogy az utazás során is hódoljanak szenvedélyüknek
– mondja Molnár Judit, az utaztató iroda ügyvezetője.
Ilyen különleges élménynek ígérkezik, többek között Madagaszkár egyedülálló állatvilágának megismerése, a lappföldi szánozás rénszarvasokkal és huskykkal, és
az idén először szervezett, de a meghirdetést követően röviddel már be is telt Ausztrália–Új-Zéland–Fidzsi hajóút.
A vállalat a 2025-ös Világkiállításra is készült, a Tokiótól Oszakáig tartó csoportos utazást az EXPO megtekintése teszi igazán különlegessé.
A fenntarthatóság továbbra is kiemelt szerepet kap a 2 ezer vállalati ügyféllel rendelkező és a tavalyi évben több, mint 85 ezer repülőjegyet értékesítő OTP Travel filozófiájában és működésében. Ezért idén is részt vesznek a Lufthansa Csoport fenntarthatósági programjában, amelynek keretében 1 millió forint értékben vásárolnak fenntartható repülőgép-üzemanyagot, ezzel is hozzájárulva a szén-dioxid-kibocsátás csökkentéséhez.