Szerdán jelentette be együttműködését a Lufthansa és a HomeExchange.com, melynek értelmében mind a légitársaság, mind a lakáscsere-közvetítő oldal tagjai bizonyos juttatásokban részesülhetnek.
A Lufthansa a HomeExchange.com minden európai tagjának felajánl egy 20 euró értékű promóciós vouchert, melyet az LH.com oldalon történt következő Lufthansa járat foglalásakor lehet beváltani.
Az együttműködés keretein belül egy közösségi média kampány és egy fotóverseny is indul, amelynek központi témája a nyári vakáció lesz. A júniusban és júliusban futó akció során a résztvevőknek egy olyan tárgyról kell fotót posztolniuk a közösségi média felületeken, amely az ő személyes kikapcsolódásukat szimbolizálja – legyen az egy szörfdeszka vagy egy napozóágy. A kampány a #VIKey elnevezést kapta, ezzel a hashtaggel kell ugyanis ellátni a közzétett képeket. A szerencsések a Lufthansa business osztályára nyerhetnek retúrjegyet, a HomeExchange.com által pedig szálláslehetőséget egy luxuslakásban. Bővebb információt ide kattintva lehet olvasni.
A projekt újabb példája annak, hogy két nagy cég együttműködése hogyan érhet el tömegeket. A HomeExchange.com gyakorlatilag egy hasonló gondolkodású embereket tömörítő közösségi térré nőtte ki magát, amelynek tagjai otthont cserélnek annak érdekében, hogy utazásukat autentikusabbá tegyék, a Lufthansa pedig ezt könnyíti meg azáltal, hogy a légitársaság hálózatának mintegy 200 desztinációjába eljuttatja őket.
Forrás: Turizmus Online