A McDonald's december óta tesztelte Floridában az UberEats nvű alkalmazását, csütörtökön pedig bejelentette, hogy június végétől több nagyvárosban is beindul a szolgáltatás. Steve Eastbrook, az étteremlánc ügyvezetője azt mondta, nagyon felbátorodtak a kezdeti eredményeken, és hozzátette, már nem tesztüzemmódban vannak, most már terjeszkednek.
A McDonald's egyébként az elmúlt évben stabilizálta fogyasztói bázisát és az üzletmenetet, miután éveken keresztül erős leszállóágban voltak a Burger Kinggel egyetemben. Az újítások közé tartozik az egész napos reggeli paradoxona, az újragondolt Big Mac és az agresszív üditőital-promóciók is (lásd alább a szpotot).
{youtube|id=0Eyw-jewWCg}
Joggal kérdezheti bárki, hogy miért olyan nagy dobás ez. Például azért, mert azáltal, hogy a McDonald's öt legnagyobb piacán a népesség 75 százaléka olyan helyen lakik, aminek 5 kilométeres körzetében található legalább egy McDonald's-étterem. A másik: Ázsiában és a Közel-Keleten több mint 20 éves tapasztalataik vannak a házhozszállítás terén, ezt a tudást könnyedén adaptálták az amerikai piac esetében is - bár Eastbrook szerin még keresik a legjobbnak tűnő működési modellt.
Harmadrészt az Egyesült Államokban a rendelések 70 százalékát az éttermen kívül fogxyasztják el a vevők, főleg a drive-ineknek (ebben az esetben: McDrive) köszönhetően, de a belvárosokban a gyalogos vásárlók is inkább elviszik magukkal a rendelésüket.
Forrás: Kreatív Online
Forrás: Inc.