A cég Pineapple című, 128 oldalas magazinját térítésmentesen küldik ki az Airbnb-n regisztrált ingatlanok tulajdonosainak, az első számból 18.000 példányt nyomtattak.
A lapban egyelőre nincsenek hirdetések, és úgy tervezik, hogy minden alkalommal három desztinációra fognak fókuszálni - az első kiadásban San Franciscóra, Londonra és Szöulra esett a választás.
A beköszöntőben leírják, hogy a magazin célja felfedezni alapvető értékeinket: a megosztást, a közösséget és a valahova való tartozást, a felfedezésre való inspirálást – nem csupán a magazinban szereplő városokban, hanem bárhol, ahol az olvasó jár.
Andrew Schapiro, az Airbnb kreatív igazgatója elmondta, hogy a cég már évek óta készül a lap kiadására. Hozzátette, hogy a magazint már a novemberi szöuli dizájnfesztiválra is kiviszik.
A Pineapple-t ezen kívül észak-amerikai és európai könyvesboltokban is meg lehet majd vásárolni: az USA-ban 12 dollárért, az Egyesült Királyságban 9 angol fontért, Európában pedig 11 euróért.
A magazin negyedévente fog megjelenni, és később hirdetések is helyet kapnak benne azért, hogy fedezni tudják az előállítás költségét.
Forrás: Travel Mole