Utazóknak hirdet kampányt a Dubaji Turisztikai Hivatal

A számos digitális kommunikáció, mint például a #TillWeMeetAgain, a #ReadyWhenYouAre és a #LiveYourStory folytatása után a Dubai Presents a város biztonságos voltára épít, egy mindenképpen látni érdemes úticélként mutatja be Dubajt, miközben a nemzetközi utazók számára lenyűgöző betekintést nyújt a város változatos életébe és látványosságaiba.

A Dubai Presents globális kampány, 27 országban jelenik meg 2021. augusztus 5-én, több mint 15 nyelven.  A hat, hollywoodi hírességek által vezetett előzetes mellett a kampányban kedvcsinálóként lesz még szó gasztronómiáról, természetről, az aktív és pihenéssel teli nyaralásról Dubajban.

 

Issam Kazim, a Dubai Corporation for Tourism & Commerce Marketing (Dubai Tourism) vezérigazgatója ezzel kapcsolatban elmondta: „Nagy örömünkre szolgál, hogy elindíthatjuk új Dubai Presents kampányunkat. A film előzetesek   sorozatán keresztül bemutatjuk a város legszebb, legismertebb helyszíneit, tájait, gazdagkultúráját, és sokszínűségét, így inspirálva a világ utazóit, hogy látogassanak el Dubajba, ahol megteremthetik saját, nagyszerű kalandjukat. Ezzel a legújabb produkcióval új szintre emeltük az utazások élménybeszámolóját, bemutatva Dubait, mint egy olyan várost, amely több mint 200 nemzetiség kultúráját ünnepli, és rengetek élményt nyújt az egész családnak, és ezzel is tovább erősíti azt, hogy Dubaj a világ egyik legjobb helyét, ahol lakni, dolgozni és ahová utazni érdemes. Ezeken a rövidfilmeken keresztül reflektorfénybe helyezzük ikonikus felhőkarcolóinkat és nevezetességeinket, és megadjuk a lehetőséget minden látogatónak, hogy létrehozzák, megélhessék az élményeiket és azokat megoszthassák a világgal.

 

 

 

 

Forrás: Turizmus Online


Kiderült, mikor érdemes repülőjegyet venni

Kiderült, mikor érdemes repülőjegyet venni 

Ha tavasszal szeretnénk utazni, akkor közeli úti célra még vehetünk kedvező árú repülőjegyet.
Ausztria 2024-es turisztikai eredményei

Ausztria 2024-es turisztikai eredményei 

Ausztria számára 2024 különösen sikeres év volt a közép-kelet-európai piacokon.
Utazás Kiállítás 2025: Ciprus, ahol a kultúra és a természet találkozik

Utazás Kiállítás 2025: Ciprus, ahol a kultúra és a természet találkozik 

Mutatós vendégszámok, az igazi profik ősszel indulnak a szigetre.
Járatlan utakon: felfedezésre váró úti célok Franciaországban

Járatlan utakon: felfedezésre váró úti célok Franciaországban 

Vajon szüksége van marketingre a világ egyik leglátogatottabb országának, amely több esetben az overtourismmal is küzd?
Túlzsúfoltság a velencei karneválon

Túlzsúfoltság a velencei karneválon 

Valentin nap hétvégéjén hatalmas tömegű turista áradat lepte el a velencei utcákat és hidakat újabb aggodalmakat keltve a helyiekben.
Jelentős vásárok Brnó-ban a világ szakembereinek

Jelentős vásárok Brnó-ban a világ szakembereinek 

A 2025-ös év ismét gazdagá vásárprogramot hoz a brnó-i vásárterületre, tele nagy jelentőségű eseményekkel különöző iparágak és egyéb szakterületek számára.
Kultúrális központ lehet a spanyol festő szülőháza Sevillában

Kultúrális központ lehet a spanyol festő szülőháza Sevillában 

Kulturális központtá alakítaná Diego Velázquez (1599-1660) világhírű spanyol festő sevillai szülőházát az épületet megvásároló befektetői csoport.
Melyik a jó választás? –10 °C-ban fagyoskodni vagy +16 °C-ban napfürdőzni?

Melyik a jó választás? –10 °C-ban fagyoskodni vagy +16 °C-ban napfürdőzni? 

Az elsőt Budapesten mérik, a második pedig Málta szigetén a most jellemző hőmérséklet.
A jövő fesztiválja Bécsben

A jövő fesztiválja Bécsben 

Áprilisban Bécs ad otthont Európa legnagyobb, a jövő munkahelyeivel foglalkozó rendezvényének.
Rakonczay Gábor 1300 kilométerre a céltól az óceán-átkenuzáson

Rakonczay Gábor 1300 kilométerre a céltól az óceán-átkenuzáson 

A 44 éves magyar sportoló közösségi oldalán ad mindennap helyzetjelentést, de az érdeklődők online is nyomon tudják követni a hajóját.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.