Utazóknak hirdet kampányt a Dubaji Turisztikai Hivatal

A számos digitális kommunikáció, mint például a #TillWeMeetAgain, a #ReadyWhenYouAre és a #LiveYourStory folytatása után a Dubai Presents a város biztonságos voltára épít, egy mindenképpen látni érdemes úticélként mutatja be Dubajt, miközben a nemzetközi utazók számára lenyűgöző betekintést nyújt a város változatos életébe és látványosságaiba.

A Dubai Presents globális kampány, 27 országban jelenik meg 2021. augusztus 5-én, több mint 15 nyelven.  A hat, hollywoodi hírességek által vezetett előzetes mellett a kampányban kedvcsinálóként lesz még szó gasztronómiáról, természetről, az aktív és pihenéssel teli nyaralásról Dubajban.

 

Issam Kazim, a Dubai Corporation for Tourism & Commerce Marketing (Dubai Tourism) vezérigazgatója ezzel kapcsolatban elmondta: „Nagy örömünkre szolgál, hogy elindíthatjuk új Dubai Presents kampányunkat. A film előzetesek   sorozatán keresztül bemutatjuk a város legszebb, legismertebb helyszíneit, tájait, gazdagkultúráját, és sokszínűségét, így inspirálva a világ utazóit, hogy látogassanak el Dubajba, ahol megteremthetik saját, nagyszerű kalandjukat. Ezzel a legújabb produkcióval új szintre emeltük az utazások élménybeszámolóját, bemutatva Dubait, mint egy olyan várost, amely több mint 200 nemzetiség kultúráját ünnepli, és rengetek élményt nyújt az egész családnak, és ezzel is tovább erősíti azt, hogy Dubaj a világ egyik legjobb helyét, ahol lakni, dolgozni és ahová utazni érdemes. Ezeken a rövidfilmeken keresztül reflektorfénybe helyezzük ikonikus felhőkarcolóinkat és nevezetességeinket, és megadjuk a lehetőséget minden látogatónak, hogy létrehozzák, megélhessék az élményeiket és azokat megoszthassák a világgal.

 

 

 

 

Forrás: Turizmus Online


Ömlik a víz a parajdi sóbányába, drámai a helyzet

Ömlik a víz a parajdi sóbányába, drámai a helyzet 

A hétfő éjszakai és keddi esőzések nyomán a Korond-patak vízhozama másodpercenként 50 köbméterre nőtt.
Turisztikai fejlesztés Afrikában

Turisztikai fejlesztés Afrikában 

A győri székhelyű, nemzetközi médiavállalat, a Flying Media Hungary tovább erősítette pozícióját a globális turizmus- és légiközlekedési szakmában.
Hová indulnak idén a magyarok Horvátországban?  – itt a toplista

Hová indulnak idén a magyarok Horvátországban? – itt a toplista 

A nyaralók többsége saját autóval kel útra, és a klasszikus, 7 éjszakás vakáció a legjellemzőbb, csaknem minden harmadik foglalás esetén.
Ketten Comóról – exkluzív hoteldizájn a felhők felett

Ketten Comóról – exkluzív hoteldizájn a felhők felett 

Olasz elegancia, festő ecsetjére kívánkozó háttér, magyar kreativitás és időtlen luxus a hegyek ölelésében – ez a Nuvole Garden hotelprojekt a Comói-tónál.
Kevesebben utazunk külföldre, de hosszabb ideig maradunk

Kevesebben utazunk külföldre, de hosszabb ideig maradunk  

Idén is leginkább Horvátországba utaznak a magyarok.
Magyar Nemzeti Nap az Oszakai Világkiállításon

Magyar Nemzeti Nap az Oszakai Világkiállításon 

Közel 250 ezer érdeklődő ismerhette már meg hazánkat a pavilon nyújtotta egyedi látogatói élményen, valamint a gazdag kulturális programkínálaton keresztül.
Kedvező változás az Allianz utasbiztosításainál

Kedvező változás az Allianz utasbiztosításainál 

Májustól a kifizetett összeg akár a duplájára nőhet.
Ember és medve egy helyen – találkozáskor mi a teendő?

Ember és medve egy helyen – találkozáskor mi a teendő? 

Az emberek és a medvék együttéléséről világosítja fel a helyieket a lengyel tátrai nemzeti park.
Téli turizmus hóbiztos helyeken: francia síterepek bemutatkozása Budapesten

Téli turizmus hóbiztos helyeken: francia síterepek bemutatkozása Budapesten 

Május 20-án a budapesti Kozmo Hotel egy különleges turisztikai eseménynek adott otthont.
Egy török történelmi kisváros,  amelyet az új pápa is beírt a naptárába

Egy török történelmi kisváros, amelyet az új pápa is beírt a naptárába 

Pápai látogatásra készül a kereszténység egyik bölcsője.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.