Világkörüli útra visz a Mercure

A Mercure úgy döntött, hogy bebizonyítja a hat lépés távolságról szóló elméletet, mely szerint bárki összeköthető a bolygón hat barát távolságán keresztül. A Mercure egy világraszóló digitális akciót indított el, a “Six Friends Theory”-t, mely egy példátlan emberi élményt ötvöz a közösségi média erejével, személyes találkozásokon keresztül. A nemzetközi kiválasztási folyamat 2015. január 20-án indul a Facebookon és egészen február 10-ig tart, egy internetfelhasználó pedig nemsokára kivételes élményekkel gazdagodhat!

A terv szerint kiválasztanak egy jelentkezőt a világon belül bárhonnan, elviszik egy ausztráliai aboriginálhoz, a Bundjalung törzshöz, és ezzel bebizonyítják, hogy mindössze hat ember ismeretsége választja el őket egymástól. Ők nem ismerik egymást jelenleg, de barátok, ismerősök és azok barátainak a láncán keresztül fognak találkozni, mely összeköti őket. 

Mindenki számára nyitott nemzetközi casting

A folyamat, melyen keresztül részt lehet venni a teljesen új kísérletben, egyszerű. A január 20-tól kezdődő kiválasztásban az internetfelhasználók feltöltenek egy maximum egyperces videót a Facebookra, mely megmutatja a személyiségüket: amit szeretnek, ami megmozgatja őket, illetve, hogy mik a terveik és miben tehetségesek – és sok minden mást is. A jelentkezőknek szerepelniük kell a videóban, és el kell magyarázniuk, miért hisznek abban, hogy ők a világ legjobb barátai.

A megmérettetsére ide kattintva lehet jelentkezni.

A videók a Mercure Facebook oldalára való feltöltése után az 50 legtöbb szavazatot kapó jelentkező egy shortlistre kerül az utolsó kiválasztási folyamatban. A jelentkezőknek a saját kapcsolataikat és barátaikat is be kell vonniuk, megosztva a videójukat, hogy minél több szavazatot kapjanak. A hat tagból álló zsűri, melynek része Jean-Francois Julian (filmrendező) és Isabelle Musnik (az INfluencia főszerkesztője), kiválasztja a győztest az 50 jelentkező közül egy végső interjú keretében.
A casting 2015. január 20-tól február 10-ig tart, az eredményeket február 17. és 24. között hozzák nyilvánosságra.

A digitális akciót beharangozó teasert itt lehet megtekinteni:

{youtube|id=V-0rO8VTiSg}


Világkörüli utazás

A játék fődíja egy világkörüli utazás, melynek keretében a nyertes a Mercure hálózat szállodáiban lakhat.

A nyertes 7 hetet tölt úton március elejétől kezdve. A “Six Friends Theory” 6 találkozást fed le, mely 6 különböző utazással jár 6 különböző Mercure szállodában a világ körül. Minden állomásnál a Mercure stábja fogadja a nyertest és következő barátját. Az új barátok bevezetik a nyertest a helyi kultúrába, szenvedélyeikbe és a következő út felé irányítják őket, egy lépéssel közelebb az aboriginálhoz. A kaland emberi, kreatív és szórakoztató lesz.

Az utazás alatt a nyertes jelentkezőt egy filmstáb kíséri Jean-Francois Julian vezetésével.
A profi filmrendező már többször körbeutazta a világot, dolgozott többek között az Új felfedezők című, a francia Canal+-on vetített sorozaton. Feladata, hogy megörökítse az első találkozásokat az utókor számára a nyertes jelölt és a barátai között. A többi 49 shortlistre jutott jelölt számára is nyereményekkel készülnek a rendezők: Mercure-ben eltölthető éjszakákat, Samsung tableteket és egyéb “Six Friends Theory” díjakat nyerhetnek.

A több mint 700 szállodával rendelkező Mercure nemzetközi hálózat arra törekszik, hogy kiemelje a helyi sajátságokat, így minden egyes utazót egyedi élményekkel fogadva segítik az élmények megosztását egymás között. Éppen ezért döntött úgy a márka, hogy a “Six Friends Theory” kampányt elindítja a W&Cie ügynökség ötlete alapján.


Tizenhét tonna kőolaj a tengerben a horvát partoknál

Tizenhét tonna kőolaj a tengerben a horvát partoknál 

A rendőrség tájékoztatása szerint a kőolajszennyezésről péntek délelőtt 9:30 körül érkezett a bejelentés. 
Róma városára kitehetnék a táblát: Megtelt!

Róma városára kitehetnék a táblát: Megtelt! 

A pápa búcsúztatója és a temetés miatt, valamint az egyidejűleg zajló Ifjúsági Jubileum okán Rómában április 25-26-án körülbelül 154 ezer új érkezést és összesen 320 ezer látogatót regisztráltak. 
MNB: nyaraláskor kiemelten figyeljen a bankkártyaforgalomra!

MNB: nyaraláskor kiemelten figyeljen a bankkártyaforgalomra! 

Az MNB-hez érkezett ügyfélpanaszok szerint nyáron folyamatosan nőnek a szállásadói, autókölcsönzői és egyéb partnerekre hivatkozó kibercsalási kísérletek.
Nyári ajánlatok a Visit Maldives bemutatóján

Nyári ajánlatok a Visit Maldives bemutatóján 

Beszámoló a Visit Maldives közép- és kelet-európai képviseletének online bemutatójáról.
Új korszak a gízai piramisoknál

Új korszak a gízai piramisoknál 

Egyiptom határozott lépéseket tesz a világ egyik legismertebb történelmi helyszíne, a gízai piramisok rendbetétele érdekében.
A világ legjobb helyeinek egyike, történelmi múltja páratlan

A világ legjobb helyeinek egyike, történelmi múltja páratlan 

Rász el-Haima (Ras Al Khaimah) 7 ezer éves történelme, 64 kilométer hosszú tengerpartja, a területén áthúzódó vörösen izzó sivatag és a Hadzsar-hegység sziklás vonulatai egyre több látogatót vonz a világ minden tájáról.
Újra pandás övezet a bécsi állatkert

Újra pandás övezet a bécsi állatkert 

A pandák 2020-ban születtek a kínai óriáspanda kutató központban.
Erős földrengés Isztambulban

Erős földrengés Isztambulban 

Tucatnyian megsérültek, miközben épületekből ugrottak ki.
Végveszélyben a világ korallzátonyai

Végveszélyben a világ korallzátonyai 

A tudósok arra figyelmeztetnek, hogy ez és a mögötte álló jelenség teljesen megváltoztatja bolygónk ökoszisztémáját.
Hazai utazási irodások  Hajnanban – helyszíni tudósítás

Hazai utazási irodások Hajnanban – helyszíni tudósítás 

A MUISZ tavaszi tanulmányútján a kínai nyaralósziget, Hajnan volt az úti cél. Háromrészes tudósításunk első részét közöljük.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.