A terv szerint kiválasztanak egy jelentkezőt a világon belül bárhonnan, elviszik egy ausztráliai aboriginálhoz, a Bundjalung törzshöz, és ezzel bebizonyítják, hogy mindössze hat ember ismeretsége választja el őket egymástól. Ők nem ismerik egymást jelenleg, de barátok, ismerősök és azok barátainak a láncán keresztül fognak találkozni, mely összeköti őket.
Mindenki számára nyitott nemzetközi casting
A folyamat, melyen keresztül részt lehet venni a teljesen új kísérletben, egyszerű. A január 20-tól kezdődő kiválasztásban az internetfelhasználók feltöltenek egy maximum egyperces videót a Facebookra, mely megmutatja a személyiségüket: amit szeretnek, ami megmozgatja őket, illetve, hogy mik a terveik és miben tehetségesek – és sok minden mást is. A jelentkezőknek szerepelniük kell a videóban, és el kell magyarázniuk, miért hisznek abban, hogy ők a világ legjobb barátai.
A megmérettetsére ide kattintva lehet jelentkezni.
A videók a Mercure Facebook oldalára való feltöltése után az 50 legtöbb szavazatot kapó jelentkező egy shortlistre kerül az utolsó kiválasztási folyamatban. A jelentkezőknek a saját kapcsolataikat és barátaikat is be kell vonniuk, megosztva a videójukat, hogy minél több szavazatot kapjanak. A hat tagból álló zsűri, melynek része Jean-Francois Julian (filmrendező) és Isabelle Musnik (az INfluencia főszerkesztője), kiválasztja a győztest az 50 jelentkező közül egy végső interjú keretében.
A casting 2015. január 20-tól február 10-ig tart, az eredményeket február 17. és 24. között hozzák nyilvánosságra.
A digitális akciót beharangozó teasert itt lehet megtekinteni:
{youtube|id=V-0rO8VTiSg}
Világkörüli utazás
A játék fődíja egy világkörüli utazás, melynek keretében a nyertes a Mercure hálózat szállodáiban lakhat.
A nyertes 7 hetet tölt úton március elejétől kezdve. A “Six Friends Theory” 6 találkozást fed le, mely 6 különböző utazással jár 6 különböző Mercure szállodában a világ körül. Minden állomásnál a Mercure stábja fogadja a nyertest és következő barátját. Az új barátok bevezetik a nyertest a helyi kultúrába, szenvedélyeikbe és a következő út felé irányítják őket, egy lépéssel közelebb az aboriginálhoz. A kaland emberi, kreatív és szórakoztató lesz.
Az utazás alatt a nyertes jelentkezőt egy filmstáb kíséri Jean-Francois Julian vezetésével.
A profi filmrendező már többször körbeutazta a világot, dolgozott többek között az Új felfedezők című, a francia Canal+-on vetített sorozaton. Feladata, hogy megörökítse az első találkozásokat az utókor számára a nyertes jelölt és a barátai között. A többi 49 shortlistre jutott jelölt számára is nyereményekkel készülnek a rendezők: Mercure-ben eltölthető éjszakákat, Samsung tableteket és egyéb “Six Friends Theory” díjakat nyerhetnek.
A több mint 700 szállodával rendelkező Mercure nemzetközi hálózat arra törekszik, hogy kiemelje a helyi sajátságokat, így minden egyes utazót egyedi élményekkel fogadva segítik az élmények megosztását egymás között. Éppen ezért döntött úgy a márka, hogy a “Six Friends Theory” kampányt elindítja a W&Cie ügynökség ötlete alapján.
Forrás: Turizmus Online