Világkörüli útra visz a Mercure

A Mercure úgy döntött, hogy bebizonyítja a hat lépés távolságról szóló elméletet, mely szerint bárki összeköthető a bolygón hat barát távolságán keresztül. A Mercure egy világraszóló digitális akciót indított el, a “Six Friends Theory”-t, mely egy példátlan emberi élményt ötvöz a közösségi média erejével, személyes találkozásokon keresztül. A nemzetközi kiválasztási folyamat 2015. január 20-án indul a Facebookon és egészen február 10-ig tart, egy internetfelhasználó pedig nemsokára kivételes élményekkel gazdagodhat!

A terv szerint kiválasztanak egy jelentkezőt a világon belül bárhonnan, elviszik egy ausztráliai aboriginálhoz, a Bundjalung törzshöz, és ezzel bebizonyítják, hogy mindössze hat ember ismeretsége választja el őket egymástól. Ők nem ismerik egymást jelenleg, de barátok, ismerősök és azok barátainak a láncán keresztül fognak találkozni, mely összeköti őket. 

Mindenki számára nyitott nemzetközi casting

A folyamat, melyen keresztül részt lehet venni a teljesen új kísérletben, egyszerű. A január 20-tól kezdődő kiválasztásban az internetfelhasználók feltöltenek egy maximum egyperces videót a Facebookra, mely megmutatja a személyiségüket: amit szeretnek, ami megmozgatja őket, illetve, hogy mik a terveik és miben tehetségesek – és sok minden mást is. A jelentkezőknek szerepelniük kell a videóban, és el kell magyarázniuk, miért hisznek abban, hogy ők a világ legjobb barátai.

A megmérettetsére ide kattintva lehet jelentkezni.

A videók a Mercure Facebook oldalára való feltöltése után az 50 legtöbb szavazatot kapó jelentkező egy shortlistre kerül az utolsó kiválasztási folyamatban. A jelentkezőknek a saját kapcsolataikat és barátaikat is be kell vonniuk, megosztva a videójukat, hogy minél több szavazatot kapjanak. A hat tagból álló zsűri, melynek része Jean-Francois Julian (filmrendező) és Isabelle Musnik (az INfluencia főszerkesztője), kiválasztja a győztest az 50 jelentkező közül egy végső interjú keretében.
A casting 2015. január 20-tól február 10-ig tart, az eredményeket február 17. és 24. között hozzák nyilvánosságra.

A digitális akciót beharangozó teasert itt lehet megtekinteni:

{youtube|id=V-0rO8VTiSg}


Világkörüli utazás

A játék fődíja egy világkörüli utazás, melynek keretében a nyertes a Mercure hálózat szállodáiban lakhat.

A nyertes 7 hetet tölt úton március elejétől kezdve. A “Six Friends Theory” 6 találkozást fed le, mely 6 különböző utazással jár 6 különböző Mercure szállodában a világ körül. Minden állomásnál a Mercure stábja fogadja a nyertest és következő barátját. Az új barátok bevezetik a nyertest a helyi kultúrába, szenvedélyeikbe és a következő út felé irányítják őket, egy lépéssel közelebb az aboriginálhoz. A kaland emberi, kreatív és szórakoztató lesz.

Az utazás alatt a nyertes jelentkezőt egy filmstáb kíséri Jean-Francois Julian vezetésével.
A profi filmrendező már többször körbeutazta a világot, dolgozott többek között az Új felfedezők című, a francia Canal+-on vetített sorozaton. Feladata, hogy megörökítse az első találkozásokat az utókor számára a nyertes jelölt és a barátai között. A többi 49 shortlistre jutott jelölt számára is nyereményekkel készülnek a rendezők: Mercure-ben eltölthető éjszakákat, Samsung tableteket és egyéb “Six Friends Theory” díjakat nyerhetnek.

A több mint 700 szállodával rendelkező Mercure nemzetközi hálózat arra törekszik, hogy kiemelje a helyi sajátságokat, így minden egyes utazót egyedi élményekkel fogadva segítik az élmények megosztását egymás között. Éppen ezért döntött úgy a márka, hogy a “Six Friends Theory” kampányt elindítja a W&Cie ügynökség ötlete alapján.


Nyár, szünidő és Dubaj

Nyár, szünidő és Dubaj 

A városban számos lehetőség van kulturális, aktív, sőt akár extrém programok kipróbálására.
Listán Prága leglátogatottabb turisztikai célpontjai

Listán Prága leglátogatottabb turisztikai célpontjai 

Az első tíz legnépszerűbb csehországi idegenforgalmi célpont az utóbbi években nem nagyon módosul.
Megújította Travelife Partner minősítését az OTP Travel

Megújította Travelife Partner minősítését az OTP Travel 

Az utazásszervező először 2023-ban, első magyarországi székhelyű utazási irodaként kapta meg a minősítést, amelyet idén, 2025-ben sikeresen megújított.
Ausztria újra felfedezve – Sport, ízek és élmények karnyújtásnyira

Ausztria újra felfedezve – Sport, ízek és élmények karnyújtásnyira 

Ausztria 2025-ben is izgalmas célpont a magyar utazók számára.
Hőségriadó Olaszországban

Hőségriadó Olaszországban 

A szerdai napra tizenhárom városban közepes szintű, úgynevezett narancssárga riasztást rendeltek el.
Utasbiztosítások és a közel-keleti konfliktus

Utasbiztosítások és a közel-keleti konfliktus 

Utasbiztosítási feltételek a közel-keleti konfliktus árnyékában.
Magyar vályogkemence Chicagóban

Magyar vályogkemence Chicagóban 

A Paradigma Ariadné is ott van a 2025-ös Chicagói Építészeti Biennálé (CAB) kiállítói között.
Midsommer, avagy egy varázslatos svédországi éjszaka

Midsommer, avagy egy varázslatos svédországi éjszaka 

A nyári napforduló a svédek második legnagyobb ünnepe, az éj ilyenkor a hagyományok szerint tele van varázslattal.
Tűzvész Splitnél – videóval

Tűzvész Splitnél – videóval 

A tűzoltók egyelőre nem tudják megfékezni a lángokat.
Zseniális ötlet Bécs turizmusáért felelőseitől: új sétaútvonal egy ikonikus film nyomán

Zseniális ötlet Bécs turizmusáért felelőseitől: új sétaútvonal egy ikonikus film nyomán 

Különleges új sétaprogram az osztrák fővárosban.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.