George Clooney, Nespresso és a magyar kapcsolat

A Nespresso, mint a Cannes-i Nemzetközi Filmfesztivál hivatalos támogatója reklámfilm készítésére írt ki pályázatot Magyarországon.

A világmárka évek óta biztosítja a fesztivál vendégei számára a minőségi kávézás élményét. A pályázat nyertese másodmagával részt vehet a 68. Cannes-i Nemzetközi Filmfesztiválon. A kiírók olyan 20 másodperc hosszú animációs vagy rövidfilmeket várnak, amelyek újszerű, kreatív módon fogalmazzák meg a „Nespresso életérzést” és reklámfilm szpotként is használhatóak. A pályaművek 2015. április 15-ig nyújthatók be. A pályamunkákat elbíráló zsűriben a Nespresso marketing csapatán kívül olyan neves szaktekintélyek vesznek részt, mint Schubert Gusztáv, Balázs Béla-díjas filmkritikus, a Filmvilág főszerkesztője, valamint Kende János, Kossuth- és Balázs Béla-díjas operatőr, egyetemi tanár.

A pályázaton részt vehet bármilyen magyarországi, reklám, illetve rövidfilmes szakmai tapasztalattal rendelkező 18. életévét betöltött személy. A pályaművet szinopszis formájában kell benyújtani, kiegészíthető storyboarddal is, kötelezően csatolni kell viszont egy hozzávetőleges költségvetési tervet, mely nem haladhatja meg a bruttó 1 millió forintot. Emellett szükséges még a pályázathoz csatolni referencia munkákat, valamint egy motivációs levelet is.

A nyertes pályázó díja egy két napos két személyes út a Cannes-i filmfesztiválra 2015. május 18. és 19. között, valamint egy Nespresso Pixie Clips kávégép.

A pályázatok leadásának határideje: 2015. április 15. 23:00 óra [email protected] e-mail címre.
A pályázat eredményének kihirdetése: 2015. április 30, 16:00 óra
A nyertes kiutazása a Cannes-i filmfesztiválra: 2015. május 18.
Reklámfilm elkészítésének határideje: legkésőbb 2015. augusztus 20.

A film tartalmi és pontos technikai követelményeiről, a szerzői jogokat illető kérdésekről, illetve a teljes pályázati kiírásról a www.nespresso.com/hu/hu/pages/cannespalyazat oldalon található bővebb információ.


Falstaff: egri bor Közép-Európa legjobbjai között

Falstaff: egri bor Közép-Európa legjobbjai között 

Most került be először, és rögtön 96 ponttal értékelte a St. Andrea Szőlőbirtok egyik csúcsborát az osztrák Falstaff magazin.
Szezonrajt helyett záróra – búcsú egy ikonikus balatoni étteremtől

Szezonrajt helyett záróra – búcsú egy ikonikus balatoni étteremtől 

Évtizedes hagyományokkal rendelkezik a Kisfaludy-ház a balatoni vendéglátás területén, most mégis bezárt.
Nyitva a jelölési lehetőség az idei Gundel Károly-díjra

Nyitva a jelölési lehetőség az idei Gundel Károly-díjra 

A rangos elismerést a vendéglátó szakma legjobbjai kaphatják, évente legfeljebb hárman.
Élelmiszer-outlet nyílt Budapesten

Élelmiszer-outlet nyílt Budapesten 

A budapesti Récsei Centerben lévő felújított élelmiszerbolt több mint 100 négyzetméteren kínál termékeket.
Újabb Michelin-csillagos éttermek Horvátországban

Újabb Michelin-csillagos éttermek Horvátországban 

A Rovinjban található Agli Amici megtartotta két Michelin-csillagát, az egycsillagos éttermek száma pedig tízről tizenkettőre emelkedett Horvátországban.
Villány térségében is megjelent a veszélyes szőlőbetegség

Villány térségében is megjelent a veszélyes szőlőbetegség 

A villányi borvidék szőlőfajtáinak nagy része fogékony a kórokozóra, a terjedés csak hatékony megelőző intézkedésekkel akadályozható meg.
Szürkebarát Párbaj Badacsonytördemicen

Szürkebarát Párbaj Badacsonytördemicen  

Egy igazán egyedülálló, országos jelentőségű boros eseményre készül a Badacsonyi borvidék.
Tiszta ízek, japán precizitás – a sashimi kultúrája Magyarországon

Tiszta ízek, japán precizitás – a sashimi kultúrája Magyarországon  

Magyarországon is egyre többen keresik a könnyed, mégis gazdag ízélményeket nyáron – és ebben a sashimi kultúrája kulcsszerepet játszik.
Jó hír a hazai szőlőtermesztéssel kapcsolatban

Jó hír a hazai szőlőtermesztéssel kapcsolatban 

Megállhat a magyar szőlőtermesztés visszaesése, de a klímaváltozás jelentős károkat okozhat az ültetvényekben.
Pezseg a nyár: indul a „Buborékok Nyara” kampány

Pezseg a nyár: indul a „Buborékok Nyara” kampány 

Az idei nyár hivatalos fröccse pedig nem más, mint a Macifröccs.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.