hirdetés

Váltás a Pernod Ricard marketingigazgatói pozíciójában

Hruska Rita a Dreher nemzetközi márkáinak márkamenedzseri pozíciójából érkezett az italgyártó magyarországi leányvállalatához. Mosonyi Csabát váltja a marketingigazgatói székben, aki Sovereign Brands országos értékesítési vezetőjeként folytatja pályafutását. 

hirdetés

A szakember a Drehertől érkezett új pozíciójába, ahol 2019-től nemzetközi márkamenedzsereként dolgozott. Fő feladata a márkaportfólió (Pilsner Urquell, Peroni, Asahi) megerősítése volt, írja a kreativ.hu portál.

Hruska Rita az International Business Schoolban szerzett közgazdász marketinges diplomát, szakmai pályafutását a British American Tobacconál kezdte, ahol 2 éves vezetőképző program után, újszerű marketinges megoldásokra koncentrálva, prémium márkák építésén és több sikeres termék bevezetésén dolgozott.

Hruska Rita
Hruska Rita
 

2009-ben csatlakozott a Zwack Unicum Nyrt.-hez, ahol kezdetben a Johnnie Walker márkát, majd az Unicum márkacsapatát irányította. Az utolsó években leginkább magyar márkák kommunikációjáért, illetve új márkák és termékfejlesztések bevezetéséért felelt.

Az új marketingmenedzser olyan világmárkák hazai marketingjéért lesz felelős, mint az Absolut Vodka, a Beefeater, a Jameson, a Ballentines vagy a Chivas Regal.  

 

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Olvasói vélemény: 0.0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Megjelent a Pont itt Magazin!

Minden, ami Klasszis TopDesign 2022 versenyünkről tudható: pályázati kiírás, kategóriák, a hazai és nemzetközi zsűri tagjai, a verseny menete, díjátadó gála, valamint a győztesek bemutatása.

Találkozzunk a Facebookon!

Mit vár 2023-tól?

Partnerünk