hirdetés
hirdetés

Fehér holló szállt a Várbeli Hilton tetejére

A Mátyás templom szomszédságában, Budapest legmagasabban fekvő ötcsillagos hoteljének tetején nyílt meg július 20-án a White Raven skybar & lounge - felülmúlhatatlan látványt kínálva a felszolgált koktélok és más hűsítők mellé.

hirdetés

Budapest olyan szögei és színei mutatkoznak meg innen, amelyek mostanáig rejtve maradtak. A Margitsziget egy eddig senki számára nem látható szögből csodálható meg, míg a Duna grandiózusabban ível a várost átszelve, mint valaha.

 

Külön signature koktélokat is terveztek a nyitásra

A kilátás mellett a skybar különleges ital- és ételkínálattal várja vendégeit. A White Raven hét, kifejezetten ide tervezett különleges signature koktélját Barta Mátyás bar manager és Schök Norbert közösen alkotta meg. Az itallapon a signature koktélok esetében nem szokványos koktélneveket olvashatunk, hanem tulajdonságokat, a személyiségünket meghatározó szavakat: erő, kitartás, bátorság, hit, akarat, becsület és alázat.

 

Mit keres a fehér holló a Várban?

A holló 7 faroktollának legendájához kapcsolódó 7 italt egy kéthetes workshop keretében fejlesztették ki, amelynek eredményeképp minden italból egy önálló performansz lett. "A koktélok neveit a holló faroktollaihoz kapcsolódó mondakörből kölcsönöztük, és a nevek nem zsákbamacskák: a koktélok színe, hangulata, tálalása és élménye mind a nevek alátámasztására jött létre. Én nem nagyon hiszek a félmegoldásokban, így addig csiszolgattuk, tologattuk, redukáltuk és emeltük az összetevőket, amíg a teljes koktélsor kerek egésszé nem érett” – mesélte Barta Mátyás az italok megalkotásának menetét.

 

Valami mást, valami szokatlant 

A koktélok mellett a skybar gasztronómiai élményének másik fontos pillére az, amit Maráczi Imre, culinary director és Graur Zoltán, culinary chef a tányérokra varázsol. Összedugtuk a fejünket a csapattal, és a koncepciókat Graur Zoltán culinary chef Kanyó András, executive chef szakmai iránymutatása mellett varázsolta a tányérokra. A White Raven étlapján bárételek találhatóak; igyekeztünk minden egyes fogással valami újat alkotni, amely a Mátyásék által megálmodott elképesztő signature koktélok méltó kísérője lesz.

És hogy mi lebegett előttünk, amikor nekiláttunk? Csak az, ami mindig: olyat csinálni, ami máshol nincs“, mondta Maráczi Imre, akinek utolsó mondatai nem csupán a gasztronómiai élmény alapvetéseit jelentették, hanem a belsőépítészeti megoldásokat is.

(forrás: White Raven / Turizmus Online)
hirdetés

Címkék

Olvasói vélemény: 0.0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Megjelent a Pont itt Magazin!

A legnagyobb versenytársak ma a turizmusban azok az ágazatok, amelyek elhalásszák az értékes munkaerőt. Ebben a versenyben a képzés a legnagyobb fegyver. Ez őszi lapszámunk egyik fókusztémája.

Találkozzunk a Facebookon!

Partnerünk