hirdetés
hirdetés

32 ezer nyári utas a Terránál

32 ezer utas választotta idén nyáron a Terra Reisen útjait, ami 10%-os visszaesést jelent a tavalyihoz képest.

hirdetés

Egy budaörsi vendéglőben tartotta téli katalógusának bemutatóját az egyéni utazásokra specializálódott Terra Reisen. A kötetlen hangulatú rendezvényen a nyári forgalom alakulásáról is elhangzottak információk.

Csákány Csaba country manager kiemelte, hogy áprilisban az általános gazdasági helyzet miatt módosították terveiket: a tavalyinál 20%-kal kevesebb utassal számoltak a nyárra. Ezt a „szűkített” tervet (30 ezer utas) sikerült végül túlszárnyalni, így 20 helyett csak 10%-os lett a mínusz. Ugyanakkor összesen csupán 22 reklamációt kaptak, amivel igazán elégedettek az irodánál.

A legnépszerűbb nyári desztinációnak Horvátország bizonyult, míg Olaszország jelentősen vesztett vonzerejéből. Érdekes, hogy a tömeges foglalások csak júliusban indultak be.

Csákány Csaba elmondta, hogy eredetileg arra számítottak, hogy az a réteg, amely már nem engedheti meg magának a repülős üdülést, majd autós programot választ. Ehelyett a tapasztalatok azt mutatták, hogy annak az utaskörnek egy része tűnt el, akik eleve csak az autós üdülést engedhették meg maguknak.

Egy megdöbbentő számadat is elhangzott: a csúcséveknek számító 2007-2008-ban még a mostaninál 50%-kal több, összesen 45 ezer honfitársunk választotta nyáron a Terra útjait.

A téli szezonban a tavalyinál 10%-kal több utasra számítanak a társaságnál. 76 oldalas téli katalógusukban osztrák, olasz, szlovák és szlovén síajánlatok szerepelnek. A 107 szálláshely közül 24 korábban nem volt benne a kínálatban. 13 panzió vagy szálloda „magyar kedvenc” minősítést kapott, de javasolnak családi síterepeket is.

A rövid prezentáció után a Csákány Csaba által szabad tűzön főzött gulyáslevessel és különleges palacsintával vendégelték meg a meghívottakat.

hirdetés
Olvasói vélemény: 0.0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Pályázzon és nyerjen!

Meghosszabbított jelentkezési határidő: szeptember 30.!
Legyen részese Magyarország nemzetközi szinten is elismert szálloda- és vendéglátóipari designversenyének, a Klasszis TopDesign 2022-nek, ahol egyedül az számít, mennyire szép, különleges és egyedi az a kisebb-nagyobb szálláshely, vendéglátóegység, irodai vendéglátóhely, borászat, pincészet vagy a Horeca-szegmenst megcélzó digitális platform, innováció vagy más beszállítói termék, amely az Ön tulajdonában van vagy Ön üzemelteti. További információ és a pályázat beadása
: ITT

hirdetés
hirdetés