hirdetés
hirdetés

Az IBUSZ a legmegbízhatóbb magyar iroda?

A European Trusted Brands (ETB), azaz a Megbízható márka felmérést 2001-ben indította el a Reader’s Digest magazin. A kutatás a legnagyobb és legátfogóbb fogyasztói tanulmányok egyike Európában.
hirdetés

Idén a vizsgálat 16 európai országra terjedt ki (Ausztria, Belgium, Csehország, Finnország, Franciaország, Hollandia, Lengyelország, Magyarország, Nagy-Britannia, Németország, Oroszország, Portugália, Románia, Spanyolország, Svájc, Svédország), elsődleges célja pedig annak megállapítása volt, mely márkákban bíznak leginkább az európai fogyasztók. A felmérés idén több meglepő következtetésre jutott, például arra, hogy a magazin közép-kelet európai olvasói a nyugat-európaiaknál jóval kevésbé bíznak a multinacionális cégekben. Talán ez is az oka annak, hogy hazánkban 2009-ben az utazási irodai kategóriában magyar cég, az IBUSZ nyerte el a Megbízható Márka címet.

hirdetés
Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!

Kiadónk társoldalai