A 12,3 millió dolláros kötlségvetésű kampány - amely tudomásunk szerint nem érinti Magyarországot - első hulláma az Egyesült Királyságot célozza meg, itt 3,9 millió dollárt költenek el három hónap alatt. Az első fázisban Japánban, Kanadában, Brazíliában és Dél-Koreában zajlik még a kampány.
Ez az USA első nemzeti szinten koordinált nemzetközi marketingakciója. A kampány jelmondata: "Fedezd fel most ezt a földet, mint még soha ezelőtt!" A kampány középpontjában a "Land of Dreams" című eredeti dal áll, amelyet Roseanne Cash énekel - értesült a Marketing Week.
A kampány képein Cash látható, amint a New York-i Brooklyn-híd alatt játssza a dalt, a világ minden részéről származó zenészek társaságában. A kampány részeként a Brand USA meghívót küld számos zenésznek a világ minden tájára, hogy menjenek el az USA-ba, a kedvenc városukba, és útjukról valamint kedvenc amerikai dolgaikról számoljanak be az interneten és a közösségi oldalakon.
{youtube|id=WWUA1CXIku8}
Stephen J. Cloobeck, a Brand USA igazgatóságának elnöke az akcióval kapcsolatban kiemelte: "A világ más országai már évek óta komolyan foglalkoznak a turizmusuk népszerűsítésével, ezzel szemben az USa fennállásnak 236 éve során ez az első alkalom, hogy összefogunk a turizmus megnyerése érdekében."
A kampány televíziós, kültéri, print és online reklámot tartalmaz, Facebook, Twitter és YouTube megjelenésekkel fűszerezve.
A Brand USA 2010 márciusában jött létre az amerikai állam és a turisztikai vállalkozások PPP-projektjeként.