Virtuális köldökzsinór köti össze az utast és az irodát

A Travelport Trip Assist egy olyan mobilalkalmazás, amely az utazási iroda brandje alatt teszi lehetővé a foglalással kapcsolatos információk nyomon követését egészen az utazás végéig.

A Trip Assist egy rendkívül jól konfigurálható mobilalkalmazás, amely lehetővé teszi, hogy a felhasználók mindvégig az utazási iroda márkajelzése alatt tudják ellenőrizni az útjukkal kapcsolatos fontos részleteket, a foglalástól a hazatérésig. Az app biztosításával a cégek így meg tudják különböztetni magukat versenytársaiktól a piacon, egy megbízható vállalkozás képét nyújtják ügyfeleiknek, és az utazás során virtuálisan mindvégig együtt maradnak az utazóval. Ez a kifejezetten utaztatói igényeket kiszolgáló, haladó mobilalkalmazás a világ minden pontján újdonságot jelent az utazási irodák számára.

A Weco Travel a Travelport első magyarországi partnere, ahol a Trip Assist bevezetésre került. A termék segítségével folyamatosan kapcsolatot tudnak tartani utazóikkal úgy, hogy azonnali hozzáférést biztosítanak a kívánt tartalmakhoz akkor, amikor csak szükség van rá, és azon a csatornán, amit a leggyakrabban használnak: a mobiltelefonjukon keresztül. A hozzáférés kifinomult útvonal-menedzsmentet, a járatokkal kapcsolatos részletes adatokat, valós idejű figyelmeztetéseket és frissítéseket biztosít térképes segítséggel, valamint élő utazási irodai kapcsolattartást. A termék egyfajta marketing eszközként is használható, amellyel az iroda a saját üzeneteit is kommunikálhatja a felhasználókkal, az utazás épp aktuális lépéséhez igazítva azokat. Ezek összessége lehetővé teszi azt, hogy az utasok teljes biztonságban érezhessék magukat, produktívak, szervezettek maradhassanak és jól informáltak legyenek utazásaik alatt.

„Az utazók mobiltelefonjaikat használják utazásaik előtt, közben és után, így azok mindig elérhető virtuális asszisztensekké is válhatnak. A Travelport Trip Assist révén cégünk sokkal hatékonyabban tud együttműködni az utazókkal. Ennek az alkalmazásnak köszönhetően egy kattintással tudjuk kezelni az információs kéréseket és értesítéseket. Tökéletesíti a teljes ügyfélélményt.” – mondta Horváth Balázs, a Weco-Travel ügyvezető igazgatója. A mobil használat legjobb gyakorlati kihasználása a Travelport alkalmazás esetében az, hogy olyan platformot biztosít, ami erős kapcsolatot hoz létre a Weco Travel márkája és az utazó között. Ezen felül biztosítja, hogy az iroda ne csak az utazás első referenciapontja legyen, hanem megbízható tanácsadó is, az utazás teljes időtartama alatt.

„A Travelport által kínált megoldás az utasaink számára nagyobb irányítási lehetőséget biztosít úgy, hogy az alkalmazáson belül önkiszolgáló funkciókat kínál, amelyek csökkentik az irodák bejövő hívásainak számát, és biztosítják, hogy az alkalmazottaink több időt fordíthassanak az összetettebb utazói kérésekre.” – tette hozzá Horváth Balázs.

Az új mobil alkalmazást 2018 májusában vezették be, és azóta a Travelport már több mint 45 Trip Assist ügyféllel büszkélkedhet világszerte.

Forrás: Turizmus Online


Augusztusban Szabadság Szigete

Augusztusban Szabadság Szigete 

Az idei Sziget Fesztivál minden eddiginél fenntarthatóbb és higiénikusabb lesz – ígérte a szervezőcsapat a csütörtöki sajtótájékoztatón.
Hamarosan Európa Fesztivál - 20 éves az EU-s csatlakozás

Hamarosan Európa Fesztivál - 20 éves az EU-s csatlakozás  

A Helló Európa! Fesztivál programjai a szabadság, az európaiság és a sokszínűség jegyében keltik életre Budapest ikonikus helyszíneit, köztereit és épületeit.
Szegeden rendezik a Hőlégballon Világbajnokságot

Szegeden rendezik a Hőlégballon Világbajnokságot 

A sportág legrangosabb versenyére a világ több mint 30 országából várnak résztvevőket.
Kerékpáros kishajókat adtak át a Tisza-tavon

Kerékpáros kishajókat adtak át a Tisza-tavon 

Kerékpáros kishajók teszik még vonzóbbá a Tisza-tavi aktív turizmust.
Speciális módszerrel restaurálják Magyarország legidősebb nagyharangját

Speciális módszerrel restaurálják Magyarország legidősebb nagyharangját 

A veszprémi Szent Mihály Főszékesegyház Szentháromság harangját 300 év után először mozdítják el a helyéről.
15 milliárd forintra pályázhatnak a hazai turisztikai ágazat szereplői

15 milliárd forintra pályázhatnak a hazai turisztikai ágazat szereplői 

Új programot indít a kormány a turisztikai szolgáltatók megsegítése érdekében.
Hamarosan Nevelőszülők Napja a budapesti Állatkertben

Hamarosan Nevelőszülők Napja a budapesti Állatkertben 

Május 12-én, vasárnap rendezi az "Alapítvány a Budapesti Állatkertért" a tavaszi Nevelőszülők Találkozóját, ahová mindenkit sok szeretettel várnak.
Famászó bajnokságot rendeznek Tatán

Famászó bajnokságot rendeznek Tatán 

Igen, ilyen is van: a Magyar Faápolók Egyesülete nemzetközi előírásoknak megfelelő famászó bajnokságot rendez Tatán, az Öreg-tó partján.
Erre kell számítania annak, aki munkát keres

Erre kell számítania annak, aki munkát keres 

Szinte minden vármegyében lelassult a munkaerő-felvétel.
A 25 éven aluliak szja-mentessége felrázta a munkaerőpiacot

A 25 éven aluliak szja-mentessége felrázta a munkaerőpiacot 

Egyre nehezebb helyzetben a munkáltatók.

Interjú

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal 

Olyan szakmai információk, amelyekről ritkán esik szó az európai szállodai és kiskereskedői területen piacvezetőnek számító német alapítású textilcég esetén.
Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni”

Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni” 

A helyszín a Hardangervidda Nemzeti Park, ahol annak idején Amundsen készült fel az Antarktisz-expedícióra.
Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban

Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban 

A vendéglátóipar fenntarthatósági fordulata elkerülhetetlen az ökológiai lábnyomunk csökkentéséért - de vajon hatékonyan cselekedhet-e a fenntarthatóságért egy olyan vendéglátóhely, amelynek saját jövője sincs biztosítva?