A régió eladásában lát fantáziát a Marriott

Szakmai találkozót, roadshowt szervezett a Marriott hazai MICE partnerei részére, melyen a varsói, bécsi, bucharesti és prágai szállodái is bemutatkoztak. Az üzleti ebéden a szállodák sales managerei mutatták be szállodáikat és az új trendeket. A kötetlen beszélgetésen a szakma legfontosabb képviselő és a szállodák sales vezetői megvitathatták hogyan fejleszthető a régió és hogyan tudják közös munkával növelni a csoportok számát és az országok közötti turisztikai forgalmat

A Starwood-dal nemrégiben egyesült Marriott kollegái most még több lehetőséget látnak az együttműködésben és az információ megosztását egyik legfontosabb feladatuknak tartják, azzal együtt, hogy őszintén hisznek a személyes kapcsolat erejében. A Starwood Hotels & Resorts Worldwide felvásárlásával ugyanis nemrégiben a világ legnagyobb szállodavállata jött létre.

„A jelenlegi világpolitikai helyzet miatt jelentősen növekszik a régió szerepe, hiszen a közép-kelet európai országokat biztonságos desztinációként tartják számon a nagy nemzetközi cégek és szervezőirodák, amelyekben az adott költségvetésből, világszínvonalon tudják megszervezni rendezvényeiket. A kialakult helyzet most nekünk kedvez, ilyenkor lépnünk kell. A régió turisztikai fejlesztése közös feladatunk és nagyon szerencsések vagyunk, hogy a nemzetközi vezetés is hasonlóan gondolkozik a kérdésről, így rengeteg közös projecten dolgozhatunk együtt” – magyarázza Berkes Dorottya, a Marriott International Magyarországért és Dél-Kelet Európáért felelős Értkesítési Vezetője.

Új célcsoportok felé nyitottak

A trendek változásáról is kérdeztük a szakembereket, hiszen sokak szemében a Marriott még mindig az idős amerikai vendégek szállodája. „Rengeteget változtunk, új célcsoportok felé nyitottunk, teljesen megújultunk nemcsak a dizájnt, a színeket, a modern technológiát, de a vendégekkel való kapcsolatot illetően is” – meséli Eva Safrova, a prágai Marriott Cluster Sales Managere, ahol teljesen felújították a több mint 300 szobás szállodát és új, fiatal célcsoportok felé nyitottak.

„A technológia a jövő, ez most a vendégeinknek a legfontosabb, korosztálytól függetlenül. A wifik, a technikai ellátottság versenyeznek a mice és a leisure piacon is” – teszi hozzá Pál Gabriella a bécsi cluster sales menedzsere.

„Egészen új kapcsolatot alakítottunk ki a vendégeinkkel, nagyon közvetlen, szinte baráti ez a kapcsolat, rendszeresen figyeljük az igényeiket. Kollégáink személyesen is kipróbálják az összes szolgáltatást és saját élményeiken keresztül alakítanak ki szorosabb kapcsolatot a vendégekkel. A mai vendég döntéseiben még nagyobb szerepet tulajdonít az érzelmeinek, benyomásainak és a Marriott személyzete a vendégkapcsolatok ápolásában igazán profi” - meséli lelkesen Roxana Popescu, a JW Marriott Bucharest Grand Hotel értékesítési igazgatója.

A Marriott roadshow keretén belül a szállodai sales-es csapat még folytatja körútját a többi közép-kelet európai desztinációba, mert hisznek abban, hogy a régiót együttesen érdemes partnereiknek ajánlani, ebből hosszú távon minden tagszálloda csak profitálhat.

Forrás: Vendég & Hotel Online


 Vizuális élményteremtés a luxusvendéglátásban

Vizuális élményteremtés a luxusvendéglátásban 

A luxusvendéglátás világában minden apró részlet számít – legyen szó egy exkluzív enteriőrről, tökéletesen megkomponált menüsorról vagy az alkalmazottak megjelenéséről.
Szállodanyitás Tatán, az Öreg-tó partján

Szállodanyitás Tatán, az Öreg-tó partján 

Már csak pár napot kell aludni, és nyit a tatai négy csillag superior minősítésű Malom és Kacsa Boutique Hotel.
Nő az online foglalásos vendégéjszakák száma Európában

Nő az online foglalásos vendégéjszakák száma Európában 

A vendégéjszakák száma 2025 első negyedévében 2024 azonos időszakához képest 4,8 százalékkal nőtt.
MSZÉSZ: már lehet jelentkezni az Év Technológiai Újítása pályázatra

MSZÉSZ: már lehet jelentkezni az Év Technológiai Újítása pályázatra 

A Magyar Szállodák és Éttermek Szövetsége idén is meghirdette társult tagjai részére az Év Technológiai Újítása pályázatot.
Designhotel a Lánchídnál – új szállodát nyitott a CPI Hotels

Designhotel a Lánchídnál – új szállodát nyitott a CPI Hotels 

A cseh anyacéggel rendelkező hotellánc új Mamaison szállodája már várja vendégeit Budapest szívében.
15 éve vörösben – a Kempinski ikonikus nagyköveteinek ünnepe

15 éve vörösben – a Kempinski ikonikus nagyköveteinek ünnepe 

Idén 15 éves a Lady in Red program, amely a Kempinski szállodalánc egyik legjellegzetesebb arculati eleme.
Friss, ropogós trendriport – 2025 májusi szállodai forgalomról

Friss, ropogós trendriport – 2025 májusi szállodai forgalomról 

Az idei év ötödik hónapjában Magyarországon 987 szálloda üzemelt.
Elégedett a szaktárca a tavasz utolsó hónapjában elért turisztikai eredményekkel

Elégedett a szaktárca a tavasz utolsó hónapjában elért turisztikai eredményekkel 

NGM: tovább dübörög a turizmus a hazai szálláshelyeken.
Négycsillagos reptéri szálloda Debrecenben

Négycsillagos reptéri szálloda Debrecenben 

Bemutatkozott az ibis Styles Debrecen Airport Hotel.
KSH-gyorsjelentés a hazai szálláshelyek májusi forgalmáról

KSH-gyorsjelentés a hazai szálláshelyek májusi forgalmáról 

Áprilisban a turisztikai szálláshelyeken 1,4 millió vendég 3,4 millió vendégéjszakát töltött el.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.