„Élményekkel egészségesen!”

Nagyszabású kampánnyal népszerűsíti Budapestet és környékét mint nyári, belföldi úti célt a Magyar Turizmus Zrt., június közepétől egészen augusztus végéig. A társaság 2011. évi belföldi kommunikációs kampányának részét képező akció „Élményekkel egészségesen!” címmel irányítja a figyelmet a régió színes, változatos nyári programkínálatára, amelynek fókuszában az egészségturizmus, a gyógyulás és a wellness kínálat áll. A kampány célja, hogy a belföldi utazók megismerkedjenek Budapest és környékének másik arcával is, azaz értékelésükben a régió olyan potenciális nyári úti célként jelenjen meg, amely kiválóan alkalmas a gondtalan pihenésre, rekreációra, feltöltődésre.

Mit remélt Magyarország az EU-tagságtól és mi lett mindebből 20 év alatt?
Devizahitelezés, euróbevezetés, uniós pénzek, kilátások - online Klasszis Klubtalálkozó élőben Medgyessy Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is Magyarország korábbi miniszterelnökétől!

2024. április 22. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Az akció keretében mintegy hat fővárosi strand- és öt gyógyfürdő, valamint a régió teljes területéről öt élményfürdő és két gyógyszálló csábít különleges nyári ajánlataival, kedvezményes belépőjegyeivel Budapestre és környékére. A vakációzni érkező belföldi vendégeket 14 budapesti és 22 vidéki szálláshely-szolgáltató várja csomagajánlataival.

A kedvezményes üdülési ajánlatok mellett valóságos program kavalkádot ígér az idei nyár azoknak, akik a Budapest-Közép-Dunavidék régiót választják. A fővárosba látogatóknak a Budapesti Nyári Fesztivál, a Sziget Fesztivál, a Vajdahunyadvári Zenei Fesztivál, a Zenés Állatkerti Esték, a Sambosi-Törley Jazzfesztivál és a Zsidó Nyári Fesztivál, vidéken a Zsámbéki Színházi Esték, a Váci Nyár és a Váci Világi Vigalom programsorozat, a Szentendrei Teátrum és Nyár, a Bánki Nyár koncertjei, a gödöllői Barokk Hét, a Summerfest Nemzetközi Folklórfesztivál, valamint a Visegrádi Palotajátékok gondoskodnak a felhőtlen nyáresti kikapcsolódásról.

A kampány során a nemzeti turisztikai marketingszervezet különféle marketingeszközökkel csábítja a hazai utazóközönséget a Budapest-Közép-Dunavidék turisztikai régió felfedezésére. A régió turisztikai kínálatára és a kedvezményes üdülési ajánlatokra az MT Zrt. a 2011. évi belföldi kommunikációjának részeként, nagyszabású kültéri, nyomtatott és online megjelenések keretében hívja fel a figyelmet. A nyári akcióhoz kapcsolódva a Magyar Turizmus Zrt. „Élmény itthon!” címmel újraindított belföldi nyomtatott programajánló magazinjában, a Port.hu nyereményjátékában és a Sanoma Zrt. online médiaportfóliójában várható médiajelenlét, ezen felül járműreklámokon, óriásplakátokon és citylight plakátokon keresztül is értesülhet a közönség az „Élményekkel egészségesen!” akcióról. Mindemellett kedvet csinál a nyári fővárosi látogatáshoz a 200.000 példányszámban megjelenő, ingyenes Hungary Funzine Magazin is, amely az ország számos pontján – pl. Tourinform irodákban, szálláshelyeken, éttermekben, kulturális központokban – kerül terjesztésre, és mintegy 30 különböző rendezvényre hívogatja a Budapest-Közép-Dunavidék régióba érkező, testi-lelki felüdülésre és kulturális élményekre szomjazó nyári vendéget.

Az akciós egészségturisztikai (csomag-)ajánlatok és szálláslehetőségek, valamint a régió nyári szabadidős programlehetőségei egyaránt megtalálhatók a régió honlapjának (www.budapest-regio.hu) nyári microsite-ján (http://www.budapest-regio.hu/elmenyekkel-egeszsegesen). Ugyanerről a felületről letölthetők az aktuális régiós kiadványok, többek között a BKD RMI tavasszal megjelent gyógy-wellness kalauza, amely szintén az „Élményekkel egészségesen” címet kapta.

Az MT Zrt. megbízásából a magyar lakosság utazási szokásairól készített reprezentatív felmérés eredményei azt mutatják, hogy 2010-ben a belföldön utazó háztartások legnagyobb arányban a Balaton régió után a Budapest-Közép-Dunavidék régiót keresték fel, az 1-3 éjszakás utazások rangsorában pedig a Budapest–Közép-Dunavidék régió bizonyult a legnépszerűbbnek.


Művészet és vendéglátás a Káli-medencében

Művészet és vendéglátás a Káli-medencében 

A Káli Art Inn lett 2023-ban az Art is Business Díj Vállalati kategóriájának győztese. Tulajdonosai, a Molnár Júlia–Héjja Róbert házaspár, szívvel-lélekkel elkötelezett amellett, hogy ötvözze a vendéglátást a művészetek szenvedélyes támogatásával. A Káli Art Park kialakításával pedig olyan egyedülálló kiállítóhelyet hoztak létre, ahol a kortárs szobrászművészek bemutathatják és értékesíthetik alkotásaikat.
Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen?

Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen? 

A tanulmányok szerint a fogyasztók több mint 90%-át befolyásolják az utazástervezésben az online platformokon posztolt értékelések, így nem meglepő, hogy az ágazat nagy harcot vív a hamis értékelésekkel, beleértve az indokolatlan rágalmazást és az érdemtelen túlértékelést egyaránt.
Szállodatörténelmet ír a Hunguest

Szállodatörténelmet ír a Hunguest 

480 teniszpálya területével egyenlő fejlesztést tudhat maga mögött a Hunguest, ami történelmi léptékű, hiszen Magyarországon ilyen volumenű szállodaipari felújítás és szállodaépítés még nem zajlott
Ráborították az asztalt a Bookingra

Ráborították az asztalt a Bookingra 

A beérkezett észrevételek értékelése után immár végleges a Gazdasági Versenyhivatal jelentése a hazai online szálláshely-közvetítési és szálláspiacon elvégzett gyorsított ágazati vizsgálatról. A Booking-botrányként elhíresült ügyben a hatóság több javaslatot is megfogalmazott a magyar fogyasztók és a hazai szállásadók védelme érdekében.
Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban

Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban 

A téli időszakban is az egyik legfontosabb turisztikai motiváció az egészségturizmus, amely így Magyarország egyik legjelentősebb, négyévszakos turisztikai terméke. Azon vidéki települések, ahol a gyógy- és élményfürdő mellett magas színvonalú szolgáltatások is várják a vendégeket, ebben az időszakban az átlagosnál nagyobb forgalomra és magasabb foglaltságra számíthatnak.
A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése

A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése 

A párizsi Ritz alkalmazottainak volt néhány izgalmas órája, mire egy porszívózsákból előkerült az ellopottnak hitt ékszer.
Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten

Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten 

A Kimpton Hotels, az Intercontinental Hotels Group luxus lifestyle márkája, amely világszerte több, mint 80 egységgel rendelkezik. A 2024 nyarán nyíló, Bem téren épülő, dunai panorámás patinás épület szintén ennek az izgalmas boutique brandnek ad majd otthont.
Vendégélmény fokozása az AR segítségével

Vendégélmény fokozása az AR segítségével 

A vendéglátóipar mindig is élen járt az új technológiák bevezetésében a vendégélmény fokozása érdekében. A mobil bejelentkezéstől a személyre szabott szolgáltatásokig a szállodák folyamatosan innovatív módokat keresnek ügyfeleik kielégítésére. Az egyik technológia, amely forradalmasíthatja a vendéglátást, az a kiterjesztett valóság (AR).
Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata

Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata 

A Hunguest Hotels megújult arculata elnyerte a Német Formatervezési Tanács által alapított German Design Award 2024 díjat a márkaidentitás kategóriában.
A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat

A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat 

A BDPST Ingatlanfejlesztő egyik projektje, a Dorothea Hotel nyerte a Portfolio Property Awards díjátadóján az Év Hotelprojektje kategóriában járó elismerést kedden Budapesten. Az eseményen az év legkiemelkedőbb hazai teljesítményeit, megoldásait és fejlesztéseit bírálták.

Interjú

Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni”

Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni” 

A helyszín a Hardangervidda Nemzeti Park, ahol annak idején Amundsen készült fel az Antarktisz-expedícióra.
Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban

Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban 

A vendéglátóipar fenntarthatósági fordulata elkerülhetetlen az ökológiai lábnyomunk csökkentéséért - de vajon hatékonyan cselekedhet-e a fenntarthatóságért egy olyan vendéglátóhely, amelynek saját jövője sincs biztosítva?
Magyar konyha, magas minőségben – a VIRTU étterem séfjével beszélgettünk

Magyar konyha, magas minőségben – a VIRTU étterem séfjével beszélgettünk 

Lendvai Levente az Arany Kaviárból érkezett a MOL torony tetején található VIRTU étterem konyhafőnöki pozíciójába.