Korlátok nélkül

Exkluzív termékbemutatóra hívta partnereit budapesti showroom-jukba, a Jab-villába Európa legnagyobb szállodai és kiskereskedői beszállítója, a Jab Anstoetz KG kelet-európai képviselete május 10-én délután. Ahol a német anyacég két szakmai irányítója, Eike Pörtner (export központi részlegvezető) és Yvonne Timm (fejlesztési vezető) mutatta be interaktív módon a meghívott szakmai közönségnek széles termékpalettájuk legújabb tagjait, amelyeket a szállodai legújabb trendek alapján alakítottak ki.

Mit remélt Magyarország az EU-tagságtól és mi lett mindebből 20 év alatt?
Devizahitelezés, euróbevezetés, uniós pénzek, kilátások - online Klasszis Klubtalálkozó élőben Medgyessy Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is Magyarország korábbi miniszterelnökétől!

2024. április 22. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A Jab-nál már húsz éve dolgozó Pörtner úr azzal érzékeltette bevezetőjében cégük portfóliójának nagyságát, hogy elárulta, most, a prezentációval egyidőben is mintegy 1millió folyóméternyi, akár azonnal szállítható szőnyeg található központi raktáraikban és közel 5 millió folyóméter egyéb textiláru, ami szintén bármikor értékesíthető.

 

Egyéni szabadság

Emellett, tette hozzá, cégük fő erőssége, hogy bármikor egyéni kívánságra is elkészítenek – akár a tervezéstől a kivitelezésig – olyan különleges darabokat (méretre szabott formát, egyéni színvilággal, lehet kézzel gyártva is), amilyet a megrendelő kíván. „Nincs ez esetben semmilyen korlát”, emelte ki a szakértő.

Ráadásul jelenlegi kollekciójuk esetén egyik fő erősségük, hogy azt a trendet követik, miszerint egy textil lehessen egyszerre mind outdoor, mind indoor (külső és belső) térben egyaránt használható.

 

Színpalettájuk minden kollekciójuk esetén széles skálájú – gyakorlatilag kompromisszummentes. Vagyis nem kell megrendelőiknek attól tartaniuk, hogy nem találják meg közösen azt a megoldást, amit a vásárló előre megálmodott.

A klímaváltozással a blackout szerepe felértékelődött

Fontos tényező a mai világban, hallhattuk, mivel a klímaváltozással sokkal szárazabb és csapadékmentesebb időjárás köszöntött be egész Európa területén, mint korábban, ezért az általános felmelegedés maga után hozza azt az igényt, hogy az emberek sokkal több alkalommal keresnek blackout-os megoldást ablakaikra, hiszen az elsötétítéssel a forróság kiszűrése könnyebben kezelhető.

Szállodai megrendelők esetén elsősorban a prémium kategóriáknál ez az új trend, de már alacsonyabb besorolású szálláshelyek esetén is megnőtt e téren az igény, mondta a szakértő.

Ráadásul a Jab előre ment ez esetben is a vásárlói igényeknek, hiszen már rendelkeznek olyan termékekkel portfóliójukban, ahol a funkció és a design nem külön-külön, hanem egy termékben megtalálható. Azaz nem kell a vásárlónak egy mutatós fényáteresztő függönyt, és mögé blackout-ot vásárolnia, mert egy blackout is tudja egyszerre a két funkciót.

A digitális nyomás hatalma

Mivel van egy olyan fejlesztési csapat a cégnél – ennek egyik részlegét Yvonne Timm vezeti -, ahol folyamatosan figyelik a világ szállodai vezető tervezőinek legújabb irányait, és e vonal alapján tervezik meg saját kollekcióik legújabb tagjait, ezért kínálatuk Európában a legszélesebb körű és mindig prémium minőségű. Köszönhetően annak is, hogy alapvetően digitális nyomástechnológiával dolgoznak a Jab-nál, ahol a határ a csillagos ég: vagyis minden termékük gyorsan, költséghatékonyan és magas minőségben valósul meg.

A mostani trendeknek megfelelően szőnyegeket és más textileket gyapjúból, viszkózból, poliamidból, selyemből készítenek, és a professzionális technológiának köszönhetően a jelenleg nagyon divatos színátmenetek is gond nélkül megvalósíthatók, valamint szintén a legújabb trendeknek megfelelően olyan nyírástechnikát is tudnak alkalmazni, hallottuk a szakértőtől, amellyel elérik, hogy háromdimenziós hatású legyen az elkészült termék.

x x x

Az interaktív előadásmódnak köszönhetően, miközben ömlöttek az információk, eközben a meghívottak körében kézről kézre jártak azok a termékminták, amelyekről éppen szó volt az előadás során, illetve bárki bármit kérdezhetett az előadóktól, ami izgatta a fantáziáját.

A délutáni program egy bőséges és a mai trendeknek szintén megfelelve, kizárólag egészséges alapanyagokból készült uzsonnával zárult, amelynek elfogyasztása alatt folytatódtak a szakmai kötetlen beszélgetések, miközben itt-ott pezsgőspalack dugójának pukkanása is hallatszott. Hiszen a Jab-nak annyira széles a skálája, és figyeli megrendelői igényeit, hogy immár idehaza saját pezsgővel is rendelkezik, amely arra szolgál, hogy még jobb hangulatban teljen partnereiknek a velük való találkozás.

 

Forrás: Turizmus Online

Forrás: Képek forrása: Facebook / Jab Anstoetz


A Marriott-nál  indul a LevelUp! program - a hazai szállodaipar egyedülálló kezdeményezéseként

A Marriott-nál indul a LevelUp! program - a hazai szállodaipar egyedülálló kezdeményezéseként 

A Marriott cégcsoport megelégelte azt a problémát, ami gyakran előtérbe kerül üzemelésük során: ez pedig a vendéglátóipari területen mindenki számára ismerős szakemberhiány.
Jelentős segítség érkezik állami szintről a bajba jutott visegrádi hotelnek

Jelentős segítség érkezik állami szintről a bajba jutott visegrádi hotelnek 

A súlyos mértékű tűzkárt szenvedett, több mint 100 főt foglalkoztató, 4 csillagos szálloda Hotel Silvanus helyreállításához az MTÜ 60 millió forinttal járul hozzá.
Tarcalon találkoztak a magyar kastélyszállodások, hamarosan Olaszországba indulnak

Tarcalon találkoztak a magyar kastélyszállodások, hamarosan Olaszországba indulnak 

A kastélyszállodások Tarcalon, az Andrássy Kúriában tartották éves közgyűlésüket április 15-én, hétfőn.
Bemutatkozott a BOTANIQ Collection prémium turisztikai brand

Bemutatkozott a BOTANIQ Collection prémium turisztikai brand 

Igencsak látványos rendezvény keretében, április 11-én, a Pesti Vigadóban debütált az új brand. Ahol az is kiderült, mit rejtenek a "titkos kertek"?
Díjeső a TRIBE budapesti tagjának

Díjeső a TRIBE budapesti tagjának  

Három kategóriában is díjazták a WING által fejlesztett TRIBE Hotel Budapest Stadiumot a LIV Hospitality Design Awards-on.
Világszerte szárnyal a hotelipar topszegmens területe

Világszerte szárnyal a hotelipar topszegmens területe 

A nemzetközi tanácsadó cég elemzése szerint kiemelkedő évet zárt a globális hotelpiac.
Indul a Marriott saját képzési programja

Indul a Marriott saját képzési programja 

LevelUp! elnevezéssel innovatív képzés indul a vendéglátóipari szakemberhiány pótlására a Marriott cégcsoport kezdeményezésére.
Moderonak indult, Meleaként nyílt meg Sárvár új ötcsillagos, tóparti szálláshelye

Moderonak indult, Meleaként nyílt meg Sárvár új ötcsillagos, tóparti szálláshelye 

Amelyet egy meghívásnak köszönhetően mi is kipróbálhattunk.
KSH: a vendégéjszakák száma 19, a vendégeké 23 százalékkal nőtt 2023 februárjához képest

KSH: a vendégéjszakák száma 19, a vendégeké 23 százalékkal nőtt 2023 februárjához képest 

A belföldi vendégek által eltöltött éjszakák száma 14, a külföldi vendégéjszakáké 24 százalékkal emelkedett.
Sajátos akciót hirdetett a leégett hotel - saját vendégei építhetik újjá

Sajátos akciót hirdetett a leégett hotel - saját vendégei építhetik újjá 

Adománygyűjtő akciót hirdetett a visegrádi hotel vezetősége.

Interjú

Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni”

Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni” 

A helyszín a Hardangervidda Nemzeti Park, ahol annak idején Amundsen készült fel az Antarktisz-expedícióra.
Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban

Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban 

A vendéglátóipar fenntarthatósági fordulata elkerülhetetlen az ökológiai lábnyomunk csökkentéséért - de vajon hatékonyan cselekedhet-e a fenntarthatóságért egy olyan vendéglátóhely, amelynek saját jövője sincs biztosítva?
Magyar konyha, magas minőségben – a VIRTU étterem séfjével beszélgettünk

Magyar konyha, magas minőségben – a VIRTU étterem séfjével beszélgettünk 

Lendvai Levente az Arany Kaviárból érkezett a MOL torony tetején található VIRTU étterem konyhafőnöki pozíciójába.