Őszi nyitásra vár az ibis Styles Budapest Citywest

Mondta el a cégcsoport magyarországi vezérigazgatója egy szűkkörű sajtóbeszélgetésen. És hogy ez melyik hotel? Annyit segítünk, hogy régen Hotel Wien néven rontotta az M7-es autópálya felől Budapest összképét.

Az AccorHotels szállodáiról szóló szűk körű sajtóbeszélgetésen, amelyen Luc Gesvret, a nemzetközi vezető szállodacsoport magyarországi vezetője volt a meghívó - erről is szó volt.

Ezen kívül hallhattuk, hogy kiemelkedő árbevételt értek el az AccorHotels szállodái Magyarországon 2017-ben, és így Kelet-Közép Európa legjobban teljesítő városai között szerepel Budapest.

Idén 25 éve van jelen Magyarországon különben az AccorHotels, hangzott el többek közt, amely 2017-ben kétszámjegyű bevételnövekedést ért el hazánkban. 2018-ban ismét mozgalmas év vár a vállalatra: a Mercure hotelek modernizálásának folytatása, a januárban megnyitott ibis Styles Budapest Airport Hotel bevezetése, az ibis Styles Budapest Citywest megnyitása és az első vegyes márkájú (kombó) hotel megnyitásának előkészítése a fontosabb idei mérföldkövek.

A tavaly 50. születésnapját ünneplő globális szállodaüzemeltető AccorHotels 100 országban 4.300 szállodában, közel 620.000 szobával várja vendégeit, ahol több mint 250 000 munkavállaló dolgozik. A vállalatcsoport Magyarországon jelenleg 18 hotelt üzemeltet különböző kategóriákban, Sofitel, MGallery by Sofitel, Novotel, Mercure, ibis és ibis Styles márkák alatt; illetve hazánk legnagyobb kongresszusi központját, a 2000 férőhelyes Budapest Kongresszusi Központot is.

„A csoport sikerének záloga, hogy folyamatosan a leginnovatívabb megoldásokat keressük a vendégek jobb kiszolgálása érdekében. Többek között személyre szabott szolgáltatásokat fejlesztünk, így például az egyéni vendégigények alapján globális vendégadatbázissal dolgozunk: a világ minden AccorHotels szállodájában elérhető adatbázisból kiderül, hogy egy-egy vendégünk laktózérzékeny-e, vagy az emeleti szobákat kedveli. Ennek és az ehhez hasonló fejlesztéseknek köszönhetően a tavalyi év kiemelkedő eredményekkel zárult Magyarországon is, az árbevételünket 15,4 százalékkal tudtuk növelni ” – mondta a vezérigazgató. „Az egy kiadható szobára jutó szobaár-bevétel (RevPar) 14,3%-kal emelkedett, ami túlnyomó részben az átlagár jelentős, 10,9%-os növekedéséből fakad, a szobák kihasználtságának 2,2 százalékpontos növekedése mellett. Egyértelműen tetten érhető, hogy Budapest egyre vonzóbb úti cél mind a szabadidős, mind az üzleti utazók körében: trendi és biztonságos város” – tette hozzá.

A vállalat statisztikái szerint a legtöbb vendéget Németországból, az Egyesült Királyságból, Olaszországból, Franciaországból és az Amerikai Egyesült Államokból fogadják. A belföldi vendégek elsősorban üzleti céllal, konferenciára látogatva választják az AccorHotels szállodáit.

Magyarországi fejlesztésekről is szó esett. Az előző években elkezdett és a jelenleg is folyó beruházások összértéke eléri a 35 millió Eurót. Ez többek közt magába foglalja a budapesti Mercure Korona, a Mercure Buda és a Mercure City Center teljes felújítását, amelyek közül az utóbbit az elkövetkező hetekben, a másik kettőt pedig jövő év elején fogják befejezni.

A Mercure City Center esetében a vendégek kényelmét szolgálva Magyarországon elsőként vezetik be a pult nélküli recepciót, a vendégek tableteken történő gyors és egyszerű ki és bejelentkezésével. Emellett WineStone néven új éttermi koncepció is bevezetésre kerül, ez azt jelenti, hogy a nemzetközi étel- és itallap választéka mellett a vendégek helyi, autentikus ételek és borok közül is választhatnak.

Új hotelnyitások is várhatók: már januárban megnyílt hazánk első közvetlen terminál kapcsolattal rendelkező reptéri szállodája, az ibis Styles Budapest Airport, és újabb management szerződés aláírása után a volt Hotel Wien helyén egy teljes körű felújítást követően várhatóan idén ősztől várja vendégeit az ibis Styles Budapest Citywest. Valamint a szállodacsoport jövő év elején fogja megnyitni az első vegyes márkájú (kombó) hotelét a Mercure Buda teljes felújítását követően, amelyben 150 ibis és 250 Mercure szoba biztosítja majd a vendégek kényelmét.

 

Forrás: AccorHotels / Vendég


Különleges megoldással készült a pesti ötcsillagos ház új kampányfilmje

Különleges megoldással készült a pesti ötcsillagos ház új kampányfilmje 

Építészeti vizualizációval készült a Crowne Plaza Budapest új kampányfilmje.
Megfizethető szálloda magyaroktól magyaroknak - megnyílt a Lifestyle Hotel a Mátrában

Megfizethető szálloda magyaroktól magyaroknak - megnyílt a Lifestyle Hotel a Mátrában 

Elképzeléseik szerint öt éven belül tizenöt-húsz hazai és külföldi egységgel rendelkező hazai szállodalánccá bővülnek.
Ez a szállodalánc az ország legvonzóbb munkaadója

Ez a szállodalánc az ország legvonzóbb munkaadója 

A HoReCa-szektoron belül.
Ötcsillagos luxushotel Opatija szívében

Ötcsillagos luxushotel Opatija szívében 

Opatija központjában várja vendégeit az arisztokratikus hangulatú topszálláshely, a Hotel Milenij.
Harmadszorra is Európa legjobb szállodái között a Maison Bistro & Hotel

Harmadszorra is Európa legjobb szállodái között a Maison Bistro & Hotel 

Az elismerés újabb gyümölcse a kompromisszumot nem ismerő, minőségi, profi szolgáltatásnak és kiváló vendéglátásnak.
Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal 

Olyan szakmai információk, amelyekről ritkán esik szó az európai szállodai és kiskereskedői területen piacvezetőnek számító német alapítású textilcég esetén.
A Hotel Clark nem akármilyen elismerést zsebelt be

A Hotel Clark nem akármilyen elismerést zsebelt be 

A TripAdvisor idei győztesei közt ott találjuk a Lánchíd budai-hídfőjénél, a Vár tövében található hotelt.
Változás a Mellow Mood Csoport egyik vezetői pozíciójában

Változás a Mellow Mood Csoport egyik vezetői pozíciójában 

Bayer Bence másfél év kihagyás után visszatért a Mellow Mood Hotels-hez.
Páratlan művészeti élmény ebben a pesti szállodában

Páratlan művészeti élmény ebben a pesti szállodában 

Mától látogatható Fischer Judit Mundane Romance c. egyéni kiállítása a Hilton legújabb budapesti szállodájában.
A Marriott-nál  indul a LevelUp! program - a hazai szállodaipar egyedülálló kezdeményezéseként

A Marriott-nál indul a LevelUp! program - a hazai szállodaipar egyedülálló kezdeményezéseként 

A Marriott cégcsoport megelégelte azt a problémát, ami gyakran előtérbe kerül üzemelésük során: ez pedig a vendéglátóipari területen mindenki számára ismerős szakemberhiány.

Interjú

Fejes Gergő: „Számomra fontos, hogy legyen valami meghökkentő részlet”

Fejes Gergő: „Számomra fontos, hogy legyen valami meghökkentő részlet” 

Idei Klasszis TopDesign versenyünkre készülve folytatjuk a 2023. évi Klasszis TopDesign verseny legemlékezetesebb mozzanatainak, szereplőinek bemutatását.
Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal 

Olyan szakmai információk, amelyekről ritkán esik szó az európai szállodai és kiskereskedői területen piacvezetőnek számító német alapítású textilcég esetén.
Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni”

Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni” 

A helyszín a Hardangervidda Nemzeti Park, ahol annak idején Amundsen készült fel az Antarktisz-expedícióra.