Szállodai marketingesek az Ariában

A több mint három éve sikeresen működő Marketing Belső Kör (MBK) idei évköszöntő találkozójának helyszíne január 24-én az Aria Hotel Budapest volt. Budapesti négy- és ötcsillagos házak marketing szakemberei rendszeresen jönnek össze előadásokat hallgatni, és egymással kicserélni a tapasztalatokat.

Mit remélt Magyarország az EU-tagságtól és mi lett mindebből 20 év alatt?
Devizahitelezés, euróbevezetés, uniós pénzek, kilátások - online Klasszis Klubtalálkozó élőben Medgyessy Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is Magyarország korábbi miniszterelnökétől!

2024. április 22. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Először a ház igazgatója, Kecskeméthy Zoltán köszöntötte a szállodai marketinges szakembereket, majd a vendéglátók részéről Hupuczi Renáta, értékesítési és marketing igazgató mutatta be láncukat, a Library Hotel Collectiont, amelynek a budapesti Aria is tagja 7 másik hotel mellett. E szállodák jellemzői: egyedi design, magas ár-érték arány. Érdekes, hogy alkalmazottakat nemcsak a szaktudás alapján veszik fel, hanem a személyiség kisugárzása is alapvető szempont az állásra jelentkezőnél. Hamarosan különben, mondta el Renáta, a kanadai Torontoban nyílik a lánc következő tagja, Hotel X Toronto néven (ez év márciusában). Cégüknél legfontosabb marketing eszköznek a TripAdvisor-beli visszajelzéseket tekintik, szállodáik jó hírét szerintük elsősorban vendégeik viszik szét a világban.

"A Facebook a múlt, az instagram a jelen", ezt a megállapítást boncolgatta Farkas Márton fotós, aki a következő előadást tartotta közösségi oldal témában. Méghozzá azért fordul el a fiatal korosztály a Facebook-tól, fejtette ki, mert már az idősebb koroosztály is erős mértékben jelen van ugyanott, és nem akarják, hogy minden dolgukról tudomást szerezzenek. Inkább másik platformra mentek át - így került előtérbe az Instagram és a Snapchat. Majd a profi fotós szakember tanácsokat adott ahhoz, hogy készüljön és kerüljön fel egy szálloda vizuális megjelenése a netre. Egységes megjelenés kell, összegezte mondandóját, egységes színvilággal és mondanivalóval - ez a siker titka.

Új alkalmazásokról, applikációkról számolt be Kamenov Anna, aki a stories highlight-ra, valamint az Insta megfelelő alkalmazására hívta fel a figyelmet. Hashtagekről, statisztikai alkalmazásokról is megtudhatott többet a szakmai hallgatóság. Szintén fontos, ám gyakori hibalehetőségről is beszélt, ez pedig a like vásárlás lehetősége, amellyel a különböző bloggerek, influencerek (véleményvezérek) akár könnyen megtéveszthetik az őket különféle feladatra felkérőket (pl. szállodásokat, akik elhívják őket egy-egy cikk, poszt megjelenése reményében, miközben egyáltalán nem annyi követője van az illetőnek, mint azt a számok jeleznék).

Háznézéssel zárult a Hotel Ariában az első idei találkozó, legközelebb a program a márciusban nyíló Hotel Clarkban folytatódik.

 

Forrás: Vendég


Bemutatkozott a BOTANIQ Collection prémium turisztikai brand

Bemutatkozott a BOTANIQ Collection prémium turisztikai brand 

Igencsak látványos rendezvény keretében, április 11-én, a Pesti Vigadóban debütált az új brand. Ahol az is kiderült, mit rejtenek a "titkos kertek"?
Díjeső a TRIBE budapesti tagjának

Díjeső a TRIBE budapesti tagjának  

Három kategóriában is díjazták a WING által fejlesztett TRIBE Hotel Budapest Stadiumot a LIV Hospitality Design Awards-on.
Világszerte szárnyal a hotelipar topszegmens területe

Világszerte szárnyal a hotelipar topszegmens területe 

A nemzetközi tanácsadó cég elemzése szerint kiemelkedő évet zárt a globális hotelpiac.
Indul a Marriott saját képzési programja

Indul a Marriott saját képzési programja 

LevelUp! elnevezéssel innovatív képzés indul a vendéglátóipari szakemberhiány pótlására a Marriott cégcsoport kezdeményezésére.
Moderonak indult, Meleaként nyílt meg Sárvár új ötcsillagos, tóparti szálláshelye

Moderonak indult, Meleaként nyílt meg Sárvár új ötcsillagos, tóparti szálláshelye 

Amelyet egy meghívásnak köszönhetően mi is kipróbálhattunk.
KSH: a vendégéjszakák száma 19, a vendégeké 23 százalékkal nőtt 2023 februárjához képest

KSH: a vendégéjszakák száma 19, a vendégeké 23 százalékkal nőtt 2023 februárjához képest 

A belföldi vendégek által eltöltött éjszakák száma 14, a külföldi vendégéjszakáké 24 százalékkal emelkedett.
Sajátos akciót hirdetett a leégett hotel - saját vendégei építhetik újjá

Sajátos akciót hirdetett a leégett hotel - saját vendégei építhetik újjá 

Adománygyűjtő akciót hirdetett a visegrádi hotel vezetősége.
A hotel, amely csak vonattal érkező vendégeket fogad

A hotel, amely csak vonattal érkező vendégeket fogad 

Norvégia legnagyobb fjordja közelében, gyönyörű környezetben fekszik a Vatnahalsen Hotel.
Luxusszálloda egy XVII. századi kastélyból

Luxusszálloda egy XVII. századi kastélyból 

A Château Neercanne egykor bárók otthona volt, ma Michelin-csillagos étterme miatt Hollandia kedvelt luxusszállodájává vált.
Szallas.hu: húsvéti locsolkodás helyett wellnesshotelben lazulás

Szallas.hu: húsvéti locsolkodás helyett wellnesshotelben lazulás 

A négynapos húsvéti hosszú hétvége és a tavaszi szünet sok magyarnak üdüléssel telik a szállásfoglaló portál adatai szerint.

Interjú

Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni”

Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni” 

A helyszín a Hardangervidda Nemzeti Park, ahol annak idején Amundsen készült fel az Antarktisz-expedícióra.
Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban

Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban 

A vendéglátóipar fenntarthatósági fordulata elkerülhetetlen az ökológiai lábnyomunk csökkentéséért - de vajon hatékonyan cselekedhet-e a fenntarthatóságért egy olyan vendéglátóhely, amelynek saját jövője sincs biztosítva?
Magyar konyha, magas minőségben – a VIRTU étterem séfjével beszélgettünk

Magyar konyha, magas minőségben – a VIRTU étterem séfjével beszélgettünk 

Lendvai Levente az Arany Kaviárból érkezett a MOL torony tetején található VIRTU étterem konyhafőnöki pozíciójába.