hirdetés
hirdetés

Maga mit kezdene 45 ezer telefonhívással?

Természetesen felvették a kagylót és segítettek. Négy éve teszik ezt. A kezdetek óta minden téren jelentősen bővült a központ - derül ki a légitársaság csütörtöki közleményéből.

hirdetés

Indulása óta majdnem négyszeresére bővítette létszámát, havonta 45 ezer hívást fogad, és 5500 repülőjegyet értékesít az októberben negyedik születésnapját ünneplő budapesti ügyfélszolgálati központ. Az Emirates központjának hatékony működését, és a légitársaság négy évvel ezelőtti döntését ma már a számok is igazolják.

2014-ben a központ vezetői még csak kilenc ország ügyfélszolgálati támogatásában gondolkodtak, mára a kiszolgált országok száma 31-re emelkedett. A magyar ügyfelek mellett német, amerikai, brit, nigériai, chilei, dél-afrikai, olasz, svájci, ír, belga, svéd, osztrák, dán, norvég, finn, török, mexikói, dán, orosz, horvát, kenyai, zambiai, argentin, bahreini, szaúdi, holland és görög utasok kéréseinek is eleget tesznek.

hirdetés
Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!

Ön szerint az éttermesek/szállodások felkészültek a GDPR-ra?

Kiadónk társoldalai