Brüsszel turizmusára meglehetősen negatív hatással voltak a március 22-i, a Zaventem repülőtéren és a metróban történt robbantások. Néhány héttel a tragikus eseményt követően a szállodák és éttermek nagy részének 30-40%-os forgalomcsökkenéssel kell szembenézniük. A turisták visszacsábítására rendkívül ötletes kampányt készített a Brussels Airlines légitársaság. Ráadásul nem többet, mint három szót használtak fel az egészhez: BR SSELS MISSES U – szól a hirdetés, amit úgy is értelmezhetünk, hogy Brüsszelnek hiányzol, de úgy is, hogy Brüsszelből hiányzik az u betű. Egy marketinggel, reklámmal és kommunikációval foglalkozó belga szaklap, a Pub úgy ír róla: „egy üzenet tele érzelmekkel, ami túlmutat a hirdetésen”.
A kampány az internetes terjesztés mellett poszterként számos olyan repülőtéren fog megjelenni, ahonnan közvetlen légi járat közlekedik Brüsszelbe. A légitársaságtól megtudtuk azonban, hogy Magyarországon egy másik kampánnyal készül a Brussels Airlines.
{youtube|id=Gc2K10CrThw}
Forrás: Turizmus Online