MTÜ: személyre szabott kampány

A hirdetések 2020 nyarán először azoknak az országoknak a lakóit szólítják meg, amelyek Magyarországtól autóval is elérhető távolságban vannak.

A magyarok is kénytelenek lesznek változtatni nyaralási szokásaikon - elérkezett az északi utak kora?
Mire számíthatnak a magyar turisták Németországban?

Online Klasszis Klubtalálkozó élőben Czeiszing Miklóssal -
vegyen részt és kérdezzen Ön is a Német Turisztikai Hivatal magyarországi képviseletének vezetőjétől!

2024. március 21. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A koronavírus-járvány utáni felépülésben kiemelten fontos, hogy ne csak a belföldi turizmus induljon el újra, hanem a határok megnyitásával egyidőben fokozatosan elkezdjenek visszatérni a külföldi utazók is. A június 16-tól július végéig tartó kampányidőszakban először Németországban, Ausztriában, Szlovákiában, Csehországban, Lengyelországban, Szerbiában és Romániában kezdi el a kommunikációt az MTÜ, elsősorban a digitális platformokat használva, így a Facebookon, YouTube-on rövid imázsfilmekkel és egyéb hirdetésekkel üzen a közeli országok utazást tervező családjainak, baráti társaságainak.

 

A WOW Hungary országmárka alatt futó kampány célja, hogy felhívja ezen országokban élők figyelmét: a koronavírus járvány után Magyarország készen áll, hogy vendégül lássa őket. Töltődjenek fel és szerezzenek új élményeket Magyarországon, hiszen az ország turisztikai kínálata rendkívül sokszínű, és könnyen elérhető az osztrákok, lengyelek, csehek, szlovákok, németek, szerbek vagy románok számára is.

Az MTÜ - kampányai során először - nemcsak saját nyelvükön szólítja meg az utazást tervezőket, de minden célországban más és más kisfilmekkel indítja el a kampányt, a különböző célcsoportoknak különböző üzeneteket fogalmaz meg. A fiatalabb korosztály és a családosok számára az élményeket, a természet szépségét, a frissítő hullámokat, a kalandokat hangsúlyozzák, míg az idősebb korosztálynak a gyógyvizeket, a tájat és a különleges ízeket. Az valamennyi filmben közös, hogy felhívják a figyelmet Magyarország vízkincseire.

 

A kampány későbbi szakaszában,a digitális és közösségi platformok mellett bizonyos célpiacokon televíziós és közterületi hirdetésekben is megjelennek majd a WOW Hungary –Wellspring Of Wonders országmárka alá tartozó üzenetek, ezzel is tovább építve a kommunikációs platformot.

A különböző célpiacokon elérhető kisfilmek:

Csehország

Idősebb korosztály: https://youtu.be/rB3lPqvsXCM

Fiatalabb korosztály: https://youtu.be/LAYUznEPVbM

Szlovákia

Idősebb korosztály: https://youtu.be/KCu428oVVaI

Fiatalabb korosztály: https://youtu.be/SSQzZmIhDjs

Németország

Idősebb korosztály: https://youtu.be/GxSGeypcd7s

Fiatalabb korosztály: https://youtu.be/tGhjQUEmtXY

Lengyelország

Idősebb korosztály: https://youtu.be/ErOzIL9HY7Q

Fiatalabb korosztály: https://youtu.be/EznK-Qv1iiQ

 

Forrás: Turizmus Online


Málta, ahol élmény a Húsvét

Málta, ahol élmény a Húsvét 

Itt nemcsak nézője, de aktív résztvevője lehetünk az ünnepnek.
Új látogatóközpont a Rosalia-Kogelberg Natúrparkban

Új látogatóközpont a Rosalia-Kogelberg Natúrparkban 

Az új központ egy többfunkciós intézmény lesz, ezzel a látogatói csoportok minél szélesebb körét kívánják megszólítani.
Hányan látogatnak idén Dubajba?

Hányan látogatnak idén Dubajba? 

A legek városában a fém- és üvegtornyok mellett óvárost és tengerpartot is találunk.
Vulkánkitörés Izlandon - a Kék Lagúna is veszélyben

Vulkánkitörés Izlandon - a Kék Lagúna is veszélyben 

Az izlandi Reykjanes-félszigeten kitört egy vulkán szombat este.
Kultúra, fenntarthatóság és fociláz - 2024 fő kampánytémái a németeknél

Kultúra, fenntarthatóság és fociláz - 2024 fő kampánytémái a németeknél 

Tudtuk meg a Német Turisztikai Hivatal (DZT) magyarországi képviseletének vezetőjétől egy minap tartott szakmai tájékoztatón.
A hely, ahol a Chanel parfüm terem

A hely, ahol a Chanel parfüm terem 

Tudta, hogy a Chanelnek nemcsak óriási tekintélyű divatmárkája, történelme, illatcsaládja és butikjai vannak, hanem ültetvényei is? Ahol a parfümjei „teremnek" ?
Minden, amit a zöld turisztikai védjegyekről és szabványokról tudni érdemes

Minden, amit a zöld turisztikai védjegyekről és szabványokról tudni érdemes 

Az újturizmus világával, a jövő turizmusával foglalkozó Dunakavicsok turisztikai podcast 34. adása a globális-, regionális- és nemzeti szintű turisztikai szabványok és védjegyek rendszerével foglalkozik behatóan.
Utazik a hétvégén?  Ennyibe kerül külföldön a pénzfelvétel

Utazik a hétvégén? Ennyibe kerül külföldön a pénzfelvétel  

Sokan használják ki a mostani hétvégét külföldi utazáshoz, de általánosságban is elmondható, hogy egyre népszerűbbek a 3-5 napos kiruccanások.
Szupergazdagok lakóhelye: óceánokon hasító luxuspalota

Szupergazdagok lakóhelye: óceánokon hasító luxuspalota 

A The World elnevezésű luxusóceánjáró utasai nem csak utaznak, hanem egyben a hajón is élnek.
Húsvét Schönbrunnban

Húsvét Schönbrunnban 

A legbiztosabb jele a tavasznak az osztrák fővárosban, hogy sorra nyílnak a húsvéti vásárok.

Interjú

Magyar konyha, magas minőségben – a VIRTU étterem séfjével beszélgettünk

Magyar konyha, magas minőségben – a VIRTU étterem séfjével beszélgettünk 

Lendvai Levente az Arany Kaviárból érkezett a MOL torony tetején található VIRTU étterem konyhafőnöki pozíciójába.
„Egy B2B vásárt részesítenénk előnyben, ahol a szakmai tapasztalatcsere venné át a főszerepet”

„Egy B2B vásárt részesítenénk előnyben, ahol a szakmai tapasztalatcsere venné át a főszerepet” 

 Molnár Judittal, a Magyar Utazási Irodák Szövetsége (MUISZ) elnökével beszélgettünk.
Történetek a Várból: végre nem hajtott végrehajtásról, kitiltott turistabuszok behajtásáról

Történetek a Várból: végre nem hajtott végrehajtásról, kitiltott turistabuszok behajtásáról 

Sokak előtt ismert a Ruszwurm Cukrászda tulajdonosa, Szamos Miklós és a Budavári Önkormányzat jelenlegi vezetője, Váradiné Naszályi Márta polgármester között zajló vita. Erről és a turistabuszok ügyéről is beszélgettünk.