hirdetés
hirdetés

Átlagárat duplázott a La Contessa Kastélyhotel az Everguesttel

A Covid utáni újranyitás viszontagságai, a 2019-es számok “kergetése”, növekvő költségek és a válság kedvezőtlen körülményei. Ezekkel a tényekkel néztek szembe a szilvásváradi kastélyszálló tulajdonosai és vezetői, valamint az Everguest szakemberei, amikor 2021 nyarán megkezdték az együttműködést. Az eredmények most már magukért beszélnek. (X)

hirdetés

"Az Everguest revenue csapatával 2021 nyarán, a marketing csapattal pedig 2022 elején kezdtünk el együtt dolgozni. Az együttműködésünk és a közös munka egy szoros kooperáción alapszik, melynek köszönhetően az Everguest a kérésünknek megfelelően egy letisztult, konzisztens social media megjelenést tervezett és kölcsönzött a szállodának. A kampányainkat újragondolták és új alapokra helyezték, a revenue csapattal napi szinten egyeztetve és együttműködve pedig folyamatosan azon dolgoznak, hogy a szálloda minél több bevételt realizálhasson. Ennek a szoros kapocsnak az eredményét pedig már mi is megtapasztalhattuk, a bevételeink a bezárások, a koronavírus előtti időszakot is túlszárnyalják. Az együttműködésünk első három hónapjában átlagosan 200%-kal nőtt a direkt foglalásokból származó bevétel. Összességében mentalitásban, hozzáállásban, együttműködésben és kreativitásban egy remek szakértői csapattal dolgozhatunk most együtt." - mondta el Róta Tamásné, a kastélyszálló tulajdonosa.

Az együttműködés egy átfogó audittal kezdődött, melynek során a revenue management csapat számos hatékonyság növelő javaslatot fogalmazott meg. Ennek keretében többek között újrastrukturálták a szobatípusokat felszereltség, méret és jelleg szerint, melynek köszönhetően nemcsak felárakat voltak hajlandóak a vendégek fizetni a szobákért, de a korábbi vendégpanaszok is megszűntek. Dinamikus, kereslet-vezérelt árazást vezettek be a szállodában, mely folyamatosan illeszkedik a versenytársak árazásához is, így biztosítva a lehető legmagasabb bevétel elérését. Fokozottan figyelnek az árparitás mindenkori fenntartására, így a közvetítő oldalakon már nem találhatóak kedvezőbb árak a saját weboldalnál.

Az Everguest és a kastélyszálló közös célja volt a magasabbra pozícionálás a piacon, melyhez a szolgáltatásfejlesztés, a pozitív vendégértékelések és a stratégiában tervezett marketingkommunikáció mind közösen járult hozzá.

Emellett tulajdonosi elvárás volt az átlagár növelése, ezáltal meghatározásra került egy a korábbi éveknél magasabb kiinduló ár, melyek a dinamikus árazásnak köszönhetően folyamatosan növelni tudnak az Everguest szakemberei.

Az együttműködésnek, valamint a revenue és a marketing csapat szoros kooperációjának köszönhetően a La Contessa Kastélyhotelben közel duplájára, 96%-kal nőtt az átlagár kevesebb mint 1 év alatt, 2022 első negyedévében pedig 200%-kal gyarapodott a direkt foglalásokból származó bevétel.

Az Everguest 2021-ben 1 milliárd forint bevételnövekményt ért el kiemelt partnereinél, melyből 600 millió forint direkt csatornákon érkezett.

A részletes eredmények itt megtekinthetőek!

hirdetés

Címkék

Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Figyelem - új mailcímek!

Felhívjuk figyelmüket, hogy email-címeink megváltoztak. Közleményeiket, híreiket, meghívóikat a  This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.  és a  This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.  email-címekre várjuk. Központi email-címünk: This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. .

A korábbi email-címeinkre küldött tartalmak nem jutnak hozzánk. Kérjük, az új email-címekre frissítsék a listáikon a nevünk mellett az adatokat. Köszönjük!

hirdetés
hirdetés