hirdetés
hirdetés

A propagandától a reflexiós marketingig

A Dunakavicsok turisztikai podcast friss adásának első részében az elmúlt időszak turisztikai szempontból releváns eseményeinek - futball Eb, Forma 1 magyar nagydíj, Eucharisztikus kongresszus, vadászati világkiállítás - vendégforgalomra gyakorolt hatását elemeztük.

hirdetés

A podcast két társszerkesztője - Nagy-Szász István és Kovács Balázs – az NTAK statisztikai adatkincsét elsőként élesben tesztelték: mi olvasható ki a számokból, mennyire felhasználóbarát a rendszer, s milyen támogatást ad a napi munkához? Javaslatként felmerült az NTAK adatainak az osztrák Tourmis turisztikai információs rendszerbe való integrálása, mint a nemzetközi vérkeringésbe való bekapcsolásának a lehetősége. Az epizód részletesen foglalkozik egy másik témával is, az 1938-as és a mostani évek közötti számtalan analógiával. Meglepő hasonlóságok kerültek elő, hiszen mindkét esztendő egyfajta szakaszhatár volt, mind a magyar, mind pedig a világtörténelemben egyaránt. A korabeli „idegenforgalmi” tervek elemzése alapján a Dunakavicsok műsor szerkesztői ismét bizonyítják: a jövő sikeres receptjéhez a hozzávalók sokszor már a múltban is fellelhetőek voltak.



Az adás második felében - a 23. perctől - a Linz ist Linz turisztikai reklámfilm fogadtatásáról beszélgetnek a szerkesztők. Megtudhatjuk, hogyan kerülhetett pár nap alatt az országos és nemzetközi média figyelmébe egy promóciós kisfilm. Választ kapunk arra is, lehet-e öniróniával, humorral látogatókat vonzani egy városba? Ennek kapcsán meghatározásra kerül a reflexiós marketing fogalma is, amely vélhetőleg egyre inkább átveszi a jövőben a klasszikus turizmusmarketing szerepét.

Az adást 2021. október 21-én délelőtt rögzítették online felvétel keretében. A szerkesztők továbbra is várják a hallgatók észrevételeit a This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. címen.

hirdetés
Olvasói vélemény: 0.0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Pályázzon és nyerjen!

Meghosszabbított jelentkezési határidő: szeptember 30.!
Legyen részese Magyarország nemzetközi szinten is elismert szálloda- és vendéglátóipari designversenyének, a Klasszis TopDesign 2022-nek, ahol egyedül az számít, mennyire szép, különleges és egyedi az a kisebb-nagyobb szálláshely, vendéglátóegység, irodai vendéglátóhely, borászat, pincészet vagy a Horeca-szegmenst megcélzó digitális platform, innováció vagy más beszállítói termék, amely az Ön tulajdonában van vagy Ön üzemelteti. További információ és a pályázat beadása
: ITT

hirdetés
hirdetés

Megjelent a Pont itt Magazin!

Friss lapszámunk fókuszában a szezonnyitás és a fenntarthatóság áll.

Találkozzunk a Facebookon!

Partnerünk