hirdetés
hirdetés

Az utazási irodák jövőjével foglalkozik a legújabb Dunakavicsok

Megjelent a Dunakavicsok turisztikai podcast legfrissebb adása, amely az utaztatás jövőjével, az utazási irodák és az utazásszervezők küldetésével foglalkozik.

hirdetés

Az adás vendége Andreas Hamorszky volt, Közép-Európa legnagyobb utazásszervezőjének, a Verkehrsbüro / Eurotours csoportnak a magyar piacért felelős munkatársa, az Aldi Utazás vezetője. Az adásban elhangzott interjúból megismerhetjük a legújabb utazási trendeket, a világjárvány hatására megváltozott fogyasztói elvárásokat, illetve az arra adott innovatív szolgáltatói válaszokat. A podcastból megtudhatjuk, milyen szempontok alapján állítják össze az utazási csomagokat a jövőben, illetve milyen hatása van a fenntarthatósági elveknek az utazási döntésekre? A műsor hallgatói első kézből megtudhatják azt is, milyen rugalmas ajánlatokkal készül az Aldi Utazás az idei síszezonra, illetve hogyan látják az utaztatási szakértők az ágazat jövőjét az elkövetkezendő tíz évben.

Az adás szerkesztői, Nagy-Szász István és Kovács Balázs a glasgow-i klímacsúcs kapcsán sorra veszik azon létező megoldásokat, amelyek hozzájárulhatnak az utazás és a turizmus ökológiai lábnyomának csökkentéséhez. Megtudhatjuk, hogy a szélenergia miként hasznosítható a közösségi közlekedés területén, illetve Ausztriában hogyan ösztönzik klímabarát közlekedésre az ország lakóit, mennyire népszerű a napi 1 eurós közlekedési bérlet? Betekintést nyerhetünk, hogy a jövőben miként bővül az utazási irodák, tour operátorok szerepe az úgynevezett „dekarbonizációs bróker” funkcióval. Az adventi adás hallgatói a műsor végén, - karácsonyi meglepetésként – „belehallgatnak a jövőbe” is, amely igazán jó hangulatúnak ígérkezik.

A legfrissebb epizód is meghallgatható:

hirdetés
Olvasói vélemény: 0.0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Pályázzon és nyerjen!

Meghosszabbított jelentkezési határidő: szeptember 30.!
Legyen részese Magyarország nemzetközi szinten is elismert szálloda- és vendéglátóipari designversenyének, a Klasszis TopDesign 2022-nek, ahol egyedül az számít, mennyire szép, különleges és egyedi az a kisebb-nagyobb szálláshely, vendéglátóegység, irodai vendéglátóhely, borászat, pincészet vagy a Horeca-szegmenst megcélzó digitális platform, innováció vagy más beszállítói termék, amely az Ön tulajdonában van vagy Ön üzemelteti. További információ és a pályázat beadása
: ITT

hirdetés
hirdetés

Megjelent a Pont itt Magazin!

Friss lapszámunk fókuszában a szezonnyitás és a fenntarthatóság áll.

Találkozzunk a Facebookon!

Partnerünk