hirdetés
hirdetés

Sikeres volt az MTÜ belföldi főszezon-kampánya

A felmérések szerint 4,3 millió honfitársunkat érte el az MTÜ 2017. július 17. és szeptember 10. között zajlott, belföldi utazást népszerűsítő, „Itt kell lenned, hogy elhidd!" kampánya. A kampány alapvető célja volt, hogy jelentősen emelje a belföldi utazások presztízsét, és kedvező irányba mozdítsa el a belföldi utazásra vonatkozó hajlandóságot.

hirdetés

A reprezentatív kutatás eredményei szerint közel minden második megkérdezett válaszolta azt, hogy várhatóan többet vagy többször fog utazni belföldön turisztikai céllal a kampány hatására.

A nyári belföldi kampány értékelését az MTÜ több hatásvizsgálattal végezte. Személyes megkérdezéssel készült reprezentatív, kvantitatív kutatásában többek között a kampány ismertségét, fogadtatását, üzeneteinek célba érését, valamint annak belföldi utazási hajlandóságra való elmozdulását vizsgálta az ügynökség.

A felmérés eredményei szerint a kampány teljes ismertsége 53 százalékos volt, azaz üzeneteivel a júniusi indulástól eltelt alig több mint 2 hónap alatt 4,3 millió embert ért el. Fogadtatása is különösen pozitív: a megkérdezettek 96 százalékának tetszettek a kampány elemei.

Az eredmények alapján elmondható, hogy a kampányanyagok a válaszadók jelentős többségéből pozitív érzéseket váltottak ki, azaz a kampány hatékonyan tudta átvinni azokat az üzeneteket, hogy Magyarország és rejtett kincsei vonzóak, érdekesek, és személyesen is látni kell őket.

 A kutatás alapján a kampány által sikeresen elért célcsoport 59 százalékának, azaz mintegy 2,5 millió embernek kedvezően változott a véleménye a belföldi turizmusról, így a kampány jelentősen emelte a belföldi utazások presztízsét, és kedvező irányba mozdította a belföldi utazásra vonatkozó hajlandóságot is.

A legnagyobb pozitív elmozdulás a jövőbeli belföldi utazási tervek és a belföldi utazási gyakoriság dimenzióiban voltak.

A megjelenített látványosságok közül a tihanyi Őslevendulás és a balatonboglári Gömbkilátó számára hozta a kampány a legtöbb új látogatót, de a többi úti cél esetében is pozitív irányú elmozdulás történt az elmúlt hetekben. A kampány sikerrel rajzolt fel korábban alacsonyabb ismertségű helyszíneket a magyarok érzelmi térképére.

A kapcsolódó social kommunikáció is kiemelkedő eléréseket produkált, az ügynökség Facebook-követőinek száma a kampány ideje alatt majdnem megduplázódott, frissen indított Instagram csatornája a kampány ideje alatt több mint 10 ezer követőt szerzett.

Az MTÜ kampányfilmjének megtekintése csak a Youtube-on 1,17 milliónál jár, az ügynökség Youtube-tartalmak elé beillesztett, ún. preroll hirdetéseit 2,7 millió alkalommal nézték meg, kiemelkedő, 96 százalékos végignézési aránnyal.

Az MTÜ kampányweboldalán több mint 190 ezer egyedi látogató 332 ezer oldalletöltést generált a belföldi kampány ideje alatt, üzenetei az online médiafelületeken tízmilliós nagyságrendben jelentek meg.

(forrás: Turizmus Online)
hirdetés

Címkék

Olvasói vélemény: 0.0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Figyelem - új mailcímek!

Felhívjuk figyelmüket, hogy email-címeink megváltoztak. Közleményeiket, híreiket, meghívóikat a  This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.  és a  This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.  email-címekre várjuk. Központi email-címünk: This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. .

A korábbi email-címeinkre küldött tartalmak nem jutnak hozzánk. Kérjük, az új email-címekre frissítsék a listáikon a nevünk mellett az adatokat. Köszönjük!

hirdetés
hirdetés

Megjelent a Pont itt Magazin!

Friss lapszámunk fókuszában a szezonnyitás és a fenntarthatóság áll.

Találkozzunk a Facebookon!

Partnerünk