hirdetés
hirdetés

A Pick, a Zwack és a Gundel a MagyarBrands Top10-ben

A MagyarBrands program a márkákat hét kritérium alapján értékeli. Ebből négy – tradíció, menedzsment, foglalkoztatás, tulajdon – számszerűsíthető, nyilvánosan elérhető adat.

hirdetés

A brand ismertségét a fogyasztói márkák esetében reprezentatív fogyasztói kutatás alapján a Gfk Hungária piackutató cég méri, az üzleti brandek esetében pedig szakmai zsűri pontoz. Fontos szempont még a márka jó hírneve és az is, hogy a vevők alapvetően pozitívan viszonyuljanak hozzá, vagyis szeressék, valóban magukénak érezzék azt.

A legjobb hazai fogyasztói márkáknak járó díjak legjobbjai a követlezők lettek (forrás: Privátbankár)

Top 10 fogyasztói márka

1. Pick, 2.Gyulai, 3.Herendi, 4.Zsolnay, 5.Zwack Unicum, 6.Kalocsai Paprika, 7. Hollóházi, 8. Gundel, 9. Kalmopyrin, 10. Ibusz.

A további helyezettek között 11. a Hubertus, 12. a Törley, 17. a Szentkirályi, 19. Theodora, 20. a Csabai, 22. Gyermelyi, 24. Fütyülős, 25. Tokaji, 26. Dreher, 27. Szobi, 30. Soproni, 33. Szamos Marcipán, 35. Tibi, 42. Arany Ászok, 43. Gere, 45. Borsodi és 46. Bock.

Mindenképpen ürvendetes, hogy az első félszázban 22 brand képviseli valamilyen összefüggésben a gasztronómiát és a vendéglátást.

A magyar fogyasztók szokásairól, a fontosabb védjegyekről továbbiakat olvashat a Figyelő friss, csütörtöktől kapható 2010/44. számában. Itt újabb toplistákat talál, és olvashat a német, az osztrák és a francia példáról is.  (forrás: Figyelőnet, Privátbankár)

hirdetés

Címkék

Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!

Kiadónk társoldalai