hirdetés
hirdetés

Korunk turistái elsősorban élményekre vágynak

A változó kulturális érdeklődéshez igazodó marketing tevékenységről tartott előadást Horváth Gergely, a Magyar Turizmus Zrt. turisztikai vezérigazgató-helyettese az Utazás kiállítás szakmai konferenciáján.

hirdetés

Korunk turistái elsősorban élményekre vágynak, és ehhez gyors, széles körű és élményszerű tájékoztatást kell biztosítani. Szélesebb tömegek utaznak, könnyűzenei fesztiváloknak és a gasztronómiának köszönhetően szélesebb lett a kultúra értelmezése is. Minden elérhető a világhálón, az utazók okos telefonokkal a kezeikben előszeretettel osztják meg utazásaik történéseit. Az unió ezt elősegíti a roaming díjak csökkentésével.

Az MT. Zrt. idén először nagyszabású kulturális marketing kampányt folytat, elsősorban a Budapesti Tavaszi és Őszi Fesztivál jegyében, de az egész évi kulturális rendezvények népszerűsítését is belefoglalva. Ahhoz, hogy valódi fesztiválhangulat legyen Budapest és más települések utcáin, terein, széles körű szakmai összefogást kezdeményezett szállodákkal és éttermekkel.

A konferencia témájához illeszkedően Márta István, a Zsolnay Örökségkezelő Nkft. ügyvezetője számolt be tevékenységeikről és programjaikról. (az Utazás Kiállítás díszvendége a Zsolnay Kulturális Negyed – Pécs).

Ganczer Gábor, a Hungexpo Zrt. vezérigazgatója és Hamvas Zoltán, a Magyar Bocuse d'OR Akadémia elnöke bejelentette, hogy Budapest pályázik a Bocuse d'OR 2016európai döntőjének megrendezésére

hirdetés
Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!

Kiadónk társoldalai